C_m is dan ook niet de doorsnee Feyenoorder hoor hoop ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd een held gebleven in Amsterdam, ook toen ie eens weer eens weg ging.
Nooit teksten over hem gezien in de trant van C_m.
Hij heeft wel deze award gewonnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
C_m is dan ook niet de doorsnee Feyenoorder hoor hoop ik
toen die 2e maal kwam bij Ajax ging ie via de achterdeur weg. Trouwens, ik kan genoeg ex-ajaxieden noemen die stilletjes weggingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Litmanen![]()
Slechter voorbeeld had hij niet kunnen geven![]()
Nogmaals een slechter voorbeeld had je niet kunnen gevenquote:Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor jullie supersteun die mijn jaren bij Ajax onvergetelijk hebben gemaakt. Onze relatie was bijzonder, vind ik zelf. En die relatie zal, ook nu ik niet meer bij mijn cluppie speel, nooit veranderen.
Er komt vast nog een moment waarop ik op een goede manier afscheid van jullie kan nemen. Wanneer dat gebeurt, is mede afhankelijk van wat er binnenkort gebeurt. Denkend aan het afscheid dat ik, samen met Danny Blind, in 1999 meemaakte, krijg ik nog steeds kippenvel. Dat afscheid is nog steeds vers in mijn hoofd en ook daarom wil ik een nieuw afscheid eigenlijk niet. ‘1999’ is namelijk niet te evenaren en dat hoeft ook niet.
Maar nooit minder helden voor ons waren of geliefd waren en niet a lá jullie zogenaamde helden die na een paar jaar vet verdienen naar een betere club gingen en meteen door jullie als afgedaan worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
toen die 2e maal kwam bij Ajax ging ie via de achterdeur weg. Trouwens, ik kan genoeg ex-ajaxieden noemen die stilletjes weggingen.
het zal welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wilde zelf geen afscheid meer omdat het andere afscheid hem zwaar was gevallen
Nogmaals een slechter voorbeeld had je niet kunnen geven
Hij ging stilletjes weg, maar is nog steeds een god.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
toen die 2e maal kwam bij Ajax ging ie via de achterdeur weg. Trouwens, ik kan genoeg ex-ajaxieden noemen die stilletjes weggingen.
Slecht voorbeeld, we weten het. Maar het boeit de Feyenoorders verder echt niet zoveel dat het 3x herhaald hoeft te worden hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wilde zelf geen afscheid meer omdat het andere afscheid hem zwaar was gevallen
[..]
Nogmaals een slechter voorbeeld had je niet kunnen geven
Ik hoop dat jullie hem inderdaad als KatwijkerUtrechter broodspeler van Feyenoord een mooi afscheid geven gaan, dat heeft ie wel verdient.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
iig, Kuyt gaat gewoon een mooi afscheid krijgen [net als Kiprich] en zou heus wel z'n plaats in de geschiedenis krijgen bij Feyenoord en z'n supporters [ en zonder prijzen].
over het korte termijngeheugen gesprokenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie hem inderdaad als KatwijkerUtrechter broodspeler van Feyenoord een mooi afscheid geven gaan, dat heeft ie wel verdient.
En nee, ik denk niet dat ie ooit de cult-status als Jozef Kiprich bij jullie zal krijgen.
Sinds wanneer is een hersenloze relschopper representatief voor het hele legioen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nooit minder helden voor ons waren of geliefd waren en niet a lá jullie zogenaamde helden die na een paar jaar vet verdienen naar een betere club gingen en meteen door jullie als afgedaan worden.![]()
Het lange termijn-geheugenknopje bij de Feyenoordfans is wat versleten en jullie korte termijngeheugen werkt tot het moment dat iemand de kuip verlaat en vervolgens weer eens een paar jaar later terug komt?![]()
quote:Feyenoord and Holland striker Dirk Kuyt is ready to snub Liverpool in favour of Newcastle. (Daily Star)
keep on dreaming boy ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:46 schreef DaMart het volgende:
Nou, zolang er niks officieel op de website van Feyenoord staat, ga ik ervan uit dat Dirk nog gewoon blijft en dit het zoveelste gerucht is.
Uiteindelijk is het allemaal best ongeloofwaardig geworden al die transfergeruchten van de afgelopen 48 uur:quote:
Ik vind jou eigenlijk best wel een simpele ziel, dat je C_M beschouwt als het prototype Feyenoord supporter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, zie hier de ware Feyenoord-fan.
Uit het oog, uit het hart.
Zoals destijds ook met Eddy PG, Wim Jansen, Van Hooydonck en noem ze maar op.
Als ze eenmaal weer in die Kuip van jullie zich vertonen zijn het helden.
Op het moment dat ze naar een betere club gaan zijn ze afval en niet meer interessant.
......
Althans... tot ze weer terug komen en door de simpele zielen weer hartelijk omarmt worden als verloren zonen.
Het leven van een eenvoudige Cart_man supporter kan toch zo simpel zijn.![]()
Och, je 'praat' nu wel 'met' een 'supporter' van een club wiens ex-spelers vaak gegarandeerd terugkomen onder begeleiding van een fluitconcert..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk best wel een simpele ziel, dat je C_M beschouwt als het prototype Feyenoord supporter.
Ik, en vele supporters met mij, zal Dirk altijd als held beschouwen, waar hij ook gaat of staat.
Ach let niet op dat getrol joh. Geweldige onderbouwingen geven zoals dat Van Hooijdonk naar een grotere club zou gaan en daarom uitgekotst wordt, een speler die niet beschouwd kan worden als clubspeler omdat hij in het verleden ook ergens anders heeft gespeeld. Nee als je op zoiets moet reageren doe dan bijvoorbeeld Danny Blind, oerAjaciedSpartaan is ook niet recentelijk uitgekotst door een deel van het Ajax publiek die hem dan stiekem toch nog wel heel lief vinden als hij maar niets meer met Ajax te maken heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:03 schreef ruud_fr het volgende:
Ik vind jou eigenlijk best wel een simpele ziel, dat je C_M beschouwt als het prototype Feyenoord supporter.
Ik, en vele supporters met mij, zal Dirk altijd als held beschouwen, waar hij ook gaat of staat.
wat een schrijntje...quote:'Ook Feyenoord akkoord met Liverpool over Kuijt'
Een persoonlijk akkoord was er al weken, maar nu zijn ook Feyenoord en Liverpool het eens geworden over een transfer van Dirk Kuijt. De Rotterdamse club neemt uiteindelijk genoegen met het recordbedrag van achttien miljoen gulden, melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf in hun edities van donderdag.
Eerder eiste Feyenoord twintig miljoen voor de aanvoerder en dat bemoeilijkte de onderhandelingen met Liverpool. Zelf was Kuijt het al lang en breed eens over een contract voor vier seizoenen.
'Ik had al verwacht dat er deze week wat stond te gebeuren', vertelde Kuijt aan De Telegraaf. 'Ik heb altijd op het standpunt gestaan dat een transfer voor beide partijen profijtelijk moest zijn. Daarom wilde ik alleen in goed overleg vertrekken bij Feyenoord zonder een transfer te forceren.'
Een vertrek van Kuijt hing al maanden in de lucht. De 26-jarige aanvaller wil in de Champions League spelen en Feyenoord liep plaatsing voor het belangrijkste Europese toernooi afgelopen seizoen opnieuw mis.
Toch duurde het lang voordat het afscheid definitief werd. Kuijt werd met veel clubs in verband gebracht, maar Feyenoord mocht naar eigen zeggen geen concrete aanbiedingen begroeten. Liverpool werd van begin af aan genoemd, de afgelopen dagen zou ook Newcastle United zijn vizier op de spits hebben gericht.
Guldenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat een schrijntje...
Het staat in meerdere kranten en op nu.nl, als het onzin was had Feyenoord het denk ik al ontkent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:46 schreef DaMart het volgende:
Nou, zolang er niks officieel op de website van Feyenoord staat, ga ik ervan uit dat Dirk nog gewoon blijft en dit het zoveelste gerucht is.
Hier heeft feyenoord dus ECHT de hoofdprijs mee binnengehaald. Dirk was belangrijk voor feyenoord maar absoluut geen 18 miljoen waard naar mijn mening.quote:
Nog altijd een betere timing dan ajax met Zlatan hadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hier heeft feyenoord dus ECHT de hoofdprijs mee binnengehaald. Dirk was belangrijk voor feyenoord maar absoluut geen 18 miljoen waard naar mijn mening.
Magoe, doei dirk![]()
mooie timing trouwens, 3 dagen voor de start van de competitie. De hele voorbereiding is nu dus voor niets geweest (aldus van hooijdonk)?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hier heeft feyenoord dus ECHT de hoofdprijs mee binnengehaald. Dirk was belangrijk voor feyenoord maar absoluut geen 18 miljoen waard naar mijn mening.
was ie zeker wel waard...quote:De Rotterdamse club neemt uiteindelijk genoegen met het recordbedrag van achttien miljoen gulden, melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf in hun edities van donderdag.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog altijd een betere timing dan ajax met Zlatan had![]()
Dit is toch het feyenoord topic?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog altijd een betere timing dan ajax met Zlatan had![]()
Het is pas half negenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef PsychoDominator het volgende:
Het staat in meerdere kranten en op nu.nl, als het onzin was had Feyenoord het denk ik al ontkent.
Dat is waar. Maar dat was ook wel een beetje te danken aan van Gaal. Die zei dat ajax zonder Zlatan ook ver kon komen in de CL.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
True, gelukkig heeft dirk zichzelf niet onmogelijk gemaakt bij de club zoals Zlatan...
Wat jouw mening is, is weinig relevant.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Magoe, doei dirk![]()
mooie timing trouwens, 3 dagen voor de start van de competitie. De hele voorbereiding is nu dus voor niets geweest (aldus van hooijdonk)?
is het nou 18 miljoen euro of gulden???????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:39 schreef Kaap het volgende:
18 miljoen is een top bedrag. Ik ga er vanuit dat Tymo 100% komt en dat we ook nog een spits halen. De vraag is wie, ik ben zelf niet echt weg van Nevland namelijk. Maar wat loopt er nog meer rond...
Al die bronnen hebben al meerdere keren gemeld dat Kuyt wegging de afgelopen maanden. En is hij weg? Nee, nog steeds niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Het staat in meerdere kranten en op nu.nl, als het onzin was had Feyenoord het denk ik al ontkent.
www.text.nl : RTL meldt ook dat het officieel is.
Ajax had op dat moment geen goede vervanger op het oog, hoop dat feyenoord dat wel heeft...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat was ook wel een beetje te danken aan van Gaal. Die zei dat ajax zonder Zlatan ook ver kon komen in de CL.
Niet grappigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
is het nou 18 miljoen euro of gulden???????
Het is nog nooit in het journaal gemeld en op teletekst heeft het ook nooit gestaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al die bronnen hebben al meerdere keren gemeld dat Kuyt wegging de afgelopen maanden. En is hij weg? Nee, nog steeds niet.
Dat hoop ik wel.... Daar hebben ze toch de hele zomer de tijd voor gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ajax had op dat moment geen goede vervanger op het oog, hoop dat feyenoord dat wel heeft...
Het is duidelijk dat ALS Kuyt weg gaat dat er wel iemand nog aan de selectie moet worden toegevoegd, alleen wanneer Shaktar 15 miljoen of 10 miljoen vraagt ofzo dan zie ik ze liever hem gewoon niet halen. Ze mogen best wat extra betalen omdat er echt iets nodig is, maar niet gelijk koste wat het kost iets doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
is het nou 18 miljoen euro of gulden???????
Als tsjoektsjoek nou niet komt zijn de rapen gaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |