abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 01:56:34 #201
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40891689
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Inderdaad, altijd een held gebleven in Amsterdam, ook toen ie eens weer eens weg ging.
Nooit teksten over hem gezien in de trant van C_m.
C_m is dan ook niet de doorsnee Feyenoorder hoor hoop ik
pi_40891733
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

C_m is dan ook niet de doorsnee Feyenoorder hoor hoop ik
Hij heeft wel deze award gewonnen

Houd van een lijntje.
pi_40891856
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:51 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Litmanen
Litmanen zal altijd geëerd worden.
pi_40891911
Litmanen

Slechter voorbeeld had hij niet kunnen geven
Houd van een lijntje.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:09:22 #205
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40891937
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Litmanen

Slechter voorbeeld had hij niet kunnen geven
toen die 2e maal kwam bij Ajax ging ie via de achterdeur weg. Trouwens, ik kan genoeg ex-ajaxieden noemen die stilletjes weggingen.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_40892003
Hij wilde zelf geen afscheid meer omdat het andere afscheid hem zwaar was gevallen
quote:
Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor jullie supersteun die mijn jaren bij Ajax onvergetelijk hebben gemaakt. Onze relatie was bijzonder, vind ik zelf. En die relatie zal, ook nu ik niet meer bij mijn cluppie speel, nooit veranderen.
Er komt vast nog een moment waarop ik op een goede manier afscheid van jullie kan nemen. Wanneer dat gebeurt, is mede afhankelijk van wat er binnenkort gebeurt. Denkend aan het afscheid dat ik, samen met Danny Blind, in 1999 meemaakte, krijg ik nog steeds kippenvel. Dat afscheid is nog steeds vers in mijn hoofd en ook daarom wil ik een nieuw afscheid eigenlijk niet. ‘1999’ is namelijk niet te evenaren en dat hoeft ook niet.
Nogmaals een slechter voorbeeld had je niet kunnen geven
Houd van een lijntje.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:15:06 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40892047
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef gitaarsnaar het volgende:

toen die 2e maal kwam bij Ajax ging ie via de achterdeur weg. Trouwens, ik kan genoeg ex-ajaxieden noemen die stilletjes weggingen.
Maar nooit minder helden voor ons waren of geliefd waren en niet a lá jullie zogenaamde helden die na een paar jaar vet verdienen naar een betere club gingen en meteen door jullie als afgedaan worden.
Het lange termijn-geheugenknopje bij de Feyenoordfans is wat versleten en jullie korte termijngeheugen werkt tot het moment dat iemand de kuip verlaat en vervolgens weer eens een paar jaar later terug komt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:15:42 #208
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40892057
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wilde zelf geen afscheid meer omdat het andere afscheid hem zwaar was gevallen

het zal wel

iig, Kuyt gaat gewoon een mooi afscheid krijgen [net als Kiprich] en zou heus wel z'n plaats in de geschiedenis krijgen bij Feyenoord en z'n supporters [ en zonder prijzen ].
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:17:32 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40892082
Kuyt, het ga je goed. Groetjes uit Rotterdam en veel succes in Engeland !
2000 light years from home
pi_40892085
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Hij ging stilletjes weg, maar is nog steeds een god.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:20:03 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40892116
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

Slecht voorbeeld, we weten het. Maar het boeit de Feyenoorders verder echt niet zoveel dat het 3x herhaald hoeft te worden hoor.

Er is een eigen Ajax-topic geloof ik hier op Fok, bespreek dat daar maar.
2000 light years from home
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:20:40 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40892130
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef gitaarsnaar het volgende:

iig, Kuyt gaat gewoon een mooi afscheid krijgen [net als Kiprich] en zou heus wel z'n plaats in de geschiedenis krijgen bij Feyenoord en z'n supporters [ en zonder prijzen ].
Ik hoop dat jullie hem inderdaad als KatwijkerUtrechter broodspeler van Feyenoord een mooi afscheid geven gaan, dat heeft ie wel verdient.
En nee, ik denk niet dat ie ooit de cult-status als Jozef Kiprich bij jullie zal krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 augustus 2006 @ 02:24:06 #213
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40892192
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie hem inderdaad als KatwijkerUtrechter broodspeler van Feyenoord een mooi afscheid geven gaan, dat heeft ie wel verdient.
En nee, ik denk niet dat ie ooit de cult-status als Jozef Kiprich bij jullie zal krijgen.
over het korte termijngeheugen gesproken

ok, beetje flauw
pi_40893382
Nevland word als opvolger genoemd .met die 18 mil is wel een betere spits haalbaar lijkt mij
  donderdag 17 augustus 2006 @ 04:25:41 #215
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40893514
Alsjeblieft geen Nevland, veelste blessuregevoelig.
Desnoods Pierre in de spits, maar geen Nevland
pi_40893520
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 02:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar nooit minder helden voor ons waren of geliefd waren en niet a lá jullie zogenaamde helden die na een paar jaar vet verdienen naar een betere club gingen en meteen door jullie als afgedaan worden.
Het lange termijn-geheugenknopje bij de Feyenoordfans is wat versleten en jullie korte termijngeheugen werkt tot het moment dat iemand de kuip verlaat en vervolgens weer eens een paar jaar later terug komt?
Sinds wanneer is een hersenloze relschopper representatief voor het hele legioen?
pi_40893530
Ok, wie tikt 'm in?

In BBC's gossip column staat dit trouwens:
quote:
Feyenoord and Holland striker Dirk Kuyt is ready to snub Liverpool in favour of Newcastle. (Daily Star)

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2006 04:34:10 ]
pi_40893744
GVD ik dacht er gaat vannacht niks meer gebeuren... Krijg je dit. Dirkie
En eindelijk houd Feyenoord zijn poot eens stijf met een transfersom
pi_40893844
GVD KUT BESTUUR NEVLAND
hadden ze niks beters voor die 18 mil kunnen vinden...
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 07:46:21 #221
42184 crew  DaMart
pi_40894139
Nou, zolang er niks officieel op de website van Feyenoord staat, ga ik ervan uit dat Dirk nog gewoon blijft en dit het zoveelste gerucht is.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_40894169
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 07:46 schreef DaMart het volgende:
Nou, zolang er niks officieel op de website van Feyenoord staat, ga ik ervan uit dat Dirk nog gewoon blijft en dit het zoveelste gerucht is.
keep on dreaming boy ...
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_40894170
Voorlopig is er nog niks bevestigd. Liever dat hij nu weg gaat met zo'n transfersom dan langer te wachten en het einde van zijn contract te laten naderen. Kuyt zal echt de heldenstatus niet verliezen in Rotterdam hoor, maar om diverse redenen mag je als Feyenoorder best blij zijn dat hij weg gaat.

1. Je gunt het een speler zelf in de PL te spelen.
2. Langer wachten zal de transfersom niet ten goede komen, en de transfersom is overlevingskapitaal.
3. Naar mjin gevoel zorgde Kuyt dat het hele spel om hem draaide, ook al was dit niet altijd in het belang van de club. (zoals boos worden wanneer iemand zelf scoort ipv afgeeft aan hem).
4. Niet een speler in de selectie die zich niet thuis meer voelt en constant met zijn hoofd ergens anders zit.
5. Af van het elftal is 1 speler gedachte.

Samenvattend mag je best zeggen dat Kuyt zeer verdienstelijk voor Feyenoord geweest is. Hij heeft een belangrijke rol gespeeld 2+ seizoenen geleden om Feyenoord bovenin mee te laten draaien. Vorig seizoen zag je duidelijk dat Feyenoord op de andere posities al sterker was geworden en daarom denk ik niet dat Feyenoord ineens compleet afzakt. Ja het is een aderlating, je raakt iemand kwijt die diverse spelers weet te motiveren het onderste uit de kan te willen halen. Die hard werkt en dingen probeert te herstellen als anderen het laten afweten. Kuyt mocht je werkelijk verkocht zijn, het ga je goed en ik hoop dat je het beter doet dan wat ik verwacht in de PL.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 07:59:11 #224
42184 crew  DaMart
pi_40894195
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 07:54 schreef piertje2 het volgende:

[..]

keep on dreaming boy ...
Uiteindelijk is het allemaal best ongeloofwaardig geworden al die transfergeruchten van de afgelopen 48 uur:

Rijnmond meldt dat er akkoord is tussen Feyenoord en Liverpool. Nog geen 12 uur later wordt gezegd dat er helemaal geen onderhandelingen zijn tussen Feyenoord en Liverpool. Ineens meent een Engelse krant dat Newcastle Kuyt overneemt, ook al heeft hij al meerdere malen aangegeven niet voor die club te willen spelen. En nu ineens melden Nederlandse kranten weer dat er wel een overeenkomst met Liverpool zou zijn.

Er zijn alleen maar tegenstrijdige berichten in de media, dus zolang er geen bevestiging is van Feyenoord, geloof ik even helemaal niets van berichten over een transfer van Kuyt.
pi_40894219
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Kijk, zie hier de ware Feyenoord-fan.
Uit het oog, uit het hart.
Zoals destijds ook met Eddy PG, Wim Jansen, Van Hooydonck en noem ze maar op.
Als ze eenmaal weer in die Kuip van jullie zich vertonen zijn het helden.
Op het moment dat ze naar een betere club gaan zijn ze afval en niet meer interessant.

......

Althans... tot ze weer terug komen en door de simpele zielen weer hartelijk omarmt worden als verloren zonen.
Het leven van een eenvoudige Cart_man supporter kan toch zo simpel zijn.
Ik vind jou eigenlijk best wel een simpele ziel, dat je C_M beschouwt als het prototype Feyenoord supporter.

Ik, en vele supporters met mij, zal Dirk altijd als held beschouwen, waar hij ook gaat of staat.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:12:52 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40894274
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:03 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Ik vind jou eigenlijk best wel een simpele ziel, dat je C_M beschouwt als het prototype Feyenoord supporter.

Ik, en vele supporters met mij, zal Dirk altijd als held beschouwen, waar hij ook gaat of staat.
Och, je 'praat' nu wel 'met' een 'supporter' van een club wiens ex-spelers vaak gegarandeerd terugkomen onder begeleiding van een fluitconcert..
Maarjah, dat waren ze daarentegen al gewend toen ze er nog speelden

Ben het echter wel met C_M eens.
Het is goed dat'ie weg is (als dat zo is) omdat het elftal soms gebukt leek te gaan onder zijn aanwezigheid.
Zijn teksten, daar kon je vaak niet echt wat mee.
18 miljoen is een hoop geld, al denkt iedere jood dat we er 1 miljoen van kunnen spenderen wegens schuld.
'Tis genaaid dat'ie zei niet meer te vertrekken nadat hij voor het eerst had getraind (ergens gelezen, was rond een oefenmatch)
'T tijdstip is genaaid, 3 dagen voor de start van de competitie.

Ali en PvH maar een plaats in de spits geven?
pi_40894300
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:03 schreef ruud_fr het volgende:

Ach let niet op dat getrol joh. Geweldige onderbouwingen geven zoals dat Van Hooijdonk naar een grotere club zou gaan en daarom uitgekotst wordt, een speler die niet beschouwd kan worden als clubspeler omdat hij in het verleden ook ergens anders heeft gespeeld. Nee als je op zoiets moet reageren doe dan bijvoorbeeld Danny Blind, oerAjaciedSpartaan is ook niet recentelijk uitgekotst door een deel van het Ajax publiek die hem dan stiekem toch nog wel heel lief vinden als hij maar niets meer met Ajax te maken heeft.
pi_40894429
quote:
'Ook Feyenoord akkoord met Liverpool over Kuijt'

Een persoonlijk akkoord was er al weken, maar nu zijn ook Feyenoord en Liverpool het eens geworden over een transfer van Dirk Kuijt. De Rotterdamse club neemt uiteindelijk genoegen met het recordbedrag van achttien miljoen gulden, melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf in hun edities van donderdag.
Eerder eiste Feyenoord twintig miljoen voor de aanvoerder en dat bemoeilijkte de onderhandelingen met Liverpool. Zelf was Kuijt het al lang en breed eens over een contract voor vier seizoenen.

'Ik had al verwacht dat er deze week wat stond te gebeuren', vertelde Kuijt aan De Telegraaf. 'Ik heb altijd op het standpunt gestaan dat een transfer voor beide partijen profijtelijk moest zijn. Daarom wilde ik alleen in goed overleg vertrekken bij Feyenoord zonder een transfer te forceren.'

Een vertrek van Kuijt hing al maanden in de lucht. De 26-jarige aanvaller wil in de Champions League spelen en Feyenoord liep plaatsing voor het belangrijkste Europese toernooi afgelopen seizoen opnieuw mis.

Toch duurde het lang voordat het afscheid definitief werd. Kuijt werd met veel clubs in verband gebracht, maar Feyenoord mocht naar eigen zeggen geen concrete aanbiedingen begroeten. Liverpool werd van begin af aan genoemd, de afgelopen dagen zou ook Newcastle United zijn vizier op de spits hebben gericht.
wat een schrijntje...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40894441
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat een schrijntje...
Gulden
pi_40894450
Ik blijf voorstander van 3-2-3-2
Ik ben nu toch maar overgestapt naar Timmer op het doel, ook al zie ik liever Lodewijks is toch wel gebleken dat hij wel erg snel een blessure heeft.

Timmer
Greene Vlaar Bahia Drenthe
Lucius Hofs
De Ceulaar (Castelen) De Guzman Huysegems
Pi-Air <=> Kuyt

(Voorlopig nog geen officieel bericht van vertrek Kuyt, en anders zie ik graag nog iemand komen want anders zou je bijvoorbeeld Huysegems meer naar voren moeten halen)
pi_40894459
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 07:46 schreef DaMart het volgende:
Het staat in meerdere kranten en op nu.nl, als het onzin was had Feyenoord het denk ik al ontkent.

www.text.nl : RTL meldt ook dat het officieel is.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:33:50 #232
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40894470
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

wat een schrijntje...
Hier heeft feyenoord dus ECHT de hoofdprijs mee binnengehaald. Dirk was belangrijk voor feyenoord maar absoluut geen 18 miljoen waard naar mijn mening.

Magoe, doei dirk

mooie timing trouwens, 3 dagen voor de start van de competitie. De hele voorbereiding is nu dus voor niets geweest (aldus van hooijdonk)?
pi_40894488
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Hier heeft feyenoord dus ECHT de hoofdprijs mee binnengehaald. Dirk was belangrijk voor feyenoord maar absoluut geen 18 miljoen waard naar mijn mening.

Magoe, doei dirk

mooie timing trouwens, 3 dagen voor de start van de competitie. De hele voorbereiding is nu dus voor niets geweest (aldus van hooijdonk)?
Nog altijd een betere timing dan ajax met Zlatan had
pi_40894494
quote:

[..]

quote:
De Rotterdamse club neemt uiteindelijk genoegen met het recordbedrag van achttien miljoen gulden, melden zowel het Algemeen Dagblad als De Telegraaf in hun edities van donderdag.
was ie zeker wel waard...
pi_40894508
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

True, gelukkig heeft dirk zichzelf niet onmogelijk gemaakt bij de club zoals Zlatan...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:37:20 #236
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40894522
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit is toch het feyenoord topic?
Als je het over die geweldige club der godenzonen wil hebben ben je welkom in ons topic.
pi_40894523
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef PsychoDominator het volgende:
Het staat in meerdere kranten en op nu.nl, als het onzin was had Feyenoord het denk ik al ontkent.
Het is pas half negen Ze moesten al zovaak alles herkennen. Ze kunnen beter een antwoordapparaat inspreken met "Nee het zijn allemaal maar geruchten er is niets concreets"
Wonderbaarlijk genoeg weten ze ook allemaal niet te melden of Feyenoord of Liverpool het ontkent of bevestigd. Hoe dan ook of het nu waar is of niet blijft het rommel journalistiek. Dat ze het allemaal roepen komt ook alleen maar omdat ze constant elkaars berichten aan het overschrijven zijn.

-Edit-
Je hebt het bericht aangepast maar ook op RTL staat alleen dat de telegraaf en het ad er melding van maken, gewoon overschrijfwerk dus.
pi_40894528
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

True, gelukkig heeft dirk zichzelf niet onmogelijk gemaakt bij de club zoals Zlatan...
Dat is waar. Maar dat was ook wel een beetje te danken aan van Gaal. Die zei dat ajax zonder Zlatan ook ver kon komen in de CL.
pi_40894550
quote:

[..]

Magoe, doei dirk

Wat jouw mening is, is weinig relevant.
pi_40894555
18 miljoen is een top bedrag. Ik ga er vanuit dat Tymo 100% komt en dat we ook nog een spits halen. De vraag is wie, ik ben zelf niet echt weg van Nevland namelijk. Maar wat loopt er nog meer rond...
pi_40894562
Voor Nederlandse begrippen is dit echt een grote transfer. Volgens mij zijn alleen Robben en van Nistelrooij voor zo'n bedrag weg gegaan uit Nederland.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:42:41 #242
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40894606
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:39 schreef Kaap het volgende:
18 miljoen is een top bedrag. Ik ga er vanuit dat Tymo 100% komt en dat we ook nog een spits halen. De vraag is wie, ik ben zelf niet echt weg van Nevland namelijk. Maar wat loopt er nog meer rond...
is het nou 18 miljoen euro of gulden???????

Als tsjoektsjoek nou niet komt zijn de rapen gaar?
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 08:42:48 #243
42184 crew  DaMart
pi_40894609
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:33 schreef PsychoDominator het volgende:

[..]

www.text.nl : RTL meldt ook dat het officieel is.
Al die bronnen hebben al meerdere keren gemeld dat Kuyt wegging de afgelopen maanden. En is hij weg? Nee, nog steeds niet.
pi_40894623
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar dat was ook wel een beetje te danken aan van Gaal. Die zei dat ajax zonder Zlatan ook ver kon komen in de CL.
Ajax had op dat moment geen goede vervanger op het oog, hoop dat feyenoord dat wel heeft...
pi_40894628
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Niet grappig
pi_40894640
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Al die bronnen hebben al meerdere keren gemeld dat Kuyt wegging de afgelopen maanden. En is hij weg? Nee, nog steeds niet.
Het is nog nooit in het journaal gemeld en op teletekst heeft het ook nooit gestaan.
pi_40894655
staat nu toch op teletekst?
pi_40894658
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ajax had op dat moment geen goede vervanger op het oog, hoop dat feyenoord dat wel heeft...
Dat hoop ik wel.... Daar hebben ze toch de hele zomer de tijd voor gehad.
pi_40894674
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:

Als tsjoektsjoek nou niet komt zijn de rapen gaar?
Het is duidelijk dat ALS Kuyt weg gaat dat er wel iemand nog aan de selectie moet worden toegevoegd, alleen wanneer Shaktar 15 miljoen of 10 miljoen vraagt ofzo dan zie ik ze liever hem gewoon niet halen. Ze mogen best wat extra betalen omdat er echt iets nodig is, maar niet gelijk koste wat het kost iets doen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:46:36 #250
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40894683
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: