Amen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
Weg met Kuijt. Ik word er niet goed van, de manier waarop hij met de club omgaat, mocht al dit gezeik waar zijn.
Ik kan jou echt nooit volgen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
Weg met Kuijt. Ik word er niet goed van, de manier waarop hij met de club omgaat, mocht al dit gezeik waar zijn.
Onzin.... Kuyt zelf gaat heel netjes om met de clubquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik kan jou echt nooit volgen..![]()
Maar dat wil hij dus juist niet. Hij wil juist naar Engeland.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen.
Dat is niet de schuld van Kuyt. Hij heeft duidelijk aangegeven pas na het WK met clubs te gaan praten e.d..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.
Kuyt heeft volgens mij al 'belooft' niet in de laatste minuut te vertrekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Kuijt wel graag blijven wil. Hij had allang kunnen aangeven dat hij dit seizoen bij Feijenoord blijft en al die Engelse clubs kunnen afwimpelen. Maar nee, de hele zomer is er gezeik om een eventuele transfer en nu zal hij dan waarschijnlijk op het laatste moment getransfereerd worden, waardoor de club in een lastige situatie terechtkomt.
Nee, je zal je captain en boegbeeld voor een appel en een ei wegdoenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef WeebI het volgende:
Feyenoord zelf doet juist vervelend door een veel te hoge transfersom te vragen.
Dat is gewoon goed handelen, we moeten onze toppers niet voor een fooitje laten gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef WeebI het volgende:
Feyenoord zelf doet juist vervelend door een veel te hoge transfersom te vragen.
Zijn we daarover uit. Kuijt blijft. Laatste minuut is allang aangebroken namelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kuyt heeft volgens mij al 'belooft' niet in de laatste minuut te vertrekken.
Kuyt heeft ook gezegd dat hij nergens meer naartoe ging zodra hij begon met trainen. Echt een man van zijn woord, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Kuyt. Hij heeft duidelijk aangegeven pas na het WK met clubs te gaan praten e.d..
En waarom zou hij afwimpelen als er concrete interesse is?
Laatste minuut is natuurlijk relatief. Misschien vindt Kuyt het nu nog geen laatste minuut...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zijn we daarover uit. Kuijt blijft. Laatste minuut is allang aangebroken namelijk.
Feijenoord doet ook niet vervelend door veel te vragen. Feijenoord staat volledig in zijn recht en mag dit soort bedragen vragen voor de belangrijkste speler van de afgelopen twee seizoenen.
Waarmee mijn punt gelijk is bevestigd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laatste minuut is natuurlijk relatief. Misschien vindt Kuyt het nu nog geen laatste minuut...
Idd, hij had 3 weken geleden al op moeten rotten als ie weg wil. Over een paar dagen begint de competitie al.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |