Goed bezig Metro 
![]()
Kip kerrie is inderdaad lekker 
![]()
Ik ga even de pyjama aandoen 
![]()
  Lekker knus de pyjama aan. Heb een pyjama met allemaal driehoekjes erop. Soort piramides 
  En dan ga ik verder, soms weet ik niet waarheen maar dan moet ik maar beter zoeken 
![]()
Er is altijd een uitweg.  Het doolhof heeft een uitweg 
   Soms zit ik echt vast maar dan is het een uitdaging om weer te zoeken naar open deuren, en dat duurt meestal maar een korte tijd. Dan loop ik tegen een doodlopende weg aan, en dan open ik gewoon met een knop de deur.
Dan bouw ik zelf knoppen in het doolhof 
![]()
En inderdaad, het gaat niet helemaal om het geld. Het gaat zeker ook om de vrijheid en veel meer. Geld is een bijzaak.  Ultieme vrijheid 
![]()
Ontspannen uit het doolhof. En nooit meer erin terecht komen. Maar iedere nieuwe stap is een stap richting de uitgang.  In het verleden behaalde resultaten werken mee in de toekomst 
![]()
  Maar bieden geen garantie 
![]()
  Ik bedoel, het profijt van 10 dagen bezig zijn met ontsnappen dat werkt door in de toekomst en zeer zeker ook in het heden, hoewel je toch weer richting een punt kunt gaan waar je weer met de neus tegen de muur loopt. En dan moet je de boel weer hervatten. En gewoon punten maken waar er een moment is dat je vast kunt blijven houden. Mijlpalen ook.
Dat ik dus opsta nu met goede zin, en dat het zo blijft ook.  Dat er hier geen moment van depressie meer komt of wat dan ook. Stabiliteit richting de toekomst.
Goed humeur iedere morgen. Iedere morgen fluitend opstaan en vol van de partij en aan de bak.
Meteen aanwezig en beginnen weer. Computer aan en schrijven maar  
 [ Bericht 15% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 17:23:11 ]

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.