abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40869292
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nou dat soort gasten zitten daar inderdaad, met vragen als: wat zijn goede openingszinnen en welke verhalen moet ik vertellen enzo
Fucking Amateuren!!!!

En vaak trappen die meiden daar ook nog in. Maar dan zien ze de nepheid niet in van die players. Of player het juiste is om ze te noemen, in ieder geval zijn ze zichzelf niet.

Straks misschien the big lebowski kijken

Nu the prodigy luisteren met out of space
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40869346
Even koffie zetten

Vandaag niet veel koffie gehad dus ik sta mezelf een vers bakkie koffie toe

Eerst ff water koken

Ik ben mezelf niet en al die jaren nooit geweest, ik ben de gangmaker op het verkeerde feest. Zo zag mijn leven er ook altijd uit. Maar dan was ik dus nooit een player. Ik was ook onzeker altijd, maar dat komt wederom door scholing en mensen die ik ben tegengekomen die ik beter niet had kunnen tegenkomen. Maar zo kom je soms mensen tegen jah. Het noodlot. En dan zaten er in mijn verleden ook mooie momenten tussen natuurlijk. Zeker mooie tijden gehad, maar het was bij lange na niet ideaal. En dat kan dus ook niet, in 1 keer ideaal. En je wordt er harder van ook. Of softer in je hoofd

Dat zijn dus geen fouten, dat is een speling van het lot. En daar kun je vervolgens wel een goede lering uit trekken zodat je je voortaan onder betere kringen gaat bevinden.

Zo zie ik dus ook die relatie van jou Metro. Een speling van het lot. Misschien was je net op de foute plek toen je je vriendin tegen kwam, dat je karma ook niet helemaal in orde was. Je bent haar tegengekomen omdat je leven nog niet helemaal zo is zoals het hoort. En ook dat hoort erbij. In 1 keer goed kan het niet gaan.

Volgende keer beter. Dan kom jij je droomvrouw tegen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40869504
Was het maar de 1e keer... Zijn al zoveel relaties door de meest idiote redenen stukgegaan.
Ik zal mezelf dan ook echt niet toelaten om weer zo ontzettend verliefd te worden op een meisje voordat ik echt 100% zeker weet dat het goed zit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40869857
Maar hoe weet je dat van te voren dan?

Daar kom je vaak pas later achter, dan speelt geluk ook een rol.

Gelukkig worden in de liefde dus

Voordat je weet dat het echt 100 procent goed zit, zul je toch eerst de sprong in het diepe moeten wagen en een 2e kans moeten gaan wagen ook. Als je je af blijft sluiten dan komt er niets van terecht.
pi_40869886
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef Sight_key het volgende:
Maar hoe weet je dat van te voren dan?

Daar kom je vaak pas later achter, dan speelt geluk ook een rol.

Gelukkig worden in de liefde dus
Geluk, is dat net zoiets als toeval ?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40869951
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Geluk, is dat net zoiets als toeval ?
Geluk is iets dat naar beneden valt op een gegeven moment, en met de juiste instelling krijg je geluk vanzelf wel. Geluk kun je naartoe gaan. Door je open te blijven stellen voor alles.

Geluk is een richting zei iemand hier een keer, dat had hij als signature. Geluk ga je naartoe in het leven. Door ook positief te blijven en goede hoop te bewaren.

En natuurlijk ervan uitgaan dat alles goed komt

Pessimistisch zijn heeft geen enkele zin in het leven. Daar heb je alleen jezelf maar mee en tevens anderen die je kunt aansteken. Niet persoonlijk bedoeld dus. Maar pessimisme hangt dus ook in de lucht. Ook een soort virus van de mensheid. De sfeer die heerst.

Depressie die erin zit gebakken. Net als manie.

Kom je weer uit op manisch depressiviteit maar zo kun je het hele boekje DSM-IV op een bepaalde manier verklaren.

Is tevens van invloed op de economie ook. Zo kun je de grens doortrekken en doortrekken tot het diepste punt waar je de kern raakt.

De kern van het probleem te pakken krijgen

Richting de kern gaan, en vervolgens op format drukken
pi_40870116
de kern van het probleem van loze relaties heb ik al gevonden
Dat ben ik en dat gaan we veranderen Niet helemaal, maar subtiele veranderingen.

Ben al een tijdje goed op weg denk ik. Kreeg van de week zelfs van een exvriendin van me de opmerking dat ik er tegenwoordig leuk uitzag (kleren, schoenen) en dat ik erg veranderd was (ten goede ) dus dat was wel even een ego boost
pi_40870504
Maar je moet ook zelf-vertrouwen hebben zonder die complimenten. Ik bedoel dat moet niet dat mag. Ik schrijf het dus ook op nu om mezelf iets bij te brengen.

Als je in je zelf-vertrouwen afhankelijk bent van de mening van anderen dan is het denk ik nog steeds niet in orde.

Puur uit jezelf 100 procent zeker zijn van je zaak. Dan helpt kleding zeker ook mee en schoenen. Maar ik bedoel dus van, zeker zijn van je eigen zaak. Zonder afhankelijk te zijn van derden.

Dan pas kun je zeggen dat je barst van het zelf-vertrouwen.

Ik ben daar dus ook mee bezig. En het schiet hier dus zeker op. Vergeleken met vroeger is het al een wereld van verschil

Helemaal onafhankelijk van anderen in je zelfbeeld. En dan helpen complimenten zeker ook.

Ik heb altijd dat ik juist niet tegen complimenten kan. Zodra ik een compliment krijg begin ik te twijfelen aan mezelf Is ook niet okey. Moet daar ook aan werken. En dan niet altijd, het komt vaker voor dat me dat gebeurt dus. Altijd is overdreven gezegd. Ik overdrijf soms nog in het schrijven, dan gebruik ik het woord altijd en dan is het niet altijd zo.

Juist en volledig, zoals mijn opleiding dat altijd zei Details
pi_40870546
O ik laat mijn zelfvertrouwen daar ook absoluut niet van afhangen. maar een complimentje op zijn tijd is altijd welkom toch
pi_40870589
Zeker

Een compliment kan aanzetten tot een boost inderdaad.

Wat ik schreef had meer te maken over mezelf waarschijnlijk ook. Vroeger hier. Een labiel wrak

En dan lach ik erom, ik schaam me dus ook niet. Het gaat om het nu en niet om het verleden.

Twijfel is het bijna niet meer. Vroeger was het twijfel.
pi_40870825
Ach ik was vroeger ook een sukkel 1e klas. Durfde niks, werd snel kwaad, was koppig.
Zelfkennis is daarbij erg belangrijk. Als je je eigen gebreken onder ogen durft te komen dan kun je eraan werken.
pi_40870974
Zelf-kennis en inzicht

Inzicht

Als je inzicht hebt dan kun je alles aanpassen dat niet klopt

Prodigy - No Good.

Weet je dat ik soms compleet aan het spacen ben Sommigen roken wiet om te spacen en eten space-cake maar ik ben soms zo high als maar wat zonder drugs. Dan vlieg ik kilometers hoog in de lucht op een prettige manier.

High above the sky. Ruim bewustzijn is het ook maar niet te erg dat ik de kluts kwijt raak.

Soms is het echt

En dan lijk ik dood te zijn

Een levende dode dus

A living dead

Gisteren in bed zag ik ook demonen. Niet erg is dat. Die horen er ook bij dus. Maar ik zag gewoon demonen en die doen mij dus niets. Ik kan ze natuurlijk wel richting de Katholieke kerk sturen om daar voor ophef te zorgen
pi_40871046
Ik zag dus demonen en draken. Duidelijk dus. Alsof ze echt bestaan.

Ik wil die wereld nog instappen en bevriend raken daar.

En dan kan ik dat leger gebruiken tegen andere zaken. Als mij iets niet bevalt, dan stuur ik gewoon een leger draken en demonen erop af

Demonen zijn trouwens lief. Doen geen vlieg kwaad. Je moet alleen weten hoe je met ze om moet gaan. Met respect dus. Ze eten je niet op en ze laten je met rust als jij hen met rust doet laten.

Ben benieuwd wat demonen straks te vertellen hebben allemaal.

Wie weet willen ze wel de complete kerk bezitten

Krijg je het echte leger van Lucifer die korte metten gaat maken met alle geloven die hier niet thuis horen.

Gaan ze de Paus bezitten en zal de Paus Satanische preken houden

Gaat de Paus de doden tot leven roepen.

En danst hij daarna de horlepiep

De doden tot leven roepen is denk ik mijn taak. Maar dat komt later nog. De doden gaan denk ik ook zichzelf tot leven roepen nog. Ik help gewoon een handje mee
pi_40871528
Kan klinken alsof ik satanisch ben op een foute manier. Maar als ik over draken en demonen praat dan praat ik over iets dat altijd bestaan heeft dus. En dan kun je zeggen hou je met andere zaken bezig maar dat gaat niet.

Die wereld bestaat en zal nog onderdeel vormen van onze wereld, bruggen die gebouwd gaan worden, de aarde niet als enige verblijfplaats. Nieuwe paradijsen Ruimte ruimte ruimte. En veel meer plek. En dan is het vriendschap en wie weet kun je elkaar wel helpen of wat dan ook. Wie weet wat demonen kunnen betekenen allemaal. Ik weet niet wat ze doen de hele dag. Moet ik nog achter komen. Waarschijnlijk zijn ze geestelijk zo stabiel als de mount everest, dus dat is sowieso mooi.

Over de wereld van de doden, daar moet ik nog veel aandacht aan gaan schenken. Die wereld is ook toegankelijk zoals gisteren het geval was. Foto's die tot leven komen en boodschappen ontvangen en ga zo door.

Ik heb ooit een draak als huisdier. Een blauwe draak Ook een rode draak en een groene draak dus Alle draken in alle kleuren. En wie weet komen er wel miljoenen nieuwe kleuren bij Dat we meer kleuren gaan krijgen straks. Nieuwe dimensies

Dan noem ik hem " Fire blaster ". Die draak dus, niet die dimensie Die draak heet fire-blaster of de kiddies van die draak

Maar dat weet ik niet, misschien heeft hij al een naam. Maar die draak komt eraan
pi_40871666

Fire blaster
pi_40871685
Zo, koffie

Ik zeg het dus maar even om door te schrijven. Ik heb het eruit te gooien om plaats te maken. Anders kan ik nooit andere werelden bereiken. Daarom dus die teksten. Niet om interessant te doen maar om mezelf richting andere werelden te verplaatsen straks.
pi_40871707
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

Fire blaster
Mooi

Is die van jou???
pi_40871755
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mooi

Is die van jou???
Google
pi_40872009
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Google
Gewoon tot leven blazen

Maar dan is het geen echte. De echte draken moeten nog naar voren komen. De draken die niet tot leven zijn geblazen uit een beeld.
pi_40872366
Nog een kwartiertje

vanavond maar spaghetti eten denk ik (alweer ja, kliekjes van gister ) of patatjes. Maar even kijken waar ik trek in heb. Denk dat het spaghetti wordt. Beetje gezond bezig blijven

Daarna msn aangooien, muziek aanzetten en de gewichten uit het vet halen
pi_40872593
Nog 101010100101010101010 miljard jaar

Ik eet kip kerry vandaag.

En pak me zometeen ff een biertje
pi_40872603
Nog 1010101001010101010101 miljard jaar

Of niet? De eeuwigheid of is het de dood?

Ik eet kip kerry vandaag.

En pak me zometeen ff een biertje
pi_40872758
Kip kerrie, nog nooit op volgens mij.

ga ik ook eens proberen denk ik Wil sowieso allemaal nieuwe dingen proberen
A.s. Maandag naar een vriendin van me, blijf ik ook eten. Ben benieuwd wat er op het menu staat. Ik laat me verassen
vernieuwing, vooruitkijken, De toekomst. Daar moet je je op richten Leren van je fouten doe je van het verleden. Dat gebruik je in het heden en pas je toe in de toekomst

En nu ga ik naar huis

tot vanavond
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 17:06:24 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40872866
Kip met kerrie is echt vet lekker
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40873246
Goed bezig Metro

Kip kerrie is inderdaad lekker

Ik ga even de pyjama aandoen Lekker knus de pyjama aan. Heb een pyjama met allemaal driehoekjes erop. Soort piramides

En dan ga ik verder, soms weet ik niet waarheen maar dan moet ik maar beter zoeken

Er is altijd een uitweg. Het doolhof heeft een uitweg

Soms zit ik echt vast maar dan is het een uitdaging om weer te zoeken naar open deuren, en dat duurt meestal maar een korte tijd. Dan loop ik tegen een doodlopende weg aan, en dan open ik gewoon met een knop de deur.

Dan bouw ik zelf knoppen in het doolhof

En inderdaad, het gaat niet helemaal om het geld. Het gaat zeker ook om de vrijheid en veel meer. Geld is een bijzaak. Ultieme vrijheid

Ontspannen uit het doolhof. En nooit meer erin terecht komen. Maar iedere nieuwe stap is een stap richting de uitgang. In het verleden behaalde resultaten werken mee in de toekomst Maar bieden geen garantie Ik bedoel, het profijt van 10 dagen bezig zijn met ontsnappen dat werkt door in de toekomst en zeer zeker ook in het heden, hoewel je toch weer richting een punt kunt gaan waar je weer met de neus tegen de muur loopt. En dan moet je de boel weer hervatten. En gewoon punten maken waar er een moment is dat je vast kunt blijven houden. Mijlpalen ook.

Dat ik dus opsta nu met goede zin, en dat het zo blijft ook. Dat er hier geen moment van depressie meer komt of wat dan ook. Stabiliteit richting de toekomst.

Goed humeur iedere morgen. Iedere morgen fluitend opstaan en vol van de partij en aan de bak.

Meteen aanwezig en beginnen weer. Computer aan en schrijven maar

[ Bericht 15% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 17:23:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')