quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:[..]
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
Goedemiddag
![]()
Inderdaad, en soms zijn het gewoon geen fouten. Een toeval van het lot. Het klikt gewoon niet en dat kun je van te voren niet weten. Je kunt dan alleen de conclusie trekken dat het niet klikte.
Als het niet klikt dan klikt het niet. Dan is het zo en dan is het volgens mij geen fout. Dan is het even mis gelopen. 2 verschillende mensen die niet bij elkaar passen, zo heb je altijd 2 verschillende mensen maar soms past het niet goed. En dan is geen van beide mensen fout. Dan is het gewoon een anti-click of iets dergelijks.
Af en toe ben ik echt zo rustig
![]()
Dan helpt het gewoon om al die frustraties op te schrijven, die frustraties die zitten in mij nog. En ik zal dus ook alle frustraties eruit gooien nog
Het trauma moet eruit
![]()
Maar dan kan trauma overdreven zijn, toch is het een soort van trauma. Sowieso 6 jaar lang op een lagere school opgesloten geweest van 9 tot 1500. En netjes in de rij staan als de bel gaat. Alsof het een concentratie-kamp was. Middelbare school noemde ik het dus, maar het is de school waar je leert rekenen en nog meer. De tafeltjes van 10 en die zooi.
Dan kun je denken zo gaat dat hier in deze maatschappij. Dan zeg ik meteen, dat had toen in die tijd al anders moeten zijn.
En nu in 2006 moet dat zeker anders zijn.
We don't need no education. De kinderen lekker vrij laten spelen!!!! Vrijheid. Vooral voor kinderen is dat belangrijk.
Niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen. En volgens mij hou je als mens altijd het kind in je in zekere mate. Je krijgt alleen wat meer verantwoordelijkheden als kind.
Maar goed, ik ga verder.
Alles eruit gooien dat erin zit
En zo schrijf ik mezelf richting de uitgang
![]()
De uitgang van het doolhof.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.