quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Laat ze dit allemaal maar niet lezen dan, anders vinden ze je gewoon een schatje![]()
tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Sight_key het volgende:
Zo
The fight club soundtrack is ondertussen geripped. Nu the prodigy met het album. "The fat of the land".
Straks power boosting met the prodigy doenDie muziek in mijn hoofd knallen. Alleen zorgen dat ik de muziek niet op een te hoog volume zet. Af en toe heb ik oorpijn en dat mag niet
quote:
Their law the singles heb ik ook weten te vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"
You're welcomequote:
Oh oh...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff mac is niet zo goed gevallen
Ohjeequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff mac is niet zo goed gevallen
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef Metro2005 het volgende:
Van fouten leer je, fouten maak je misschien 2-3 keer opnieuw en dan leer je ze wel af.
Net als met relaties, van fouten in relaties leer je zodat je het in de volgende weer beter doet.
Heb dit keer ook weer heel veel dingen geleerd, fouten die ik niet meer zal maken.
Heeee je bent er weer, ik miste je al een poosje.quote:
alles goed hierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeee je bent er weer, ik miste je al een poosje.
Alles goed?
Ik blijf mezelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
Goedemiddagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
Als je het voor jezelf doet is dat goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik blijf mezelfalleen zijn er gewoon wat dingen die ik voor mezelf ga veranderen omdat ik daar zelf gelukkiger van wordt. En dat kan weer mooi van pas komen in een evt volgende relatie (if ever...)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goedemiddag
Inderdaad, en soms zijn het gewoon geen fouten. Een toeval van het lot. Het klikt gewoon niet en dat kun je van te voren niet weten. Je kunt dan alleen de conclusie trekken dat het niet klikte.
Als het niet klikt dan klikt het niet. Dan is het zo en dan is het volgens mij geen fout. Dan is het even mis gelopen.
Ach ik ben gewoon misschien te soft op sommige gebieden. Moet eens wat aan mijn persoonlijkheid werken. Wat assertiever worden ed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als je het voor jezelf doet is dat goed![]()
Als je het zou doen omdat je denkt dat anderen dat zouden willen is het niet zo goed denk ik..
Nou dat soort gasten zitten daar inderdaad, met vragen als: wat zijn goede openingszinnen en welke verhalen moet ik vertellen enzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Sight_key het volgende:
Ga je versieren op basis van theorie, dan kom je al snel over als iemand die zichzelf niet is. Alles voorleren en vervolgens alles opratelen zeker wat je tegen die meid wilt zeggenNemen ze zeker een briefje mee om op te spieken
Fucking Amateuren!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou dat soort gasten zitten daar inderdaad, met vragen als: wat zijn goede openingszinnen en welke verhalen moet ik vertellen enzo![]()
Geluk, is dat net zoiets als toevalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef Sight_key het volgende:
Maar hoe weet je dat van te voren dan?
Daar kom je vaak pas later achter, dan speelt geluk ook een rol.
Gelukkig worden in de liefde dus
Geluk is iets dat naar beneden valt op een gegeven moment, en met de juiste instelling krijg je geluk vanzelf wel. Geluk kun je naartoe gaan. Door je open te blijven stellen voor alles.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geluk, is dat net zoiets als toeval?
Mooiquote:
quote:
Gewoon tot leven blazenquote:
Al zou ik willen, ik kan d'r nooit haten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Sight_key het volgende:
Mooie gedachte dat je haar het beste gunt. Haat heb je niets aan.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heren ik ga zo ff me vriendin uitwonen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heren ik ga zo ff me vriendin uitwonen
Ik wil juist niet afvallenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
hier een leuke methode om af te vallen....... ik word opgegeten door een mini- poes. Ze likt me zo lang tot ik smelt
van Nokje ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik wil juist niet afvallendan blijft er helemaal niks van me over
![]()
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
hier een leuke methode om af te vallen....... ik word opgegeten door een mini- poes. Ze likt me zo lang tot ik smelt
Eerst barra, nu jijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....
* Bier uitspuugtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef Sight_key het volgende:
De poesjes worden normaal gelikt ja
Poessie mauw, kom eens gauw, ik heb lekker likkie voor jouw
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eerst barra, nu jij![]()
straks word ik nog geil![]()
"Ik moet me inhouden smiley"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die doet me heeeel ergens anders aan denken!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....
Hoiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meestal ben ik degene die dta soort reacties voorziet... ik moet wel moe zijn dan
Kijk maar eens in OUD...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Ik moet me inhouden smiley"
Althans, dat bedoelde ik ermeewaar doet het jou aan denken dan?
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meestal ben ik degene die dta soort reacties voorziet... ik moet wel moe zijn dan
Vamp heeft net een baby... waar denk je dat het haar aan doet denken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Ik moet me inhouden smiley"
Althans, dat bedoelde ik ermeewaar doet het jou aan denken dan?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vamp heeft net een baby... waar denk je dat het haar aan doet denken?
Geef mij maar Engels.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:31 schreef Sight_key het volgende:
Weet je dat Nederland echt geweldig is
De Nederlandse taal![]()
Op de radio hoor ik mensen praten die echt vloeiend uit de woorden komen vaak, echt geweldig
Geschreven en gesproken Nederlands
Nu staat Blof op met Mens
Radio 538.
Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef Sight_key het volgende:
Engels is ook mooi, maar Nederlands is mijn moeder taal. Alle talen zijn mooi natuurlijk. Maar de taal waar ik mee ben opgegroeid. Dat werkt ook een stuk makkelijker.
Easy = makkelijk = einfach.
Einfach of niet? In het Duits.
Paradijs = Paradise
Hemel = Heaven
Mensen = people
Eigenlijk komt het op hetzelfde neer
en hey.... what about Hairy titsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Sight_key het volgende:
Meteen = immediately
Immediately
Immediately
Harige tietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en hey.... what about Hairy tits
Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijktquote:
Ahzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijkt
Wist ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.
Ik mis hem wel somsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Sight_key het volgende:
Nu is dromenvanger echt aan het slapen
Die is nu nergens meer ingelogd
Hij is nu aan het slapenquote:
Jesus Savesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef Sight_key het volgende:
Zometeen ook eens eigen mp3 luisteren.
Over Jezus. Misschien moet Jezus wel gered worden
Jezus saves
Wie zegt dat Jezus niet gered moet worden van Christus? Of wie weet moet Christus wel gered worden ook.
Maar goed, ik roep maar wat![]()
Christus die hulp nodig heeft
Wie weet moet Christus verlost worden uit zijn leiden
De grens tussen genialiteit en gekte is klein.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
Hitler was zeker niet dom, hij was alleen psychisch niet helemaal fris.
Welke idioot laat nou een heel ras uitroeien.
Maar dom? nee, sowieso zijn heel veel dictators best slim (denk aan sadam hoessein, hitler, fidel castro, balkenende () )
Damian inderdaad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef vamperotica het volgende:
Dat mormel van van der vaart heet heeeeeel anders....![]()
DamiAn
als ik het goed heb...![]()
![]()
Haaiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef senesta het volgende:
Hallo Hier ook
goed, ben aan het werk. Alleen een beetje sjaggerijnig maar dat is een hormonale kwestie zeg maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef senesta het volgende:
Jawel hoor en met jou?
geloof me, je wilt echt niet ruilenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Metro2005 het volgende:waarom hebben mannen nou nooit eens een goed excuus om sago te zijn
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goed, ben aan het werk. Alleen een beetje sjaggerijnig maar dat is een hormonale kwestie zeg maar![]()
Ha ha ha, koren op je molen als je al chagerijnig bent dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Heb vandaag al 3 headhunters aan de telefoon gehad. De laatste was echt kwaad dat ik 'm niet doorverbond met Baas![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?
Ik ben ook niet vaak chagerijnig, eigenlijk alleen echt als ik zwanger ben, en dan ook zo dat iedereen op zijn woorden pastte en ze bepaalde dingen maar niet vertelden in die periode![]()
Gek als je dat achteraf hoort hoor![]()
Ik heb ruzie met Samara, ik heb de nieuwe cd van ilse de lange, ik vind dat nummer de great escape wel lekker, alleen Samara wil alleen maar k3![]()
En hoe lief ik haar ook vind, een dvd met liedjes voor de 3e keer vandaag word me een beetje te veel van het goede.
Preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, koren op je molen als je al chagerijnig bent dus![]()
Ja Samara kan echt boos zijn hoor, dan lijkt het wel of ze piano speelt met haar wenkbrauwen en ze staat echt te stampen, handjes tot vuistjes gebald, alles erop en eraanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Is ze erg boos op je?
Tja, je bent K3-fan of je bent het niet natuurlijk![]()
![]()
Ik vind dat ook een leuk nummer, van Ilse de Lange. Valt er niet een beetje te onderhandelen met Samara? Bv nu eerst Ilse en dan straks weer K3?
tig keer een Bumbadvd is ook niet leuk meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?
Ik ben ook niet vaak chagerijnig, eigenlijk alleen echt als ik zwanger ben, en dan ook zo dat iedereen op zijn woorden pastte en ze bepaalde dingen maar niet vertelden in die periode![]()
Gek als je dat achteraf hoort hoor![]()
Ik heb ruzie met Samara, ik heb de nieuwe cd van ilse de lange, ik vind dat nummer de great escape wel lekker, alleen Samara wil alleen maar k3![]()
En hoe lief ik haar ook vind, een dvd met liedjes voor de 3e keer vandaag word me een beetje te veel van het goede.
dat is mijn rooie poes jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Nokwanda en Senesta
Avatar is je kat of niet? Alleen niet meteen duidelijk dat het een kat is. Maar ik zie er wel een rode kat of poes in
kan ik me voorstellen, heeft ook iets vertederends en grappigs, zo klein en dan al zo boos kunnen zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja Samara kan echt boos zijn hoor, dan lijkt het wel of ze piano speelt met haar wenkbrauwen en ze staat echt te stampen, handjes tot vuistjes gebald, alles erop en eraan![]()
Ik moet je eerlijk bekennen dat het altijd op mijn gevoel werkt, ik moet altijd een beetje om haar lachen![]()
quote:Maar de dvd is bijna afgelopen geloof ik dus dan mag ik weer![]()
ik wil ook een rooie poesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat is mijn rooie poes ja
Maar de uitsnede kon anders. Ga ik straks thuis doen.
dat zag ik op de filmpje ja, trui omhoog en met dat buikie draaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:56 schreef senesta het volgende:
Bumba is van de lion king of heb ik de verkeerde voor me.
Bij k3 doet Samara bijna elk pasje al na, ze begint ook steeds meer mee te zingen.
Het is ook echt wel een heel schattig gezicht.
En dan loopt ze aan haar shirt te sjorren want de meiden van k3 hebben dan van die naveltruitjes aan.
Ja ik moet steeds zo lachen om haarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zag ik op de filmpje ja, trui omhoog en met dat buikie draaien![]()
O ik dacht van K3quote:
Het is mooi weer, wij vlinderen af en toe even naar buiten om even te fietsen/voetballen/overgooien, etcquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
waar is iedereen zegop fok is het stil, mijn msn lijst is uitgestorven en zelfs buiten op het industrieterrein hier is het extreem rustig
Tja verschil moet er wezen he?quote:
Mompelt iets met werkpaarden en paradepaardenquote:
Ha ha ha dat paardegedeelte had ik wel getikt maar weer weg gehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mompelt iets met werkpaarden en paradepaarden
* Beledigd voelt *![]()
Grapje hoor
Nice eyequote:
Ja, en muilezels............quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:56 schreef nokwanda het volgende:
hallo
parade werkpaarden... die zijn er ooktadaaaaaa
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, en muilezels............
Ik wou een foto maken maar de batterijen zijn opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef senesta het volgende:
En waar blijven de foto's van je nieuwe kapsel?
Heb je krullen gekregen, een nieuw kleurtje, een matje?
[..]
Een "rechtdoordewind kapsel" dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik wou een foto maken maar de batterijen zijn op![]()
Tis gewoon nog hetzelfde hoor, alleen wat korter![]()
Vind het zelf wel leuker staan als het wat langer is maar dat is echt onpraktisch op de fiets waait het alle kanten op, als je gaat zwemmen is het irritant ed ed.
Gewoon lekker kort dus
Precies zoals ik zelf ben: recht doorzeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een "rechtdoordewind kapsel" dus![]()
Een Rita kapsel???quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Precies zoals ik zelf ben: recht doorzee
[..]
Het is: rooibos-theequote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef Sight_key het volgende:
Tijd voor thee
Rooibessen thee. Of is het rooibossen thee? Rooibessen of niet soms?
Even geen koffie en bier meer.
Als ik nu 1 glas bier drink dan val ik om. Kan bier niet meer verdragen. Over een tijdje misschien wel weer.
quote:
Rooibos inderdaadquote:
Welterusten Metroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef Metro2005 het volgende:
Ik slaap hier al bijna, denk dat ik maar eens tv ga kijken in bed ofzo
Tot morgen
Gelukkig ben ik blij omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Sight_key het volgende:
Slapen is lekker als het goed gaatDromen is leuk als het okey is.
Maar het kan ook een hel zijn.
Maar het is hier niet meer zo'n hel meer. Overdag niet en 's nachts niet.
quote:
Ik hou van dat nummer. Het is een oude spiritual.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Sight_key het volgende:
En dan drink ik me nog een thee nu. Om de slaap te stimuleren.
Dit nummer is echt lekker
Boney M - By the rivers of Babylon
Geweldig nummer is hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hou van dat nummer. Het is een oude spiritual.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:08 schreef Metro2005 het volgende:
Toevallig gisteren nog mensen naar 'is it real' gekeken? Ging over paragnosten en hun hulp bij politiewerk.
Was wel aardig alleen enigszins sceptisch gebracht, dat was wel jammer.
De ene docu over dit onderwerp zegt dat ze wel degelijk veel helpen (met allerlei voorbeelden) en de andere docu, zoals die van gistereavond, brengt het allemaal weer erg sceptisch. Moet ook wel zeggen dat de paragnosten die ze in de show gebruikten ook wel allemaal van die ontzettend arrogante omhooggevallen types waren. Misschien niet helemaal de juiste personen om in een dergelijke docu te gebruiken.
Ik denk zelf dat paragnosten best goed kunnen helpen, maar je moet wel mensen gebruiken die écht wat kunnen en niet van die sjappies die alleen maar uit zijn op zelfverrijking en daarom maar zeggen dat ze een gave hebben (terwijl ze eigenlijk alleen maar goede psychologen zijn)
Staat de boosdoener niet in je avatarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zou zo iemand hier in huis ook wel kunnen gebruiken. Hier verdwijnen ook zaken op onverklaarbare wijze en dat maakt me knap nerveus.
Die in mijn avatar...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Staat de boosdoener niet in je avatar?
Heb het ook wel eens gehad hoor, in bepaalde panden gebeuren er nou eenmaal rare dingenBlij dat ik dat in mijn huis niet heb! Dat voelt echt nog altijd heel erg rustig
Ik ken het....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zou zo iemand hier in huis ook wel kunnen gebruiken. Hier verdwijnen ook zaken op onverklaarbare wijze en dat maakt me knap nerveus.
alleen lopen er bij jou meer monstertjes rond en bij mij maar een die zaken zou kunnen laten verdwijnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |