abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40861885

Hier verder!!!!

Kon niet wachten op een nieuw deel, spraakwater kwam weer naar voren

Even deze OP wat opleuken met foto's en tekst nog

Even kijken of ik een mooie logische reeks kan vinden via google. Een logische reeks

123

Op naar de 123456.

Dan heb je straks. Truth ouwehoer 123.456.

We zullen doorgaan, de kip zei tot de haan, we zullen doorgaan. We zullen doorgaan.

[ Bericht 50% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 17:48:27 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40861900
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Laat ze dit allemaal maar niet lezen dan, anders vinden ze je gewoon een schatje
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40861935
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:49:01 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40861962
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40862346
Zo

The fight club soundtrack is ondertussen geripped. Nu the prodigy met het album. "The fat of the land".

Straks power boosting met the prodigy doen Die muziek in mijn hoofd knallen. Alleen zorgen dat ik de muziek niet op een te hoog volume zet. Af en toe heb ik oorpijn en dat mag niet
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40862369
Nice icoon trouwens Barra
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:01:30 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40862389
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Sight_key het volgende:
Zo

The fight club soundtrack is ondertussen geripped. Nu the prodigy met het album. "The fat of the land".

Straks power boosting met the prodigy doen Die muziek in mijn hoofd knallen. Alleen zorgen dat ik de muziek niet op een te hoog volume zet. Af en toe heb ik oorpijn en dat mag niet
tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"
stay frosty
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:01:54 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40862400
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Sight_key het volgende:
Nice icoon trouwens Barra
zenk joe
stay frosty
pi_40862476
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

tof album van the prodigy... je moet ook ff zien te komen aan "there law there singles"
Their law the singles heb ik ook weten te vinden

Ik heb 5 albums van ze dus

Heb ook een boekje bij their law the singles erbij nu.

Heb nu dus bijna alles van rage against the machine en the prodigy op de harde schijf staan straks, daarna verder op zoek naar juist muziek

Top 40 ook nog luisteren erbij. Gewoon zoveel mogelijk muziek. Zolang het maar geen slaap muziek is. Hoewel diepe trance ook goed kan zijn af en toe. Maar liever actie.
pi_40862494
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zenk joe
You're welcome

Zelf heb ik een symbool van 666 in mijn icoon.

Via google 666 ingetikt en meteen de eerste hit gepakt.

Rippen doe ik nog via de media-player van windows. 144 MB per cd ongeveer. Het liefst wil ik de hoogst mogelijke kwaliteit dus ik zal ooit op zoek moeten gaan naar het beste convert programma. Hoewel windows ook niet slecht is. Als ik hard de muziek heb opstaan dan hoor ik toch amper verschil. Hoewel het kleinste verschil al van belang is natuurlijk.
pi_40862703
Ik zou best bij de Postbank een rekening willen hebben en bij de ING bank ook, en bij de SNS bank en bij de ABN Amro bank.

Gewoon eens het verschil bekijken van de banken onderling. De postbank is wel makkelijk en vlot, ze zijn daar niet zo moeilijk. Wie weet voor later.

Kijken wat ik doe.

Een lening afsluiten ben ik nog van plan maar goed, ik wil zelf geld. Ik wil geen schulden. Hoewel ik nu echt behoefte heb aan 100,000 euro. Of 50,000 euro. Spullen kopen dus 100,000 euro om mee te beginnen dus Als ik 100,000 euro heb dan kan dat binnen 10 minuten of korter al op zijn

Heb echt zin om eens flink te pinnen en met de credit card te wapperen Zoals bij de sigaretten-zaak bij de pin-automaat een reclame ophangt van de staats-loterij. Pin je suf

Gewoon eens kopen zonder limiet. Alles kopen wat ik zie

Heb echt zin om alles te kopen wat ik zie. Een winkel binnen stappen en alles aanschaffen.

Een groot huis bouwen en alle spullen laten afleveren en ga zo door.

Dat is het echte leven

Maar dan moet ik wel gaan zorgen voor geld in het laadje

Of het geld stroomt vanzelf binnen via een mooie cash-flow Geld dat met miljoenen euro's per seconde binnen blijft stromen Miljoenen euro's per seconde is niet snel genoeg. Het geld stroomt op licht-snelheid binnen

[ Bericht 17% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 12:18:54 ]
pi_40863347
Zo

Finding neo toegevoegd We gaan neo zoeken We gaan onszelf tot neo uitroepen

Neo activisme. Geld stroomt met de bakken binnen. Het is niet meer bij te benen zoveel geld valt er uit de lucht, en de inflatie blijft nihil

Het bouwt zichzelf op allemaal. De economie gaat de lucht in

Het is nu al gaande!!!!

Straks heb je 0,0 % werkeloosheid en alleen nog maar leuke banen

Allemaal fluitend naar onze hobby toe

Kun je van werk niet eens meer spreken
pi_40863564
Geld maakt niet gelukkig denk ik altijd maar Te weining niet en te veel ook niet

Er zijn maar een paar dingen waar je echt gelukkig van wordt:

- Gezondheid
- Vrouwen
- Een leuk leven met personen waar je om geeft.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40863787
Geld maakt in mijn geval zeker gelukkig straks. Ik heb gezondheid op dit moment. Dus de volgende stap is geld. Zodra je iets hebt bereikt zoals gezondheid, dan ga je vanzelf verlangen naar iets anders.

Geef mij maar een huis in ieder land en iedere provincie, geef mij maar dikke auto's en een dik jacht. En tuurlijk vrouwen. Maar geef mij maar welvaart, veel welvaart als het ff kan

De beste bronwaters, het beste bier, de beste whiskey, het mooiste interieur. De mooiste dikste snelste en vetste auto's en ga zo door.

Ik word daar wel gelukkig van. Puur speelgoed. Als kind vond ik speelgoed ook leuk. En dat is in de loop der tijd niet veranderd.

Het leven meer inhoud geven, vaker op reis kunnen. Geen geldzorgen.

Daar word je ook nog eens gezonder van

En je kunt je leven verrijken op die manier. Je ziet meer, je kunt meer vertellen en je bloeit meer op.

Je leven krijgt meer kwaliteit en inhoud door geld

Nu ben ik ook gelukkig. Maar ik zou best eens op reis willen en een auto die me bevalt en een huis en ga zo door. Ik ben gelukkig nu. Maar geld is makkelijk.

En je kunt goede doelen steunen met geld, je kunt ook je eigen goede doel opzetten en nog meer. Je kunt iets betekenen met geld. Geld is macht ook. Maar dat is heel wat anders.

Dit is dus een deja vus post

Maar die deja vus die gaan er nog helemaal uit. Wie de deja vus erin heeft gezet die komt nog op de koffie
pi_40863859
Geloof mij nou maar, al heb je dat allemaal. Wat dan? Dan is er niks meer om naar te verlangen, niks meer om over te dromen. Je hebt alles al!
pi_40863913
Als je alles hebt, dan ga je gewoon door met iets nieuws, naar mijn idee komt er toch geen einde aan, het is onbeperkt en gaat altijd door, dat is het mooie eraan, er komt geen einde aan, als je denkt dat je alles hebt en hebt bereikt, dan moet je gewoon de lat weer hoger leggen. Je kunt altijd wat nieuws verzinnen als je iets nieuws kan verzinnen. Het blijft niet alleen bij spullen. Materie hier is 1 ding dat leuk is, daarnaast heb je nog talrijke andere vormen.

Maar nogmaals. Ik sla een paar duizend miljard niet af. Daarnaast zal ik toch altijd doorgaan met zoeken naar iets nieuws.

Met geld investeren dus ook, veel investeren. En met investeringen kun je weer bouwen.

Een centrum oprichten waarmee je contact kunt zoeken met alles. Een sterrenwacht die zijn weerga niet kent en daar blijft het wederom niet bij.

Met geld kun je toevoegen en bouwen en uitbreiden. Met geld kun je het onmogelijke mogelijk maken. Zonder geld kun je niet eens eten kopen.

Met geld kun je ook ziektes te lijf gaan en armoede aanpakken en nog meer.

Geld is in veel gevallen de ultieme oplossing tot alle problemen.

Mits je goed weet om te gaan met geld natuurlijk
pi_40864370
Ben niet opgefokt dus

Ben gewoon aan het denken over hoe het werkt met geld. Dat je met geld mooie dingen kunt doen en ook dingen kunt opbouwen. Tis ook een essay naar mezelf toe en om mezelf zaken bij te brengen dus.

Geld is op dit moment het enige middel om te bouwen dus dan is geld niet slecht te noemen.

Vaak genoeg vond ik geld slecht, maar geld is gewoon lekker om te hebben

Zonder geld kan ik vanavond mijn biertje niet drinken en eten. En ook had ik geen computer zonder geld en ga zo door.

Nog 3 cd's branden van the prodigy en dan ga ik eens luisteren.

Om te beginnen het nummer.

" Fire-starter".
pi_40864427
Geld is gewoon noodzakelijk. Maar zoals met alles geldt: al er té voor staat .......

vanavond even wasje draaien , kattenbak doen en verder lekker even niks. Morgen de kapper maar eens opzoeken
pi_40864830
Teveel is niet goed, als je gek wordt van het geld dan is geld niet okey. Maar goed, nogmaals verstandig weten om te gaan met geld. Genoeg gevallen van mensen die niet met geld kunnen omgaan. Heb ik ook nog, maar dat komt op dit moment omdat ik iets te krap bij kas zit.

Als ik straks meer geld ga binnen krijgen, dan zal ik echt moeten oppassen en nog meer. Maar goed, ik word nog wel eens verstandig Ben al verstandiger vergeleken met vroeger.

Grote wasjes, kleine wasjes, draai ze in de wasmachine
pi_40864863
Laatste cd wordt geripped, en dan ga ik verder met werken aan oordelen. Ik krijg nog vaak genoeg een oordeel richting mijn hoofd. Niet door jullie hier maar in real life. En die oordelen ga ik formateren.

Zodat ze me met rust laten

De bedoeling is straks dat ik geen enkel oordeel meer richting mijn hoofd krijg. En mensen op straat zullen me niet aankijken meer, ze mogen me aankijken maar niet op een manier waarop ik dat vaker zie gebeuren nog.

Dan zijn alle oordelen en vooroordelen weg

En dan heb ik rust aan mijn kop

Die oordelen en vooroordelen formateren doe ik zonder geluid te maken dus, in gedachtes en via internet en via de computer. Als iemand een oordeel velt over mij, zal ik geen woord antwoord geven daarop, teveel moeite.

Ik hou mijn mond en werk op de achtergrond
pi_40864951
Fok had even een hapering, af en toe gaat het langzaam als het bericht ingevoerd wordt.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:24:20 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40865078
Hallo allemaal.

Ja fok! heeft de laatste tijd weer wat sputters.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40865106
Beter wat sputters dan dat het ermee stopt.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:26:24 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40865164
Inderdaad, maar ik had net een aardig verhaal getypt en toen vond ik het best eng.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:28:42 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40865250
pfff mac is niet zo goed gevallen
stay frosty
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:32:22 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40865378
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oh oh...
pi_40865476
Sputter de sput

Maar volgens mij werken ze wel aan snelheid en stabiliteit.

Smack my bitch up staat op

Even afreageren
pi_40865577
Lekkere muziek
pi_40865635
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ohjee

rustig aan doen maar even
pi_40865636
The prodigy - Breath

pi_40865819
Hebben jullie nooit het idee dat mensen soms net wespen lijken? Alsof het zo in elkaar zit allemaal dat ze gewoon een wespen-nest gebouwd hebben. Vroeger was het hier veel erger, ik ben dus bezig om alles op te heffen dus.

Maar ik maak dus alles mee en zie en hoor alles, en het lijkt soms net echt een vloek te zijn van heb ik jou daar. Ook hetgeen dat in de mensheid is gestopt. Een vloek die aan elkaar plakt als het ware.

Maar die hef ik nog wel op.

Heeft wederom niets met jullie te maken, ik was even terug aan het denken ook en nog meer

Ik ben het verleden aan het analyseren nu en ook wat ik in het heden zie gebeuren in mijn leven.

Vraag me dan af of jullie dat ook hebben. Leg het straks misschien verder uit.

Even roken dan maar, toch roken nog. Roken stop ik nog wel eens mee zoals ik zei.

Tis allemaal niet persoonlijk geweest wat er gebeurt is hier in mijn leven, het waren de mensen die ook zo gemaakt zijn geworden. Mensen zijn gemaakt en mensen hebben zichzelf niet gemaakt. Daarom is het vaak zo irritant in elkaar gezet.

Ik leg dat nog wel uit allemaal.

Hoe mensen met elkaar omgaan en verbonden zijn en nog meer. En dan heb je gelukkig nog de bewuste mensen die zich bewust zijn van hun eigen gedrag. Maar ook genoeg zombies. Maar dan denk ik dat er ooit een moment gaat komen dat iedereen zal ontwaken. Iedereen ten volle bewust van zijn of haar gedrag. Zodat mensen tenminste elkaar met rust laten Kunnen ze zich gaan bezig houden met hun eigen leven.
pi_40866349
Er valt nog genoeg te onderzoeken. Wat erin is gezet dus. Menselijke karakter-eigenschappen die niet deugen dus. En dan heb ik het echt over eigenschappen waar mensen anderen het leven mee zuur maken dus. Fouten in het karakter dus.

En dan ben ik ook niet altijd heilig geweest, ik heb wel altijd gewerkt om te komen tot een juiste instelling.

Vaak heb ik bij mensen het idee dat ze gewoon maar wat aankloten, ze denken vaak niet eens na als ze wat zeggen of doen. Hoe noem je dat? Automatische wan-piloot of zombie?

Je hebt dan ook wederom die oordelen. Als iemand een fout maakt meteen vol erop zitten en oordelen over die fout. Dan denk ik van, laat mensen zelf leren van fouten. Wie ben jij om anderen te wijzen op fouten?

En zo kan ik doorgaan en doorgaan. En ik ga ook zeker nog door.

Over opvoeding. Het is begonnen met opvoeding, ouders worden opgevoegd door ouders en zo blijft een bepaalde opvoeding in stand. En vaak ontbreekt het aan juiste opvoeding. Ouders hebben vaak zelf nieuwe opvoeding nodig

Niet om nu extreem te klagen, ik heb niet extreem te klagen.

Ik zie het overal gebeuren dus.

Als de bijbel gebaseerd is op waarheid, dan zit daar de kern van het probleem. Een grote kern van het probleem. Misschien is Christus wel een grote fout.
pi_40866381
Maar daar kom ik vanzelf nog wel achter. Ik ga richting heling en genezing. De bijbel zal ik bestuderen dus helemaal nog. Alles bestuderen dat te bestuderen valt.

Ik wil ooit complete rust

Mensen die mij met rust laten dus. Op alle mogelijke manieren.

Tevens innerlijke rust. Zelf rustig worden van binnen. En me niet laten opfokken
pi_40866532
Wespen niet specifiek, wel als een kolonie, net als mieren

Iedereen heeft elkaar nodig maar als er een paar dood gaan maakt het niet uit, als de groep het maar overleeft
pi_40866773
Kolonie met rode mieren ertussen

Weet je waarom sommige mensen zo bang zijn om fouten te maken? Omdat de opvoeding te streng was. Ik ben dus niet bang om fouten te maken meer. Ik ben daarvan afgestapt. Maar ik ken mensen die zijn gewoon bang om de kleinste fout te maken.

Dan heb je toch ook geen leven of wel soms? En tevens zul je nooit een graad wijzer worden als je altijd bang bent om fouten te maken of een blauwtje te lopen.

En dat zit er dus vanaf het begin al in.

Tot mijn schuld, tot mijn schuld, tot mijn grote schuld. Katholieke geloof is ook een groot stuk slechtheid.

Soms denk ik wel eens dat er een virus in de mensheid zit. En dat ik dus ook besmet ben geweest en nog steeds in zekere mate besmet ben. Ik ben bezig tegen die besmetting door mezelf op te schonen de hele dag.

Maar er zit een virus in. De genesis vloek misschien? Of een andere vloek? God die gestraft heeft toen?

Als ik de bijbel moet geloven was Christus de eerste opvoeder hier, en die was te streng voor woorden. Goede God my ass. Totaal geen greintje goedheid had die in zich. Je kunt hem beter evil noemen hoe hij tekeer ging in de bijbel.

Dat noem ik alles behalve een god. En daarom schrijf ik even geen hoofdletter. Ik zou bijna sub gaan gebruiken.
pi_40867153
Van fouten leer je, fouten maak je misschien 2-3 keer opnieuw en dan leer je ze wel af.

Net als met relaties, van fouten in relaties leer je zodat je het in de volgende weer beter doet.
Heb dit keer ook weer heel veel dingen geleerd, fouten die ik niet meer zal maken.
pi_40867385
Yep

En dan leer je van jezelf

Als je tenminste bewust bent van die fouten, als je niet je fouten ziet, dan zul je er nooit van kunnen leren ook.

Maar goed, ik was net even helemaal aan het spacen buiten Lekker ontspannen. Ik heb het soms nodig om het van me af te schrijven. Net zoals ze me gedumpt hebben op een school. Maar dat is overal het geval. School

Veel ellende komt ook van die tijd af. Als kind snoeren ze je de mond van alle kanten, en als je volwassen wordt ondervindt je de schadelijke gevolgen.

Zo is deze maatschappij ingericht. Ze halen overal je vrijheid weg, en tegen het einde weet je niets meer te zeggen. Dan ben je slaaf. Tenzij je gaat vechten weer. Vechten om vrijheid terug te krijgen. Al het schadelijke aanpakken

Even naar buiten weer. Komt vanzelf allemaal goed

Ik vind het dus echt niet normaal dat ze je op 5 jarige leeftijd gaan drillen. Ik snap dat niet. Ze gaan je meteen klaarstomen en aanpakken. En zo blijft er niets meer van je over.

De wetten en de regels heb je nog. Het hele menselijke zijn wordt gestolen. Er blijft dan op een gegeven moment niets meer over gewoon. Heb dat ook gehad. Heb toen de power moeten terug pakken. En dat gaat me richting de toekomst nog beter gebeuren.

FIGHT THE LAW, FUCK THE NORM!!!!!!!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:35:31 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40867629
Goeiemiddag
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:38:15 #39
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40867747
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef Metro2005 het volgende:
Van fouten leer je, fouten maak je misschien 2-3 keer opnieuw en dan leer je ze wel af.

Net als met relaties, van fouten in relaties leer je zodat je het in de volgende weer beter doet.
Heb dit keer ook weer heel veel dingen geleerd, fouten die ik niet meer zal maken.
Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 14:39:18 #40
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40867791
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:35 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemiddag
Heeee je bent er weer, ik miste je al een poosje.
Alles goed?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:41:47 #41
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40867893
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Heeee je bent er weer, ik miste je al een poosje.
Alles goed?
alles goed hier met jou ook? Ik zat net even bij te lezen en heb je dochter op K3 zien dansen Lief. Ik moest ook erg lachen om dat blote buikje..
pi_40867970
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Als je maar wel jezelf blijft. Als je jezelf niet kunt zijn bij iemand, of het nu over spiritualiteit of vegetarisch eten of weetikveel gaat, deugt de relatie ook niet. Vind ik.
Ik blijf mezelf alleen zijn er gewoon wat dingen die ik voor mezelf ga veranderen omdat ik daar zelf gelukkiger van wordt. En dat kan weer mooi van pas komen in een evt volgende relatie (if ever...)
pi_40867979
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goedemiddag

Inderdaad, en soms zijn het gewoon geen fouten. Een toeval van het lot. Het klikt gewoon niet en dat kun je van te voren niet weten. Je kunt dan alleen de conclusie trekken dat het niet klikte.

Als het niet klikt dan klikt het niet. Dan is het zo en dan is het volgens mij geen fout. Dan is het even mis gelopen. 2 verschillende mensen die niet bij elkaar passen, zo heb je altijd 2 verschillende mensen maar soms past het niet goed. En dan is geen van beide mensen fout. Dan is het gewoon een anti-click of iets dergelijks.

Af en toe ben ik echt zo rustig

Dan helpt het gewoon om al die frustraties op te schrijven, die frustraties die zitten in mij nog. En ik zal dus ook alle frustraties eruit gooien nog

Het trauma moet eruit

Maar dan kan trauma overdreven zijn, toch is het een soort van trauma. Sowieso 6 jaar lang op een lagere school opgesloten geweest van 9 tot 1500. En netjes in de rij staan als de bel gaat. Alsof het een concentratie-kamp was. Middelbare school noemde ik het dus, maar het is de school waar je leert rekenen en nog meer. De tafeltjes van 10 en die zooi.

Dan kun je denken zo gaat dat hier in deze maatschappij. Dan zeg ik meteen, dat had toen in die tijd al anders moeten zijn.

En nu in 2006 moet dat zeker anders zijn.

We don't need no education. De kinderen lekker vrij laten spelen!!!! Vrijheid. Vooral voor kinderen is dat belangrijk.

Niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen. En volgens mij hou je als mens altijd het kind in je in zekere mate. Je krijgt alleen wat meer verantwoordelijkheden als kind.

Maar goed, ik ga verder.

Alles eruit gooien dat erin zit

En zo schrijf ik mezelf richting de uitgang

De uitgang van het doolhof.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:46:18 #44
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40868067
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik blijf mezelf alleen zijn er gewoon wat dingen die ik voor mezelf ga veranderen omdat ik daar zelf gelukkiger van wordt. En dat kan weer mooi van pas komen in een evt volgende relatie (if ever...)
Als je het voor jezelf doet is dat goed

Als je het zou doen omdat je denkt dat anderen dat zouden willen is het niet zo goed denk ik..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:47:17 #45
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40868099
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Goedemiddag

Inderdaad, en soms zijn het gewoon geen fouten. Een toeval van het lot. Het klikt gewoon niet en dat kun je van te voren niet weten. Je kunt dan alleen de conclusie trekken dat het niet klikte.

Als het niet klikt dan klikt het niet. Dan is het zo en dan is het volgens mij geen fout. Dan is het even mis gelopen.
Helemaal mee eens
pi_40868384
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Als je het voor jezelf doet is dat goed

Als je het zou doen omdat je denkt dat anderen dat zouden willen is het niet zo goed denk ik..
Ach ik ben gewoon misschien te soft op sommige gebieden. Moet eens wat aan mijn persoonlijkheid werken. Wat assertiever worden ed.
pi_40868633
Niets moet, ze moeten je maar nemen zoals je bent

En forceren heeft nooit zin, dat is denk ik schadelijk ook. Gewoon doen waar je zin in hebt, jezelf zijn en blijven ook erbij. Meer dan jezelf zijn kun je toch niet.

Persoonlijkheid is ook iets dat je hebt, je kunt niet aan je persoonlijkheid werken volgens mij. Je hebt persoonlijkheid en zo'n persoonlijkheid kan vervolgens wel groeien door ervaringen op te doen.

De wereld verkennen en gewoon lekker doen waar je zin in hebt.

Soft zijn. Ik weet niet. Ik zie mezelf ook niet als bikkel-harde figuur en wil dat niet eens worden. Ik doe gewoon wat nodig is. Af en toe zal ik de klemtoon leggen op een andere manier en dan is dat nodig.

Ondertussen blijft het in mijn hoofd software

Gewoon niet te druk maken over wie je bent ook en hoe je overkomt. Niet teveel letten op jezelf.

Had ik vroeger moeite mee, ik lette constant op mijn eigen gedrag. Af en toe werd ik daar gek van. Doordat ik constant lette op mijn eigen gedrag en bewust was van mijn eigen gedrag. Was er geen enkele flexibiliteit te zien. Ik werd er gek van Vanaf het begin was dat zo. Een hoog bewustzijns-gehalte en dan ben ik blij dat ik nu toch wat meer richting slaap ben gegaan. Net goed qua bewustzijn. Te hoog bewust is ook niet goed. Hoog sensitief noemen ze dat ook wel. Maar ik noem het dan hoog-bewustzijn.
pi_40868761
Mijn god zeg iemand wel eens op de chatbox van fast seduction gekeken hilarisch gewoon hoe ontzettend serieus mensen soms omgaan met die theoretische versiertruukjes enzo
pi_40868840
Nog niet gezien

Ik kom nooit op chatboxen. Fok! is de arena waar ik alleen maar kom

Lekker makkelijk, ik gebruik dus ook geen MSN meer.

Ik wil 1 omgeving hebben waar ik actief ben.

Versieren is trouwens iets dat je in de praktijk moet doen, sowieso vind ik theorie altijd maar zo zo. Ook studiestof in de theorie.

Ga je versieren op basis van theorie, dan kom je al snel over als iemand die zichzelf niet is. Alles voorleren en vervolgens alles opratelen zeker wat je tegen die meid wilt zeggen Nemen ze zeker een briefje mee om op te spieken

Bij versieren gaat het denk ik om spontaniteit.

Sowieso draait veel om spontaniteit.
pi_40869115
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Sight_key het volgende:

Ga je versieren op basis van theorie, dan kom je al snel over als iemand die zichzelf niet is. Alles voorleren en vervolgens alles opratelen zeker wat je tegen die meid wilt zeggen Nemen ze zeker een briefje mee om op te spieken
Nou dat soort gasten zitten daar inderdaad, met vragen als: wat zijn goede openingszinnen en welke verhalen moet ik vertellen enzo
pi_40869292
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nou dat soort gasten zitten daar inderdaad, met vragen als: wat zijn goede openingszinnen en welke verhalen moet ik vertellen enzo
Fucking Amateuren!!!!

En vaak trappen die meiden daar ook nog in. Maar dan zien ze de nepheid niet in van die players. Of player het juiste is om ze te noemen, in ieder geval zijn ze zichzelf niet.

Straks misschien the big lebowski kijken

Nu the prodigy luisteren met out of space
pi_40869346
Even koffie zetten

Vandaag niet veel koffie gehad dus ik sta mezelf een vers bakkie koffie toe

Eerst ff water koken

Ik ben mezelf niet en al die jaren nooit geweest, ik ben de gangmaker op het verkeerde feest. Zo zag mijn leven er ook altijd uit. Maar dan was ik dus nooit een player. Ik was ook onzeker altijd, maar dat komt wederom door scholing en mensen die ik ben tegengekomen die ik beter niet had kunnen tegenkomen. Maar zo kom je soms mensen tegen jah. Het noodlot. En dan zaten er in mijn verleden ook mooie momenten tussen natuurlijk. Zeker mooie tijden gehad, maar het was bij lange na niet ideaal. En dat kan dus ook niet, in 1 keer ideaal. En je wordt er harder van ook. Of softer in je hoofd

Dat zijn dus geen fouten, dat is een speling van het lot. En daar kun je vervolgens wel een goede lering uit trekken zodat je je voortaan onder betere kringen gaat bevinden.

Zo zie ik dus ook die relatie van jou Metro. Een speling van het lot. Misschien was je net op de foute plek toen je je vriendin tegen kwam, dat je karma ook niet helemaal in orde was. Je bent haar tegengekomen omdat je leven nog niet helemaal zo is zoals het hoort. En ook dat hoort erbij. In 1 keer goed kan het niet gaan.

Volgende keer beter. Dan kom jij je droomvrouw tegen
pi_40869504
Was het maar de 1e keer... Zijn al zoveel relaties door de meest idiote redenen stukgegaan.
Ik zal mezelf dan ook echt niet toelaten om weer zo ontzettend verliefd te worden op een meisje voordat ik echt 100% zeker weet dat het goed zit
pi_40869857
Maar hoe weet je dat van te voren dan?

Daar kom je vaak pas later achter, dan speelt geluk ook een rol.

Gelukkig worden in de liefde dus

Voordat je weet dat het echt 100 procent goed zit, zul je toch eerst de sprong in het diepe moeten wagen en een 2e kans moeten gaan wagen ook. Als je je af blijft sluiten dan komt er niets van terecht.
pi_40869886
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef Sight_key het volgende:
Maar hoe weet je dat van te voren dan?

Daar kom je vaak pas later achter, dan speelt geluk ook een rol.

Gelukkig worden in de liefde dus
Geluk, is dat net zoiets als toeval ?
pi_40869951
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Geluk, is dat net zoiets als toeval ?
Geluk is iets dat naar beneden valt op een gegeven moment, en met de juiste instelling krijg je geluk vanzelf wel. Geluk kun je naartoe gaan. Door je open te blijven stellen voor alles.

Geluk is een richting zei iemand hier een keer, dat had hij als signature. Geluk ga je naartoe in het leven. Door ook positief te blijven en goede hoop te bewaren.

En natuurlijk ervan uitgaan dat alles goed komt

Pessimistisch zijn heeft geen enkele zin in het leven. Daar heb je alleen jezelf maar mee en tevens anderen die je kunt aansteken. Niet persoonlijk bedoeld dus. Maar pessimisme hangt dus ook in de lucht. Ook een soort virus van de mensheid. De sfeer die heerst.

Depressie die erin zit gebakken. Net als manie.

Kom je weer uit op manisch depressiviteit maar zo kun je het hele boekje DSM-IV op een bepaalde manier verklaren.

Is tevens van invloed op de economie ook. Zo kun je de grens doortrekken en doortrekken tot het diepste punt waar je de kern raakt.

De kern van het probleem te pakken krijgen

Richting de kern gaan, en vervolgens op format drukken
pi_40870116
de kern van het probleem van loze relaties heb ik al gevonden
Dat ben ik en dat gaan we veranderen Niet helemaal, maar subtiele veranderingen.

Ben al een tijdje goed op weg denk ik. Kreeg van de week zelfs van een exvriendin van me de opmerking dat ik er tegenwoordig leuk uitzag (kleren, schoenen) en dat ik erg veranderd was (ten goede ) dus dat was wel even een ego boost
pi_40870504
Maar je moet ook zelf-vertrouwen hebben zonder die complimenten. Ik bedoel dat moet niet dat mag. Ik schrijf het dus ook op nu om mezelf iets bij te brengen.

Als je in je zelf-vertrouwen afhankelijk bent van de mening van anderen dan is het denk ik nog steeds niet in orde.

Puur uit jezelf 100 procent zeker zijn van je zaak. Dan helpt kleding zeker ook mee en schoenen. Maar ik bedoel dus van, zeker zijn van je eigen zaak. Zonder afhankelijk te zijn van derden.

Dan pas kun je zeggen dat je barst van het zelf-vertrouwen.

Ik ben daar dus ook mee bezig. En het schiet hier dus zeker op. Vergeleken met vroeger is het al een wereld van verschil

Helemaal onafhankelijk van anderen in je zelfbeeld. En dan helpen complimenten zeker ook.

Ik heb altijd dat ik juist niet tegen complimenten kan. Zodra ik een compliment krijg begin ik te twijfelen aan mezelf Is ook niet okey. Moet daar ook aan werken. En dan niet altijd, het komt vaker voor dat me dat gebeurt dus. Altijd is overdreven gezegd. Ik overdrijf soms nog in het schrijven, dan gebruik ik het woord altijd en dan is het niet altijd zo.

Juist en volledig, zoals mijn opleiding dat altijd zei Details
pi_40870546
O ik laat mijn zelfvertrouwen daar ook absoluut niet van afhangen. maar een complimentje op zijn tijd is altijd welkom toch
pi_40870589
Zeker

Een compliment kan aanzetten tot een boost inderdaad.

Wat ik schreef had meer te maken over mezelf waarschijnlijk ook. Vroeger hier. Een labiel wrak

En dan lach ik erom, ik schaam me dus ook niet. Het gaat om het nu en niet om het verleden.

Twijfel is het bijna niet meer. Vroeger was het twijfel.
pi_40870825
Ach ik was vroeger ook een sukkel 1e klas. Durfde niks, werd snel kwaad, was koppig.
Zelfkennis is daarbij erg belangrijk. Als je je eigen gebreken onder ogen durft te komen dan kun je eraan werken.
pi_40870974
Zelf-kennis en inzicht

Inzicht

Als je inzicht hebt dan kun je alles aanpassen dat niet klopt

Prodigy - No Good.

Weet je dat ik soms compleet aan het spacen ben Sommigen roken wiet om te spacen en eten space-cake maar ik ben soms zo high als maar wat zonder drugs. Dan vlieg ik kilometers hoog in de lucht op een prettige manier.

High above the sky. Ruim bewustzijn is het ook maar niet te erg dat ik de kluts kwijt raak.

Soms is het echt

En dan lijk ik dood te zijn

Een levende dode dus

A living dead

Gisteren in bed zag ik ook demonen. Niet erg is dat. Die horen er ook bij dus. Maar ik zag gewoon demonen en die doen mij dus niets. Ik kan ze natuurlijk wel richting de Katholieke kerk sturen om daar voor ophef te zorgen
pi_40871046
Ik zag dus demonen en draken. Duidelijk dus. Alsof ze echt bestaan.

Ik wil die wereld nog instappen en bevriend raken daar.

En dan kan ik dat leger gebruiken tegen andere zaken. Als mij iets niet bevalt, dan stuur ik gewoon een leger draken en demonen erop af

Demonen zijn trouwens lief. Doen geen vlieg kwaad. Je moet alleen weten hoe je met ze om moet gaan. Met respect dus. Ze eten je niet op en ze laten je met rust als jij hen met rust doet laten.

Ben benieuwd wat demonen straks te vertellen hebben allemaal.

Wie weet willen ze wel de complete kerk bezitten

Krijg je het echte leger van Lucifer die korte metten gaat maken met alle geloven die hier niet thuis horen.

Gaan ze de Paus bezitten en zal de Paus Satanische preken houden

Gaat de Paus de doden tot leven roepen.

En danst hij daarna de horlepiep

De doden tot leven roepen is denk ik mijn taak. Maar dat komt later nog. De doden gaan denk ik ook zichzelf tot leven roepen nog. Ik help gewoon een handje mee
pi_40871528
Kan klinken alsof ik satanisch ben op een foute manier. Maar als ik over draken en demonen praat dan praat ik over iets dat altijd bestaan heeft dus. En dan kun je zeggen hou je met andere zaken bezig maar dat gaat niet.

Die wereld bestaat en zal nog onderdeel vormen van onze wereld, bruggen die gebouwd gaan worden, de aarde niet als enige verblijfplaats. Nieuwe paradijsen Ruimte ruimte ruimte. En veel meer plek. En dan is het vriendschap en wie weet kun je elkaar wel helpen of wat dan ook. Wie weet wat demonen kunnen betekenen allemaal. Ik weet niet wat ze doen de hele dag. Moet ik nog achter komen. Waarschijnlijk zijn ze geestelijk zo stabiel als de mount everest, dus dat is sowieso mooi.

Over de wereld van de doden, daar moet ik nog veel aandacht aan gaan schenken. Die wereld is ook toegankelijk zoals gisteren het geval was. Foto's die tot leven komen en boodschappen ontvangen en ga zo door.

Ik heb ooit een draak als huisdier. Een blauwe draak Ook een rode draak en een groene draak dus Alle draken in alle kleuren. En wie weet komen er wel miljoenen nieuwe kleuren bij Dat we meer kleuren gaan krijgen straks. Nieuwe dimensies

Dan noem ik hem " Fire blaster ". Die draak dus, niet die dimensie Die draak heet fire-blaster of de kiddies van die draak

Maar dat weet ik niet, misschien heeft hij al een naam. Maar die draak komt eraan
pi_40871666

Fire blaster
pi_40871685
Zo, koffie

Ik zeg het dus maar even om door te schrijven. Ik heb het eruit te gooien om plaats te maken. Anders kan ik nooit andere werelden bereiken. Daarom dus die teksten. Niet om interessant te doen maar om mezelf richting andere werelden te verplaatsen straks.
pi_40871707
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

Fire blaster
Mooi

Is die van jou???
pi_40871755
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:31 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mooi

Is die van jou???
Google
pi_40872009
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Google
Gewoon tot leven blazen

Maar dan is het geen echte. De echte draken moeten nog naar voren komen. De draken die niet tot leven zijn geblazen uit een beeld.
pi_40872366
Nog een kwartiertje

vanavond maar spaghetti eten denk ik (alweer ja, kliekjes van gister ) of patatjes. Maar even kijken waar ik trek in heb. Denk dat het spaghetti wordt. Beetje gezond bezig blijven

Daarna msn aangooien, muziek aanzetten en de gewichten uit het vet halen
pi_40872593
Nog 101010100101010101010 miljard jaar

Ik eet kip kerry vandaag.

En pak me zometeen ff een biertje
pi_40872603
Nog 1010101001010101010101 miljard jaar

Of niet? De eeuwigheid of is het de dood?

Ik eet kip kerry vandaag.

En pak me zometeen ff een biertje
pi_40872758
Kip kerrie, nog nooit op volgens mij.

ga ik ook eens proberen denk ik Wil sowieso allemaal nieuwe dingen proberen
A.s. Maandag naar een vriendin van me, blijf ik ook eten. Ben benieuwd wat er op het menu staat. Ik laat me verassen
vernieuwing, vooruitkijken, De toekomst. Daar moet je je op richten Leren van je fouten doe je van het verleden. Dat gebruik je in het heden en pas je toe in de toekomst

En nu ga ik naar huis

tot vanavond
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 17:06:24 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40872866
Kip met kerrie is echt vet lekker
pi_40873246
Goed bezig Metro

Kip kerrie is inderdaad lekker

Ik ga even de pyjama aandoen Lekker knus de pyjama aan. Heb een pyjama met allemaal driehoekjes erop. Soort piramides

En dan ga ik verder, soms weet ik niet waarheen maar dan moet ik maar beter zoeken

Er is altijd een uitweg. Het doolhof heeft een uitweg

Soms zit ik echt vast maar dan is het een uitdaging om weer te zoeken naar open deuren, en dat duurt meestal maar een korte tijd. Dan loop ik tegen een doodlopende weg aan, en dan open ik gewoon met een knop de deur.

Dan bouw ik zelf knoppen in het doolhof

En inderdaad, het gaat niet helemaal om het geld. Het gaat zeker ook om de vrijheid en veel meer. Geld is een bijzaak. Ultieme vrijheid

Ontspannen uit het doolhof. En nooit meer erin terecht komen. Maar iedere nieuwe stap is een stap richting de uitgang. In het verleden behaalde resultaten werken mee in de toekomst Maar bieden geen garantie Ik bedoel, het profijt van 10 dagen bezig zijn met ontsnappen dat werkt door in de toekomst en zeer zeker ook in het heden, hoewel je toch weer richting een punt kunt gaan waar je weer met de neus tegen de muur loopt. En dan moet je de boel weer hervatten. En gewoon punten maken waar er een moment is dat je vast kunt blijven houden. Mijlpalen ook.

Dat ik dus opsta nu met goede zin, en dat het zo blijft ook. Dat er hier geen moment van depressie meer komt of wat dan ook. Stabiliteit richting de toekomst.

Goed humeur iedere morgen. Iedere morgen fluitend opstaan en vol van de partij en aan de bak.

Meteen aanwezig en beginnen weer. Computer aan en schrijven maar

[ Bericht 15% gewijzigd door Sight_key op 16-08-2006 17:23:11 ]
pi_40873886
Ik heb zin in yahtzee

Lekker dobbelen en dan een heel formulier spelen en proberen boven de 2000 te komen met het aantal punten Misschien dat ik morgen ga dobbelen, kijken of ik vaker 5 dezelfde kan gooien, vraag ik of mensen hier mee willen spelen, mijn Pa zegt toch vaak ja, en dan kan rtl-z gewoon opstaan of een andere zender. Competitie zoals we vroeger deden. Na 50 potjes kijken wie het vaakst gewonnen heeft. Of Risk. Risk is ook leuk

Was net even buiten en dan denk ik van, waar ben ik nu. Waar bevind ik me. En dan weet ik niet goed antwoord te geven. Ik ben op aarde maar ook niet helemaal. Het hoofd is niet op aarde vaak.

Verder vind ik het een vreemde gedachte dat ik niet kan reizen ergens anders heen, dat ik gebonden ben aan plaats en tijd. Dat ook dit universum het enige is op dit moment en dan ook nog gebonden zijn aan de aardbodem.

Teveel beperkingen nog. Vandaar noem ik het kooi. En ook doolhof.
pi_40873889
Zo, ben thuis, spaghetti opgebakken en biertje erbij
vanavond even relaxen, daarna weer even 3 avonden druk
pi_40873938
Biertje heb ik ook

Ben nu al moe van 1 bier aan het worden.

Tijd voor muziek even. en de bril opzetten want de contact-lenzen beginnen weer te irriteren.
pi_40874011
Over dat dobbelen even. Niet alleen dobbelen om te dobbelen maar dobbelen met toegevoegde waarde dus. Proberen iets te doen met het dobbelen, iets in werking zetten ook.

Maar dat komt nog wel.

Als ik iets doe, wil ik profijt bij die activiteit. Ik wil niet zomaar iets doen en dan zinloos bezig zijn.

Heb zin om te ontsnappen

En dan probeer ik dat met dobbelen te gaan doen nog.

Grote straat, kleine straat, full house, yahtzee, 3 dezelfde, carree, change en ga zo door.

Binnenkort naar de Intertoys of bart smidt. Een roulette spel kopen nog. En nog meer dingen

Poker-dobbelstenen hebben we hier ook liggen, wie weet ook daar eens mee gaan gooien.

The rolling stones
pi_40874028
Take good care of my baby - bobby vinton

Goed nummer en toepasselijk, want ik hoop dat de volgende vriend van mijn ex ook goed voor d'r is. Dat ze daar gelukkig mee wordt

My tears are fallin' 'cause you've taken her away
And though it really hurts me so
There's something that I've gotta say

Take good care of my ba-a-a-by
Please don't ever make her blu-u-u-ue
Just tell her that you love her
Make sure you're thinking of her
In everything you say and do-o-o-o

Aww, take good care of my ba-a-a-by
Now don't you ever make her cry-y-y-y
Just let your love surround her
Paint a rainbow all around her
Don't let her see a cloudy sky

Once upon a time that little girl was mine
If I'd been true, I know she'd never be with you

So, take good care of my ba-a-a-by
Be just as kind as you can be-e-e-e
And if you should discover
That you don't really love her
Just send my baby back home to me

Well, take good care of my ba-a-a-by
Be just as kind as you can be-e-e-e
And if you should discover
That you don't really love her
Just send my baby back home to me

Aww, take good care of my ba-a-a-by
Well, take good care of my ba-a-a-by
FADE
Just, take good care of my ba-a-a-by
pi_40874085
Mooie gedachte dat je haar het beste gunt. Haat heb je niets aan.
pi_40874128
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Sight_key het volgende:
Mooie gedachte dat je haar het beste gunt. Haat heb je niets aan.
Al zou ik willen, ik kan d'r nooit haten.
pi_40874180
Vaak genoeg dat er haat is als men uit elkaar gaat volgens mij.

Bij jou dus niet
pi_40874292
Nope, zou niet weten waarom. Waarom zou ik haar haten, ze heeft me niks misdaan. Haar gevoel is weg. Moet ik d'r daarom ineens haten? Nee, kon ik haar maar haten, dan was alles een stuk makkelijker geweest Maarja

Heb sowieso aan geen enkele ex echt een hekel (nja 1 dan, maar dat is een verhaal apart, zal ik hier maar niet neerzetten )
pi_40874370
Is geen reden voor nee

Maar het is ook geen ruzie, soms maken ze elkaar het leven zuur denk ik. Maar dat weet ik niet. Kan me voorstellen dat sommigen elkaar het leven zuur maken. Zo hoor ik vaker ruzies op straat en nog meer. Of ruzies in de buurt dat ze elkaar verrot schelden.
pi_40874403
We hebben eigenlijk nog nooit ruzie gehad in de tijd dat we elkaar kenden ben sowieso niet zo'n ruziezoeker. Laat niet over me heen lopen maar ik ga ook geen ruzies uitlokken.

Alleen met mijn 1e vriendin had in ik constant ruzie, maarja toen waren we allebei nog pubers en we kunnen nu prima met elkaar opschieten
pi_40874612
Voodoo people magic people

Ruzie-zoeken, gebeurt soms wel eens uit frustratie. Volgens mij komen daar veel ruzies vandaan. De frustratie die erin zit gebakken. Mensen staan vaak op ontploffen van de shit aan de kop.

Heb ik ook gehad. Zo opgefokt als maar zijn kan door de ellende en zeik die de maatschappij gemaakt heeft.

Daar maak je dus ook criminelen mee. Criminelen ontstaan door een foute maatschappij volgens mij.

Niet alle criminelen maar toch heeft het ermee te maken.

En dan ben ik geen crimineel dus. Kan me wel voorstellen dat er criminelen ontstaan door deze maatschappij.

Je zou zo crimineel worden hier

Puber-tijd

Hormonen

Gelukkig dat die tijd voorbij is hier. Inderdaad ben je in de pubertijd jezelf niet. Allemaal irritante zaken die komen kijken bij het menselijke bestaan. Alsof het met opzet zo gemaakt is. Om te pesten dus. De straf van God?

Over criminelen die ontstaan dus even, ergens heeft dat ook een oorzaak.

Maar goed, ik ga elders verder daarover.

Heb weer last van een vlieg nu.

Ik wil weg weg weg weg weg. Heb genoeg ervan. Helemaal genoeg

Nog ff maar.

Ik vraag me soms echt af waar ik nu ben wederom dus. En niemand weet antwoord te geven?

Wat is dit voor bestaan? We hebben wel hulpmiddelen dus om iets te doen. Gelukkig zijn er hulpmiddelen zoals een internet verbinding en muziek en film. Die hulp middelen hebben we zelf gemaakt.
pi_40874720
Geen straf van god, eerder een leerweg.
pi_40874734
En nu weet ik het niet. Ik weet het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verdomme. Verdomme verdomme.

Think Goddmit Think!!!

Dit is niet het echte leven.

Falling down eens bekijken.
pi_40874749
Wat valt er te leren dan?

Hoe je moet ontsnappen

?
pi_40874763
Even tv kijken en op de bank liggen.

Tot straks
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:10:08 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40874832
heren ik ga zo ff me vriendin uitwonen
stay frosty
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 18:11:53 #93
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40874882
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Zooo even gepast geschokt gereageert
pi_40875367
Was even TMF kijken

Clip van Notorious B.i.G gezien, krijg dan een rilling over de ruggengraat.

Veel plezier Barra

Laat haar ook genieten

Ik ga verder even elders op fok!. Andere topics uitzoeken dus. Misschien even via de zoek-functie zoeken naar oudere topics in de database.
pi_40875649
Ik heb weer een kleine inzinking

Komt vaker naar voren.

Vriendin komt later ter sprake hier nog trouwens. Tijd genoeg met een eeuwige dood voor de boeg. Of eeuwig leven. Komt allemaal goed.

Nu is het zaak dat ik mezelf richting de toekomst beter in positie ga zetten.

Een manier vinden om door te gaan.

Heb zin om af en toe te schreeuwen dus. Of te rennen. Rennen is geen slecht plan richting de toekomst.
pi_40875683
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zeg je dat romantisch
pi_40875701
Radio weer aangezet dus

Plus fles Amstel nu

En dan moet ik gewoon maar doorgaan en doorgaan. Ooit komt er vanzelf een einde aan

Er komt echt nog een einde aan dus. Al moet ik het zelf doen allemaal in mijn eentje. Dan vernietig ik gewoon het universum

Als dat nodig is dus.
pi_40875737
Drink ze SK, ik zit zelf ook aan de palm

heb Ayreon aanstaan en zit even moed te verzamelen om zo wat te gaan doen
pi_40875750
Telefoon ging weer, anoniem dus. Anoniem wordt hier niet meer opgenomen. Ze melden zich maar, anders kunnen ze de pot op. Ze laten de identiteit zien, anders geen gehoor.

Dan bellen ze anoniem en laten ze 3 keer ringen en dan is het over

Eigenlijk moet je die anonieme nummers weten te traceren.
pi_40875799
538 staat op hier.

Nu Beyonce - Crazy in love

Toch top 40 maar dat is helemaal zo slecht nog niet.

Dit is trouwens de laatste fles bier, straks koffie.
pi_40875852
Prettig aan de radio is die gesprekken die gevoerd worden

En afgewisseld met muziek
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:53:45 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876053
Zo, even gewichten gepakt en oefenen maar
pi_40876254
Ik heb ook behoefte om 120 kg te tillen nu

Of te rappen in een studio. Muziek maken dus ook. Heb behoefte om alles eruit te gooien nu. Snelle keiharde beats en klemtonen leggen met het rappen. Misschien fruity-loops gaan aanschaffen, programma om muziek mee te maken op de computer, keiharde bass gebruiken. En het keyboard toch weer naar beneden halen. Dat ding sleep ik iedere 2 maanden van boven naar beneden en weer van beneden naar boven.

Echt een gevoel van ik moet vechten nu. Vechten vechten vechten. Niet eens overleven meer. Het is nu vechten geworden. Het overleven is voorbij, nu is het tijd om te jagen.

Dat muziek maken ga ik zeker nog doen. Teksten schrijven over het vechten dus. Over de gevangenis hier en over de kooi en het doolhof en de zeik en ellende.

En over goede tijden. Maar eerst keiharde fight-music.

Soms heb ik dus echt behoefte daaraan
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:03:38 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876324
Zo, even gewichtjes heffen gedaan, 10 minuutjes maar viel me niet tegen vanavond voor ik ga slapen weer even. Alles lijkt nu ineens extreem licht glas bier weegt niks meer en de toetsen lijken wel vederlicht te gaan ineens

Hoop dat het ook uiteindelijk weer een beetje te zien is én dat er weer wat gewicht aan komt
Toen ik nog naar de fitness ging woog ik iets van 10kg meer dan nu
pi_40876391
hier een leuke methode om af te vallen....... ik word opgegeten door een mini- poes. Ze likt me zo lang tot ik smelt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:07:47 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876421
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
hier een leuke methode om af te vallen....... ik word opgegeten door een mini- poes. Ze likt me zo lang tot ik smelt
Ik wil juist niet afvallen dan blijft er helemaal niks van me over
pi_40876429
Zeker is alles lichter als je met de gewichten gedaan hebt

Goed eten gewoon. Veel pasta Maar dat heb je al 2 dagen gegeten.

Ik ga ook weer sporten in de toekomst, heb dat op fok! al vaak gezegd, maar dat komt vanzelf nog naar voren. Alles gaat straks vanzelf. En ook dat heb ik vaak gezegd.

Ik wil echt muziek maken En dan ook agressieve muziek. Rage against the machine en the prodigy combineren Niet omdat ik agressief ben tegen mensen. Maar omdat het in mijn hoofd eruit moet. Alles moet eruit.

En nu koffie of thee. Ik denk thee.
pi_40876448
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik wil juist niet afvallen dan blijft er helemaal niks van me over
van Nokje ook niet
pi_40876461
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:09:53 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876479
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Eerst barra, nu jij

straks word ik nog geil
pi_40876491

De poesjes worden normaal gelikt ja

Poessie mauw, kom eens gauw, ik heb lekker likkie voor jouw
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:11:21 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876515
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef Sight_key het volgende:

De poesjes worden normaal gelikt ja

Poessie mauw, kom eens gauw, ik heb lekker likkie voor jouw
* Bier uitspuugt
pi_40876519
Ik ga toch koffie zetten. Noem me onverstandig, noem me gek. Noem me krankzinnig of noem me idioot.

Toch zet ik nu koffie
pi_40876531
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* Bier uitspuugt
pi_40876564
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Eerst barra, nu jij

straks word ik nog geil
Die doet me heeeel ergens anders aan denken!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:14:31 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876629
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Die doet me heeeel ergens anders aan denken!
"Ik moet me inhouden smiley"

Althans, dat bedoelde ik ermee waar doet het jou aan denken dan?
pi_40876656
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

meestal ben ik degene die dta soort reacties voorziet... ik moet wel moe zijn dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:15:37 #118
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876669
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

meestal ben ik degene die dta soort reacties voorziet... ik moet wel moe zijn dan
Hoi

pi_40876701
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kijk maar eens in OUD...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:16:45 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876715
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Kijk maar eens in OUD...
ik snap hem al geloof ik
pi_40876716
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

woensdag 16 augustus 2006 @ 19:18:40 #122
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876773
Ohjee, spieren protesteren geloof ik even rustig aan doen nu, vanavond wat langzamer opbouwen
pi_40876911
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Vamp heeft net een baby... waar denk je dat het haar aan doet denken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:24:48 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40876944
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vamp heeft net een baby... waar denk je dat het haar aan doet denken?
geeeeeeeen idee
pi_40877126
Weet je dat Nederland echt geweldig is

De Nederlandse taal

Op de radio hoor ik mensen praten die echt vloeiend uit de woorden komen vaak, echt geweldig

Geschreven en gesproken Nederlands

Nu staat Blof op met Mens Lekker nummer

Radio 538.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:32:14 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40877148
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:31 schreef Sight_key het volgende:
Weet je dat Nederland echt geweldig is

De Nederlandse taal

Op de radio hoor ik mensen praten die echt vloeiend uit de woorden komen vaak, echt geweldig

Geschreven en gesproken Nederlands

Nu staat Blof op met Mens

Radio 538.
Geef mij maar Engels.
pi_40877178
Engels is ook mooi, maar Nederlands is mijn moeder taal. Alle talen zijn mooi natuurlijk. Maar de taal waar ik mee ben opgegroeid. Dat werkt ook een stuk makkelijker.

Easy = makkelijk = einfach.

Einfach of niet? In het Duits.

Paradijs = Paradise

Hemel = Heaven

Mensen = people

Eigenlijk komt het op hetzelfde neer
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:33:43 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40877191
Einfach richtig jawohl
pi_40877210

Jawohl!!!!!!!!!

Wereld-kampioen = Welt-meister

Und dann hast du noch Fietsen welt-meister
pi_40877243
Meteen = immediately

Immediately

Immediately
pi_40877265
Dagboek = diary

Maar goed, hoe vreemd

Ga je Arabisch erbij pakken dan is het al helemaal vreemd. Hoe een woord anders omschreven wordt. Of Chinees met die gekke tekens.

This means something, this is important

De diversiteit ook wel

Koffie nu Koffie smaakt lekker
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:42:47 #132
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40877465
Ik ga ook even koffie zetten

Net even de was aangezet, gelijk mijn tshirt erbij gegooid die ik aan had, best fris zo
pi_40877673
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef Sight_key het volgende:
Engels is ook mooi, maar Nederlands is mijn moeder taal. Alle talen zijn mooi natuurlijk. Maar de taal waar ik mee ben opgegroeid. Dat werkt ook een stuk makkelijker.

Easy = makkelijk = einfach.

Einfach of niet? In het Duits.

Paradijs = Paradise

Hemel = Heaven

Mensen = people

Eigenlijk komt het op hetzelfde neer
Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40877681
Zet de koffie maar

Net op 538 ging het erover dat de EO met T-shirts gaat bezig zijn op lowlands. Help is on it's way, staat erop. Jezus die zogenaamd ons komt redden Alsof wij zonodig de hulp van Jezus nodig hebben Alsof we het niet alleen aankunnen. Jezus is al 2006 jaar dood, we hebben het al die tijd zonder hem gedaan, dus waarom zouden de laatste loodjes met hem gedaan moeten worden? Net zoals Christus die nooit iets van zich liet horen en die ons heeft laten barsten

Vroegen ze wat jij voor tekst wilt zien.

Ik wil zien.

Jesus saves but the devil scores

Of van. The devil cannot be stopped. So enjoy life and do what you wanna do.

Of van....

" Let's fuck the church".

Of van....

" I am a demon, that's why I am bad to the bone".

Jezus hoeft ook niet mijn voeten te wassen, dat kan ik makkelijk zelf af

Fuck Jezus. Fuck Jezus or go to hell Om de rollen maar eens om te draaien

Misschien is dat een mooie tekst voor op een t-shirt.
pi_40877707
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Sight_key het volgende:
Meteen = immediately

Immediately

Immediately
en hey.... what about Hairy tits
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40877724
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

en hey.... what about Hairy tits
Harige tieten

pi_40877826
Jezus als voorbeeld

Kom op zeg. Ik moet al kotsen als ik eraan denk.

Te saai voor woorden

Maar goed.

Geef mij maar een duivels leven.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:55:24 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40877871
Om toch maar even nederlanstalig te blijven:

Acda en de munnik - eerste helmerstraat
pi_40877934
Zometeen ook eens eigen mp3 luisteren.

Over Jezus. Misschien moet Jezus wel gered worden

Jezus saves

Wie zegt dat Jezus niet gered moet worden van Christus? Of wie weet moet Christus wel gered worden ook.

Maar goed, ik roep maar wat

Christus die hulp nodig heeft

Wie weet moet Christus verlost worden uit zijn leiden
pi_40877974
Nu even..............wat anders.

Muse staat op nu. Vind dit nummer echt niet prettig om naar te luisteren. Zure zeur muziek.

Maak het of kraak het.

Gekraakt dus. Dit kan ik niet iedere dag luisteren

Muziek om van te kotsen

Vraag me af wat sommige artiesten bezielt.

Mijn telefoon is kapot van tele2, in 1 week tijd al. Accu loopt binnen 10 minuten leeg. Anders zou ik via sms gaan kraken. Ik stuur die telefoon nog wel terug.

Iemand belde naar 538 om Muse te kraken, die jongen werd er chagerijnig van. En dat is zo waar als een koe. Die muziek gaat door merg en been. Door merg en been op een negatieve manier dus.
pi_40878062
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:51 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Harige tieten

Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijkt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:02:20 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40878087
Frans lijkt ook met een hoop woorden op Engels.
pi_40878098
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijkt
Ahzo

Ja het kan ook op elkaar lijken

Dacht al van..

Harige tieten

Hair en haar lijkt op elkaar en tieten en tits ook
pi_40878133
Even nieuw kopje koffie

Straks thee of alcohol vrij.

Na 4 bier ben ik al genoeg bierig.
pi_40878222
Over die artiest Muse even.

Mij is dat vaker opgevallen aan die band.

Die muziek is echt alsof je 20 vullingen laat zetten bij de tandarts zonder verdoving. Die muziek werkt echt op de zenuwen.

Ik laat nog liever 20 vullingen zetten bij de tandarts zonder verdoving dan dat ik de hele dag naar die muziek moet luisteren.
pi_40878286
Coldplay nu

Stukken beter

Maar muse. Kan zijn dat het dit nummer is dat zo op de zenuwen werkte net van ze. Hoewel new born ook zo irritant is.

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Ik ga muziek maken nog

Muziek waarvan je uit elkaar valt

Ik ga digitale muziek maken waarvan alles uit elkaar valt. Waarbij het geheel in miljarden tot de macht fantastiljoen stukken vallen.

Dan valt alles uit elkaar

Atomen die gesplitst worden tot zulke kleine deeltjes dat je niet eens meer kunt spreken van stof. Dan bestaat niets meer

Dan is alles weg gevaagd tot niets
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:10:08 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40878327
After forever nu op staan en daarna stoom ik direct door naar Therion
pi_40878372
Therion zal ik straks even gaan zoeken via lime-wire. Ik wil gewoon 1 nummer luisteren dus ervan. Ik download dus echt met mate. Ik heb liever origineel dus. Ik ben geen groot-verbruiker.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:17:50 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40878629
Ach SK, zonder downloaden had ik die band nooit ontdekt en heb daarna braaf alle albums gekocht. En dat had maar 1 reden: geluidskwaliteit. Die muziek is dermate complex dat een mp3 gewoon keihard op zijn knieeen gaat. Die kan dat gewoon niet bolwerken, alleen op een hele hoge bitrate.

Dan maar liever origineel.
pi_40878665
Nu Tiesto in samenwerking met die artiest van Faithless

Tiesto is zo slecht niet. Kom ik weer met oordelen aanzetten vaker hier en daar

Maar goed, ik ben ook maar een mens.

Het Goddelijke komt vanzelf wel

Verbeteringen aanbrengen dus.

Van mens tot God. Al duurt het nog 6 jaar. Ik ga richting het Goddelijke nog.

Net zoals velen met mij

Als mensen willen.

Niets hoeft alles mag.

Super mensen

Downloaden op licht-snelheid. En dan val ik in de herhaling

Maar goed, een foutje mag wel.

Ik was net aan het denken weer, alles moet kapot dat staat voor vaste materie. Maar ook dat is een herhaling.
pi_40878746
Metro, daarom vind ik af en toe downloaden juist goed voor de muziek-industrie. Je leert een band sneller kennen en gaat sneller over op kopen. Je kunt vanachter je computer zo nieuwe bands leren kennen en dan ben je al snel geneigd om toch fan te worden.

Zomaar direct kopen zonder eerst te luisteren doe ik dus niet. Via lime-wire leer ik de artiesten allemaal sneller kennen.

Ben ook vaker hitlijsten aan het doornemen en nog meer. Alternatieve hitlijsten ook wel eens en nog meer. En nog meer jah Ben de hele dag bezig Alleen moet mijn herhaling eruit. Als ik 2 keer en nog meer zeg, dan is dat 1 keer teveel.

En dan heb ik nog de bibliotheek waar ik vaker kom. Daar neem ik wel vaker cd's willekeurig eruit. 6 cd's voor 7,50 euro. En dan rippen. Hoewel het origineel altijd beter is. Het hoesje erbij en alles zelf van de artiest hebben. Een mooie collectie opbouwen. Dat is meer waard dan een mp3 op de computer.

Dan kun je natuurlijk ook via de radio muziek leren kennen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:25:45 #152
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40878911
Lacuna coil, nightwish en kamelot heb ik ook via downloaden leren kennen. Alleen jammer dat sommige bands gewoon niet op cd of dvd te koop zijn in nederland
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:27:31 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40878969
Is dat niet via amazon te koop of ergens anders?

Oeps

Internet hing zich op en toen moest ik via msn inloggen

Dus daarom is dromenvanger wakker weer, die stond nog ingelogd in internet explorer.

Even sight_key pakken in internet explorer.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_40879061
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.
Wist ik niet

Germaans eens opzoeken op internet, wat Germaans precies betekend. Ik weet bij lange na niet alles. Ik ben een docter. Ik weet van veel een beetje maar wil wel meer weten.

Ik lees af en toe over jou posts heen, dat komt volgens mij omdat je geen icoon meer hebt. Normaal gebeurde dat me nooit. Nu lees ik vaker over je posts heen alsof je niet gepost heb.

Vandaar die late reactie.
pi_40879077
Nu is dromenvanger echt aan het slapen

Die is nu nergens meer ingelogd
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:42:04 #156
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40879471
Even Deker and the domino's opgezet: Layla

Wordt spontaan uberhappy
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 20:42:39 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40879489
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Sight_key het volgende:
Nu is dromenvanger echt aan het slapen

Die is nu nergens meer ingelogd
Ik mis hem wel soms
pi_40879623
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik mis hem wel soms
Hij is nu aan het slapen

Ik heb al zijn icoons verwijderd en nog meer. Meteen een dromenvanger als icoon erbij gezet. Als enige icoon een dromenvanger.

25678 berichten heeft hij geplaatst.

5678

Precies genoeg

Daarom mag hij nu gaan slapen
pi_40879658
Ik blijf niet lang wakker meer. Ben echt gaar

Hopelijk val ik meteen in slaap en heb ik een fijne droom

Eerst nog een bavaria malt.
pi_40879722
Nu nog even inloggen bij dromenvanger en zijn fotoboek aanpassen. Ik plaats daar gewoon een dromenvanger en haal al mijn foto's weg.

Een lyric plaatsen over dromen ook.
pi_40880015
Zo

Alles klaar

Dromenvanger heeft een waardig afscheid gekregen

Wachtwoord verander ik nog wel morgen.

Even uitloggen met sight_key weer.

Dromenvanger is aan het slapen moet worden.

Dromenvanger is aan het vangen

En dan verander ik even het wachtwoord
pi_40880056
Dus ik ga even richting dromenvanger

Eerst koffie nog. Ik wil tot 23:00 opblijven. Als ik nu naar bed ga, ben ik morgen om 0300 wakker en ik wil tot 0900 slapen
pi_40880281
Zo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:43:01 #164
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40881911
Ik ga ook zo slapen
10u wil ik gaan. Nog half uurtje lezen en dan slapen
pi_40894005

En weer een verse dag
pi_40894196
Mogge iedereen

I feel gooooooood today
pi_40894290
Goede morgen

Ik voel me rustig en goed. Heb goed geslapen. Hitler was in mijn dromen aanwezig Die stond te lezen in alle boeken die over hem geschreven zijn en hij wilde verder op een andere manier als vroeger.

Moet zometeen ff opnieuw opstarten, een kleine balk in beeld dat weergeeft welke taal ik gebruik nu.

Hitler in mijn dromen Hij zag er nog precies hetzelfde uit

Nog meer gedroomd. Maar het waren rustige en duidelijke dromen dus.

Nu koffie
pi_40894294
mogguh
pi_40894554
Mogge vamp.

Zo, net even de kappper gebeld, vanavond even mezelf laten kortwieken.
pi_40894556
Goede morgen

Koffie wederom

Ben al 3 keer bezig met opnieuw opstarten van de pc, moet echt eens alles eraf gooien en opnieuw beginnen.

Vannacht ook gedroomd dat ze mijn ogen aan het testen waren, ik had ruzie met Albert Heyn en toen waren ze bezig om mijn zicht te verbeteren. Geen moderne opticien Echt ouderwets.

Maar goed, ik ga gewoon straks weer naar mijn eigen opticien, die toevallig naast albert heyn ligt

Vannacht echt vreemde dromen gehad

Nu muziek ook

Hitler gaf trouwens een vertrouwd gevoel, hij wilde alles anders gaan doen dus. Hij was verstandig en zeker van zijn zaak. Echt een rots in de branding. Stabiel ook. En hij wilde alles weten wat over hem geschreven is geworden zodat hij ervan kan leren.
pi_40894583
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef Sight_key het volgende:
Zometeen ook eens eigen mp3 luisteren.

Over Jezus. Misschien moet Jezus wel gered worden

Jezus saves

Wie zegt dat Jezus niet gered moet worden van Christus? Of wie weet moet Christus wel gered worden ook.

Maar goed, ik roep maar wat

Christus die hulp nodig heeft

Wie weet moet Christus verlost worden uit zijn leiden
Jesus Saves
Written by Jon Oliva, Criss Oliva, Paul O'Neill

[Intro to Jesus saves spoken by the bum]
Hey, man, got a quarter?
You ain't got nothin' that's ok man, that's ok.
God bless you anyway. Here, I hope I didn't scare you or nothing like that. I, I ain't no bum or nothing like that. Yeah, I I use to live uptown once once before too you know. No, no, I did I did really. Use to come down here and look at all the characters. Never thought I'd be one of them though. Characters, man a lot of characters.
He he, you got a minute, you got a minute, let me tell you a story about this friend of mine. D.T. Jesus use to stand for Down Town Jesus. He use to sell drugs and stuff down there, and they called him- that's why we use to call him DeTox. He was one character, one character that made it outa here.
Let me tell you about him.

Jesus was a talker
Just an out-of-place New Yorker
He hung out on the boulevard
He was sellin' nickel candies
He was saving up all his quarters
Bought himself a cheap guitar
Started playin' bars
Kids came in their cars
Hear them shouting at the stage

Jesus saves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves

You know
Jesus he started changin'
Things got really strange
He saw his tee shirts everywhere
He started missing shows
The band came down to blows
But Jesus he just didn't care

Things got out of hand
And so he quit the band
Still the critics they would rave

Jesus saves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves

So the dice were cast
Today become the past
Jesus just disappeared
He was headed for New York
Or so his little label thought
And there he gave away the years

Last seen drinking wine
Beneath a flashing sign
Promising salvation to strays

Jesus saves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves
Hear him cut through the night
On those late night radio waves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves
pi_40894625
Jesus saves and the devil scores

Wie weet is dat mooi voor een elftal in het voetballen.

Jesus in het doel als keeper en de duivel in de aanval Daarnaast meer evangelische en duivelse karakters in het elftal. En zo ga je wereld-kampioen worden Of universeel kampioen dus. Jesus die alle aanvallen doet tegenhouden, en de duivel die juist gaat aanvallen maar dan niet Jesus aanvallen. Iets anders aanvallen en oppeppen

Dat de duivel en Christus gaan samen werken. Heb dat ooit al eens geschreven. Het ultieme team-work is dat.

Was daar vannacht even over aan het nadenken en tijdens het kijken van het Nederlands elftal gisteren.

Van de vaart heeft zijn kind Damien genoemd, duivels-kind dus

De duivel hoort er ook bij, net als Christus en Jesus. Dus dan kunnen ze maar beter bevriend raken. Ruzie is gewoon dom. Ook demonen en draken horen erbij. Dus daar kun je dan ook maar beter de vriend mee worden. En Hitler vervloeken heeft ook geen zin. Die man heeft af en toe een steek laten vallen maar dan kun je hem alsnog zijn fouten vergeven.

Maar goed, ik ga even naar buiten

Hitler komt nog wel terug een keer, en dan gaat hij op een relaxte manier verder Die man was niet dom, integendeel zelfs. Dus mocht hij terug komen, dan kan hij zoals ik gisteren zei veel betekenen met zijn visies. Net zoals Pim Fortuyn. Politieke leiders op de wereld die van fouten leren en de zaak goed aanpakken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 08:49:03 ]
pi_40894883
Weet je wat ik nu denk

Mocht Hitler terug keren nog. Dan wordt hij architect. Hij gaat niet meer met macht bezig zijn. Volgens mij gaat hij ontwerpen van gebouwen en infrastructuur. Zo'n idee heb ik erover. Pim Fortuyn weet ik niet, ik heb nu een boek liggen van Pim Fortuyn over de IT-sector. Volgens mij is dat wat voor Pim Fortuyn. Misschien hebben die 2 helemaal geen zin meer om aan het roer te staan en wie weet is dat straks niet eens meer nodig.

Hitler was een kunstzinnige man, heb volgens mij ooit meegekregen dat hij over de toekomst kon tekenen, hoe gebouwen eruit gaan zien en nog meer. Hoe hij een realistisch beeld kon schetsen over de toekomst ook.

Volgens mij heeft hij helemaal geen zin meer om een dictator te zijn. Sowieso, wie wilt wel dictator zijn?

Gisteren ook even met Bart de Graaff gesproken Nee, die jongen heeft echt humor Ik lag gewoon in een deuk en moest me inhouden dat ik niet iedereen wakker ging maken. Ik zei al tegen hem dat hij wellicht terug gaat keren en vroeg of hij zin had in tv maken en dat had hij ook. Hij begon te ouwehoeren over teletubbies dit en dat Ook de stem was hetzelfde, precies hetzelfde.

Maar goed, ik wil geen valse hoop scheppen nu, ik zeg alleen wat ik meemaak en dat is bij mij alsof het echt gebeurt.

Ik geloof ook sterk erin dat iedereen terug gaat komen nog

Bart de Graaff die weer aan het roer komt van BNN
pi_40894992
Hitler was zeker niet dom, hij was alleen psychisch niet helemaal fris.
Welke idioot laat nou een heel ras uitroeien.
Maar dom? nee, sowieso zijn heel veel dictators best slim (denk aan sadam hoessein, hitler, fidel castro, balkenende ( ) )
pi_40895022
Tijd voor koffie

Contact gaat dus steeds beter En dat is de bedoeling ook Ook om erachter te komen waar ze zich bevinden nu. Dat is van belang, waar ze zijn en in welke tijd. Maar als ik dat vraag dan is het contact niet duidelijk genoeg.
pi_40895079
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
Hitler was zeker niet dom, hij was alleen psychisch niet helemaal fris.
Welke idioot laat nou een heel ras uitroeien.
Maar dom? nee, sowieso zijn heel veel dictators best slim (denk aan sadam hoessein, hitler, fidel castro, balkenende ( ) )
De grens tussen genialiteit en gekte is klein.

Een heel ras uitroeien is sowieso idioot. Maar goed, hij sloeg de spijker fout op de kop. Ook teveel haat gevoelens kwamen erbij kijken. Ik wil me verder verdiepen in de 2e wereld oorlog nog. Ook de gedachtes van Hitler.

Gisteren toevallig in de bibliotheek een boek zien liggen over Hitler en hoe hij dacht en nog meer. Wat zijn plannen precies waren. Maar ik heb dat boek even laten liggen. Komt straks wel naar voren.

Dat boek van Pim Fortuyn wil ik zeker gaan lezen helemaal, Pim Fortuyn was ook zeer slim. Docterandus Fortuyn. Een man met een visie was dat. Net als Hitler. Mannen met een visie en missie. En zo heb je ook gelukkig genoeg vrouwen die dat hebben in deze tijden. Dat ook vrouwen eens naar voren treden. Zoveel mogelijk visies en missies

Nu echt even koffie pakken. Ik ben niets waard zonder koffie
pi_40895320
Dat mormel van van der vaart heet heeeeeel anders....
DamiAn
als ik het goed heb...
pi_40895345
In die droom van vannacht was ik Hitler dus een rondleiding aan het geven Ik liet hem van alles zien en ook liet ik hem boeken lezen. Hitler was bang dat ze hem zagen en dat ze hem zouden oppakken en toen zei ik tegen hem dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Dat niemand hem kon zien. En mensen zagen hem ook niet. Ik gaf hem gewoon een rondleiding overal.

Die droom van Albert Heyn even. Ik was aan het schelden en nog meer. En toen hebben ze me meegenomen met een lift richting een opticien met een sigaar in de mond. Die opticien begon mijn DNS aan te passen in de ogen. Ik was al bezig dat DNS ook op internet gebruikt wordt.

Het getal van de DNS kon helemaal omhoog opgevoerd worden richting de 2000 of nog hoger. Maar ik kreeg iets van 323 of nog lager, ik kan dus niet exact vertellen welke getallen het waren, ik zag in die droom alleen op een scherm getallen naar voren komen de hele tijd, maar de details zal ik ooit zeker leren te onthouden. En daarna stopte ik met schelden en kon ik weer de winkel van Albert Heyn in.

In die droom dus vriendschap gemaakt met Albert Heyn.

Nog meer gedroomd. Maar goed, dit was het ongeveer

Over contact leggen even. Ik zal de exacte plaats van de aarde binnen het sterrenstelsel moeten weten. Ik zal ook de exacte plaats moeten weten van waar dit huis staat. Precies op de graden nauwkeurig.

Als ik straks weer contact ga leggen, dan zal ik mijn locatie moeten doorzenden. Doe ik dat niet dan blijft het niet okey. Ze moeten daarboven weten waar ik me bevind dus. Anders zal ik ook nooit te weten komen waar zij zich bevinden. Maar dat zoek ik nog wel uit helemaal.

Zij moeten mijn locatie hebben en ik moet hun locatie hebben, en dan kun je pas echt contact gaan leggen zoals het hoort. Dan zal de informatie-overdracht ook beter gaan

[ Bericht 2% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 09:29:44 ]
pi_40895357
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef vamperotica het volgende:
Dat mormel van van der vaart heet heeeeeel anders....
DamiAn
als ik het goed heb...
Damian inderdaad.

Duivels-kind

In Duitsland betekend dat dorpsgek

De zoon van Sonja Silva heet ook zo. Maar zo noemen meer mensen hun kind Damian.

Ik vind Damian trouwens best een mooie naam.
pi_40895450
Damian is zeker een mooie naam
pi_40895628
Inderdaad Damian is geen foute naam

Weet je wat zo vreemd is aan die dromen. Het lijkt net echt.

Toen ik naar die opticien moest vannacht, legde ik echt mijn kin op zo'n ondersteuningskussen. En ze begonnen echt aan mijn ogen te werken, leek alsof ik echt daar in leven was en dat ik een nieuwe wereld was ingestapt met allemaal nieuwe mensen. Die opticien die was de hele tijd aan het lachen en zei dat het goed gaat komen. En hij had dikke pret. Rookte nog eens aan zijn sigaar en was met van alles bezig. En ik liet het maar gebeuren, ik keek nog eens op het scherm en zag overal getallen. Ik wil dus fotografisch geheugen krijgen en ook een fotografisch geheugen in de dromen hebben.

Meteen daarna was de woede over Albert Heyn weg en mocht ik weer vertrekken

Die dromen lijken echt realiteit te zijn

Ook met Hitler. Het lijkt echt te zijn gewoon. Alsof het echt bestaat.

En nu weet ik niet hoe ik verder moet

Dus dan zet ik muziek op

De dromen gaan straks echt meehelpen zoals het hoort. Dromenvanger is juist afgesloten met 25678 berichten. Die heeft zijn werk goed gedaan.

Sight_key voorlopig en daarna een andere naam weer.

Fok! werkt ook goed mee Ik bedoel, hier schrijf ik alles op zodat ik verder kan. En hier wordt het gesprek op gang gehouden Feed-back ook tussen gebruikers en gewoon ouwehoeren en nog meer

Contact leggen probeer ik vanmiddag buiten even te doen. Van mijn part via de koi karpers.

Ooit zal ik de computer gaan gebruiken om het contact in stand te houden. Dan ontstaat er een nieuwe verbinding richting boven. Wie weet schrijf ik wel wat op in een programma nog. Maar die pc van mij die gaat binnenkort 24/7 aan staan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 09:45:36 ]
pi_40895812
Rust nu

Dus ik ga even tv zappen.

Ik ga te snel en het is pas 09:45

Begin nu alweer moe te worden.

Of ik ga even buiten muziek luisteren nog. Eagle van Abba of een ander nummer.
pi_40895863
Ik ben ook een beetje gaar al. Maar kon ook niet uit bed komen vanochtend
Ga vanavond denk ik nog even de stad in, voor kleding kijken.

En een keer níet te laat naar bed gaan elke avond neem ik me voor op tijd te gaan en dan wordt het toch snel weer een uur of 12
pi_40896343
12 uur valt nog mee, genoeg gebruikers hier die tot 0500 online blijven.

Ik weet niet wat ik ga doen vandaag, niet veel denk ik. Misschien boeken lenen. Andere boeken lenen. Boeken die ik ook eens echt ga lezen dus.

Verder morgen bowlen misschien, even eruit.

En voor de rest doorgaan maar weer.

Bavaria malt gepakt.

En nu even prodigy opzetten.

Geld is nog even iets wat ik moet regelen nog, maar dat ga ik nog doen. 1000 euro meer is genoeg. Ik ga op een of andere manier zorgen voor geld. Zonder op station Heerlen te staan bedelen natuurlijk

Prodigy - Out of space.

Net even contact gelegd en toen vroeg ik waar ze zijn, en toen hoorde ik. " In the distance".

Dus dan gaan we maar door weer. Doorgaan, de kip zei tot de haan. Vooral doorgaan.
pi_40896386
Ja op zich is 12u niet heel laat maar ik heb altijd erg veel slaap nodig (als ik geen wekker zet slaap ik gemiddeld 10 tot 12 uur op een avond. ) en mijn wekker gaat weer om 6u altijd dus tja.. probeer toch zoveel mogelijk om uiterlijk 11u naar bed te gaan.
pi_40896542
Ik ga meestal voor 00:00 richting nest. Langer dan 00:00 maak ik het meestal niet. En daarna vaak tussen 05:00 en 08:00 wakker.

Tot 10:00 slapen lukt me nooit.
pi_40896593
Smack my bitch up

Lekker nummer

Ik ga misschien vandaag ook aan mijn website werken. Heb een eigen domein dus. 50,40 met hosting en dan ga ik dus echt niet die 50,40 euro weggooien. Alleen kijken wat ik ervan ga bakken. Eerst maar eens uitzoeken hoe ik de site in de lucht kan gooien. Zit een technisch verhaaltje achter maar dat moet lukken nog.

Eerst geduld vinden.
pi_40896796
Rtl-z onder aan de balk.

" Ophef opleidings-centrum Neo-Nazi's "

Ben dan meteen benieuwd wat ze daar gaan aanbieden voor opleiding. Of ze doorgaan met oude stof of iets moderns doen.

Nu even douchen

Ik ga ook een eigen opleidings-centrum beginnen

Neo-activisme. Studie-stof ga ik via de website. hunter-h4.nl en hunter-h4.com aanbieden

En dan echt geen agressieve stof

Wie weet wordt hunter-h4 ook wel de site waar je de ontwikkelen kunt zien op hoog tempo van het contact.

Dat daar straks online real time wordt bijgehouden hoe de informatie stromen zich ontwikkelen.

Dat hunter-h4 het contact punt gaat worden. En wie weet moet ik wel een compleet andere naam gaan regristreren nog. Dat ik hunter gebruik voor het jagen en dan daarnaast iets pak voor het contact

ff douchen en opfrissen

Tot straks.
pi_40897451
Douche ze
pi_40897453
Helemaal fris

Was net even aan het denken om een intergalactische zoekmachine op te zetten

Maar goed, ik denk gewoon na over een oplossing dus.

Chat-boxen plus messengers waarmee je kunt praten met overleden familie en vrienden en een forum waar de overleden mensen en dieren en nog meer samen komen

This is my dream

En dan denk ik dus dat het me lukt ook, dat ik beetje bij beetje de informatie krijg om zoiets op te zetten, ook informatie via de dromen en aanpassingen van mijn hersens via de dromen. En wie weet past die ene opticien in mijn droom van vannacht mijn ogen wel aan verder En ga ik ook nog langs een specialist die aan mijn hersens gaat sleutelen

Maar goed, step by step

Dus ik ga stap voor stap verder. Geen enkele stap overslaan. Logisch te werk gaan ook. Alles logisch zoals het hoort. Wetenschappelijk ook.

Ik ben dus niet 100 procent zeker van de zaak, ik denk dus dat het mogelijk kan zijn. Met hulp van bovenaf die ook contact zoeken en die via dromen je leven inkomen en ga zo door.

Ik ga in ieder geval mijn best doen. En als het niet lukt, dan ben ik wel bezig geweest met iets.

Wie niet waagt die niet wint denk ik maar.

Toch denk ik echt dat het me lukt met een beetje inspanning. Ik zie het echt gebeuren op dit moment al. Als ik naar de toekomst kijk dan zie ik een permanent contact op dit moment. En uiteindelijk wordt het een wederzien.

Eerst contact van veraf, en daarna van dichtbij.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 11:02:31 ]
pi_40897682
Zometeen maar eens inloggen bij E-dot

En dan eens verder zoeken en kijken.

Servers draaien op Linux maar dat is vaak het geval bij een host. 50 MB mag ik maar gebruiken, maar ik ga upgraden nog. 50 MB is voorlopig genoeg te noemen.

Dreamweaver gebruik ik als programma. Heb ook frontpage van microsoft maar de naam dreamweaver is mooier Daarbij heeft dreamweaver denk ik toch echt meer mogelijkheden erin zitten. En dan is dreamweaver misschien niet eens het definitieve programma. Maar zo heeft marcomedia meer programma's ook. Zoals fire-works en nog meer.

Gewoon een plan ontwikkelen dus. Een plan van aanpak. Dan stippel ik hier de route uit en laat ik het plan zien, en wat ik hier doe plannen dat ga ik vervolgens uitvoeren op hunter-h4.com.

Pearl gebruiken als taal? Heb 1 boek dat gaat over pearl. Maar denk dat ik beter kan beginnen met simpele html. Java heb je ook nog.
pi_40897881
Ik heb een missie

Recht doe recht aan

En ik voel me kalm en bedaard Ogen voelen ook ontspannen aan, wie weet hebben ze vannacht echt aan mijn ogen liggen sleutelen
pi_40898300
En toch word ik opgejaagd nog. Ik voel gewoon dat er gejaagd aan het worden is. Ergens is iets aan het jagen. Ik merk dat gewoon de hele tijd. En dan moet ik terug jagen. Dus ik ga zo maar eens richting hunter-h4.

Het beste om te doen is zelf jager worden als je wordt opgejaagd. Dan ben je geen prooi meer. Heb dat al eens in mijn fotoboek gezegd.

Ik voel soms dat ze me in een hoek willen jagen.

Vroeger nam ik altijd rivotril in als dat gebeurde, tegenwoordig heb ik dat niet meer nodig. Bij een gevoel van opgejaagd worden, neem ik snel plaats achter het toetsenbord.

Wie of wat mij doet opjagen kom ik vanzelf wel achter

Die krijgt nogmaals met de zweep. Die krijgt 1000000 slagen met de zweep.

Nu even naar e-dot. Daar is een help-desk waar je vragen kunt stellen gratis via email, vaak geven ze binnen 2 uur antwoord.
pi_40898314
Dus ik ben weg nu even

Elders actief zijn. Dreamweaver opstarten en even solo schrijven
pi_40898395
Goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40898410
en shit... mijn avatar is niet zoals ik het wil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40898420
mogge nok
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 11:26:06 #198
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40898480
goedemorgen allemaal
pi_40898721
Goede morgen Nokwanda en Senesta

Avatar is je kat of niet? Alleen niet meteen duidelijk dat het een kat is. Maar ik zie er wel een rode kat of poes in
pi_40899093
Toch ff op de bank gaan liggen

Even bijtanken helemaal. Heb dat soms nodig. Gewoon ff 15 minuten bijtanken. Mijn batterij opladen en daarna vol frisse moed verder gaan Soms zakt de moed in de schoenen en weet ik het allemaal niet meer en dan kan ik beter ff gaan liggen. Wie weet dat er dan verse input komt.

pi_40900217
bwegh, middagdipje

Heb weer eens een keer meer honger dan ik aan brood bij me had. Dat is even geleden dus heb nu maar een broodje gezond besteld komt er zo aan heb er nu al zin in
pi_40900781
Zo, nu aan de koffie

Stil hier vandaag trouwens hier
pi_40901039
Goeie middag
pi_40901762
goeiemorgen allemaal en tot ziens maar weer...

Ik ga lekker even naar buiten.

Sight-key, ga je ook even een blokje om ?
Is gezond oor zowel lichaam als geest

Ga even sollidair mee naar buiten oki ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:07:04 #205
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40901854
Helleuw
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:17:28 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40902175
Hallo Hier ook
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:21:04 #207
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40902296
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef senesta het volgende:
Hallo Hier ook
Haai alles goed?
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:22:14 #208
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40902339
Jawel hoor en met jou?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:23:59 #209
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40902401
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef senesta het volgende:
Jawel hoor en met jou?
goed, ben aan het werk. Alleen een beetje sjaggerijnig maar dat is een hormonale kwestie zeg maar
pi_40902450
waarom hebben mannen nou nooit eens een goed excuus om sago te zijn
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:27:27 #211
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40902502
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
waarom hebben mannen nou nooit eens een goed excuus om sago te zijn
geloof me, je wilt echt niet ruilen

donderdag 17 augustus 2006 @ 13:28:41 #212
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40902548
Heb vandaag al 3 headhunters aan de telefoon gehad. De laatste was echt kwaad dat ik 'm niet doorverbond met Baas
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:28:46 #213
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40902550
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

goed, ben aan het werk. Alleen een beetje sjaggerijnig maar dat is een hormonale kwestie zeg maar
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?
Ik ben ook niet vaak chagerijnig, eigenlijk alleen echt als ik zwanger ben, en dan ook zo dat iedereen op zijn woorden pastte en ze bepaalde dingen maar niet vertelden in die periode
Gek als je dat achteraf hoort hoor

Ik heb ruzie met Samara, ik heb de nieuwe cd van ilse de lange, ik vind dat nummer de great escape wel lekker, alleen Samara wil alleen maar k3
En hoe lief ik haar ook vind, een dvd met liedjes voor de 3e keer vandaag word me een beetje te veel van het goede.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:29:44 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40902575
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Heb vandaag al 3 headhunters aan de telefoon gehad. De laatste was echt kwaad dat ik 'm niet doorverbond met Baas
Ha ha ha, koren op je molen als je al chagerijnig bent dus
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:31:26 #215
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40902618
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ben ook niet vaak chagerijnig, eigenlijk alleen echt als ik zwanger ben, en dan ook zo dat iedereen op zijn woorden pastte en ze bepaalde dingen maar niet vertelden in die periode

Ik heb ruzie met Samara, ik heb de nieuwe cd van ilse de lange, ik vind dat nummer de great escape wel lekker, alleen Samara wil alleen maar k3
En hoe lief ik haar ook vind, een dvd met liedjes voor de 3e keer vandaag word me een beetje te veel van het goede.

Is ze erg boos op je?

Tja, je bent K3-fan of je bent het niet natuurlijk

Ik vind dat ook een leuk nummer, van Ilse de Lange. Valt er niet een beetje te onderhandelen met Samara? Bv nu eerst Ilse en dan straks weer K3?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:35:22 #216
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40902731
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha ha, koren op je molen als je al chagerijnig bent dus
Precies Kom maar op, stomme headhunters
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:35:55 #217
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40902746
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Is ze erg boos op je?

Tja, je bent K3-fan of je bent het niet natuurlijk

Ik vind dat ook een leuk nummer, van Ilse de Lange. Valt er niet een beetje te onderhandelen met Samara? Bv nu eerst Ilse en dan straks weer K3?
Ja Samara kan echt boos zijn hoor, dan lijkt het wel of ze piano speelt met haar wenkbrauwen en ze staat echt te stampen, handjes tot vuistjes gebald, alles erop en eraan

Ik moet je eerlijk bekennen dat het altijd op mijn gevoel werkt, ik moet altijd een beetje om haar lachen

Maar de dvd is bijna afgelopen geloof ik dus dan mag ik weer
pi_40902914
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:

[..]

tig keer een Bumbadvd is ook niet leuk meer
pi_40902929
En bij K3 gaat ie eerst vliefd staan kijken en daarna de hele kamer doordansen
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 13:56:03 #220
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40903290
Bumba is van de lion king of heb ik de verkeerde voor me.

Bij k3 doet Samara bijna elk pasje al na, ze begint ook steeds meer mee te zingen.
Het is ook echt wel een heel schattig gezicht.
En dan loopt ze aan haar shirt te sjorren want de meiden van k3 hebben dan van die naveltruitjes aan.
pi_40903440
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Nokwanda en Senesta

Avatar is je kat of niet? Alleen niet meteen duidelijk dat het een kat is. Maar ik zie er wel een rode kat of poes in
dat is mijn rooie poes ja
Maar de uitsnede kon anders. Ga ik straks thuis doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:06:41 #222
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40903542
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja Samara kan echt boos zijn hoor, dan lijkt het wel of ze piano speelt met haar wenkbrauwen en ze staat echt te stampen, handjes tot vuistjes gebald, alles erop en eraan

Ik moet je eerlijk bekennen dat het altijd op mijn gevoel werkt, ik moet altijd een beetje om haar lachen
kan ik me voorstellen, heeft ook iets vertederends en grappigs, zo klein en dan al zo boos kunnen zijn
quote:
Maar de dvd is bijna afgelopen geloof ik dus dan mag ik weer
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:08:27 #223
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40903587
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat is mijn rooie poes ja
Maar de uitsnede kon anders. Ga ik straks thuis doen.
ik wil ook een rooie poes of een koepoes, koepoezen vind ik ook geweldig
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:10:55 #224
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40903654
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:56 schreef senesta het volgende:
Bumba is van de lion king of heb ik de verkeerde voor me.

Bij k3 doet Samara bijna elk pasje al na, ze begint ook steeds meer mee te zingen.
Het is ook echt wel een heel schattig gezicht.
En dan loopt ze aan haar shirt te sjorren want de meiden van k3 hebben dan van die naveltruitjes aan.
dat zag ik op de filmpje ja, trui omhoog en met dat buikie draaien
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:25:27 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904055
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat zag ik op de filmpje ja, trui omhoog en met dat buikie draaien
Ja ik moet steeds zo lachen om haar

Ik heb last van mijn nek, ik baal een beetje, ik heb er al een tijdje minder last van en nu ineens weer wel
Beetje rustig aan doen vandaag maar
pi_40904099
Buikjes
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:28:28 #227
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904136
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:27 schreef Metro2005 het volgende:
Buikjes
Peuterbuikje
pi_40904165
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Peuterbuikje
O ik dacht van K3

Die hebben best lekkere buikjes
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:30:16 #229
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904173
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

O ik dacht van K3
Oja die waren er ook
pi_40904875
waar is iedereen zeg op fok is het stil, mijn msn lijst is uitgestorven en zelfs buiten op het industrieterrein hier is het extreem rustig
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 15:05:30 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904961
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
waar is iedereen zeg op fok is het stil, mijn msn lijst is uitgestorven en zelfs buiten op het industrieterrein hier is het extreem rustig
Het is mooi weer, wij vlinderen af en toe even naar buiten om even te fietsen/voetballen/overgooien, etc
pi_40905187
En ik maar werken
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 15:16:55 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40905250
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
En ik maar werken
Tja verschil moet er wezen he?
pi_40905504
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja verschil moet er wezen he?
Mompelt iets met werkpaarden en paradepaarden

* Beledigd voelt *

Grapje hoor
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 15:30:40 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40905616
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mompelt iets met werkpaarden en paradepaarden

* Beledigd voelt *

Grapje hoor
Ha ha ha dat paardegedeelte had ik wel getikt maar weer weg gehaald
pi_40906716
Ik heb lekker geslapen net even

Ook buiten gezeten en een sigaar gerookt. Een grote sigaar van Willem van Oranje. Willem II staat erop Mega sigaar

Nu redelijk wakker weer en even rustig aan dus.

Mirage Ik heb buiten gezeten al, blokje om komt nog wel. Vandaag ben ik echt moe. Nu niet meer zo erg moe, maar ik was voor het slapen echt helemaal half dood. Helemaal half kan dan niet, meer goed, half dood dan maar

Weet ook vrij weinig te schrijven nu en dat maakt niet uit. Komt vanzelf wel goed

Internal - From Paris to Berlin

Luister ik nu
pi_40907255
Nightwish aan hier. En nog een half uurtje daarna even naar de kapper en boodschapjes doen.
pi_40907295
Dag ging snel voorbij

Een middag-dutje kan goed doen

Nu Johnny Cash - Man in black

En een energy drank voor deze jongen

Niet teveel niet teweinig. In balans.

Denk dat ik mijn fotoboek maar eens ga aanpassen weer. Maar dan verwijder ik het weer na een tijdje, dan maak ik wat en dan ben ik daarna niet tevreden.

Kapper ben ik pas geleden geweest. Is even niet nodig, hoewel ik niet helemaal tevreden ben met hoe geknipt wordt dus wie weet zoek ik een andere uit nog.
pi_40907442
Naar buiten weer. Ik neem de pendel mee

Pendelen even. Kijken of ik goede vragen weet te verzinnen.
pi_40907633
Ik ga pendelen met de pendel in 2 handen vast en dan met mijn hoofd erbij op een bepaalde houding.

Net kreeg ik de juiste antwoorden door. Om te testen stelde ik dus op een gegeven moment vragen waarvan ik het antwoord al wist en toen schakelde de pendel over van ja naar nee.

Wie weet dat ik een wachtwoord ga pendelen om te gebruiken op internet. Gewoon getallen opschrijven en aan de pendel vragen welk getal gebruikt moet worden in de reeks.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

En dan beginnen bij 0 en vragen of 0 als eerste mag komen. Zegt hij bij 0 ja dan neem ik 0, zegt hij bij 0 nee dan ga ik verder met vragen over de 1 en zo ga ik door tot de 9.

Kijken of het lukt

Nu echt even wat anders doen Pendelen dus

Een power boosting wachtwoord maken
pi_40908207
Nieuwe wachtwoord is geinstalleerd hier al

De pendel gaf de hele tijd ja als antwoord, pendel ging tekeer met ja zeggen de hele tijd Totaal geen twijfel en ik vroeg dus neutraal, ik vroeg niet op een manier dat het antwoord vanzelf naar voren kwam, op een gegeven moment de pendel weg gelegd. Random getallen laten stromen en letters dus. En het voelde vlot aan ook

Mooi wachtwoord maar niet mooi genoeg. Dus ik ga later verder ermee. Dan krijg ik dus constant getallen binnen.

Rust

Rust aan de kop
pi_40908957
Ben ik weer even

Net buiten op de mp3-speler kwam ik "Level 42 " tegen

Damn, goede muziek

Wederom een band waarvan ik alle muziek in de collectie wil hebben.

En dan echt niet alleen omdat het getal 42 erin zit Level 42

Gewoon goede muziek
pi_40908997
Level 42 is best okee ja

Ben even naar de kapper nu tot straks
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 17:38:09 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40909011
Jij bent net als ik met muziek denk ik, het is maar net hoe je pet staat.
Mijn muziekkeuze hangt ook altijd samen met mijn bui en stemming.
pi_40909711
Bij mij ook Senesta. Ik kan ook alles luisteren als ik wil. En dat is makkelijk en tevens okey omdat je niets hoeft te missen op muzikaal gebied.

Net Rammstein geluisterd

Reise Reise, Keine Lust, Links 2 3 4 en dat was het.

Die mp3 speler van Expert is best okey Door de muziek browsen en dan een artiest kiezen.

Ook ff Duitse volks-muziek geluisterd vanmiddag Zelfs dat kan ik waarderen

Maar zo wil ik van verschillende landen de volksmuziek leren kennen. In de bibliotheek hebben ze genoeg liggen maar ik wil meer en meer.

In principe wil ik alle muziek gehoord hebben ooit. Dus dat worden minstens 100 externe harde schijven nog. Als het niet meer is. Kan nu geen inschatting maken hoeveel GB aan muziek bestaat op deze wereld

MP3 speler is in de oplader en dan ga ik straks even verder luisteren buiten.

Rammstein word ik rustig van

In Heerlen ligt Satisfaction, een grote goede muziek-zaak met veel soorten muziek. Daar koopt de bibliotheek alles in, dus daar zal ik ook eens door de bakken gaan snuffelen

Eerst zorgen voor geld. Op zulke momenten is geld makkelijk. Een investering doen. Spullen kopen waar je wat aan hebt.
pi_40909728
Tot later metro

Ik ga zo weer even buiten zitten

Ik ga de lotto pendelen nog Ik weet nu hoe ik de pendel moet vasthouden en ik moet het hoofd erbij houden ook. Die pendel is ook okey Zal ook meer soorten pendels gaan kopen nog. Veel mensen die pendelen die werken met meer dan 1 pendel. Eerst maar eens het pendelen verder onder de knie krijgen. Of in het hoofd krijgen.

Wie weet dat ik vanavond geopereerd ga worden aan mijn hersens Of ik ga weer langs de opticien. Zul je zien dat ik in mijn dromen de ogen gelaserd krijg. Sta ik op en heb ik optimaal zicht, meer dan optimaal zicht.

Gisteren heb ik trouwens nog contact gelegd met een blinde persoon, dat contact ontstaat vanzelf dus, als ik ontspannen ben dan gebeurt dat zomaar, kreeg eerst grote ogen te zien met grote puppillen en toen hoorde ik iemand vertellen dat hij dingen wilde zien. Daarna was ik beelden aan het doorzenden over hoe een boom eruit ziet en een bos en nog veel meer. Die blinde vroeg aan mij hoe alles eruit zag, en toen was ik gewoon foto's aan het verzenden en toen wist hij hoe het was. Hij wist nu hoe een bos eruit zag en hij wilde foto's zien van veel meer.

Wie weet dat ik daarom gisteren naar de opticien ben gegaan in mijn dromen. Misschien door dat contact met die blinde persoon

[ Bericht 44% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 18:13:56 ]
pi_40910268
Af en toe voel ik me echt rustig Dan lijkt alle ellende weg te zijn. Nogmaals de rust in mijn ogen, mijn ogen zijn ook rustig en niet gespannen meer. Ondanks de contact-lenzen. Ook de rust in het lichaam en de geest. This is heaven

Wie weet dus vanavond weer contact leggen met die blinde persoon, eerst die grote zwarte pupillen zien, daarop inloggen en vervolgens overdracht van beelden. Wie weet gaat die overdracht vanzelf straks. Dat ik alle beelden kan laten zien die ik ooit gezien heb. Behalve als ik op de wc zit te schijten

Maar goed, dat gaat dus vanzelf. Ook dat bos doorzenden en nog meer.

Wie weet heb ik wel ingelogd op het alziend oog of hoe noem je dat. Eye of the beholder. Het grote oog van nog wat.

Zo kwamen die ogen over, dat het de ogen waren waarmee alles gezien wordt.

En zo denk ik dus ook dat blinde mensen ooit gaan zien weer

En dat kan vreemd klinken, in mijn leven is niets te gek meer Ik maak het mee en ik vertel het dus.

Wie weet dat straks alle mensen verbonden worden aan het alziend oog of het oog van osiris. Dat teken bestaat toch ook of niet? Maar of het dat is weet ik niet. Zoek ik wel op nog. Straks even icoon aanpassen. Eye of cybersky nemen weer. Of een ander oog

Dat straks alle waarnemingen worden opgevangen door dat ene oog, en dat iedereen die waarnemingen kan zien.

Dat we gaan zien door de ogen van 6,5 miljard. Allemaal. Het zicht hebben van 6,5 miljard mensen. Dan kijk je vanzelf door de realiteit heen

En daarna het brein koppelen nog.

De kracht van 6,5 miljard ogen, 6,5 miljard hersens en 6,5 miljard spieren en botten

Super power!!!!!!!!!

Super mensen!!!!!!!!

En dan de overleden mensen nog, wie weet hoeveel het dat er nog zijn. Ook die spelen mee. En de dieren spelen mee. Alles speelt mee hier

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 18:33:42 ]
pi_40910661

Oog van osiris
pi_40910768
Een hele goede avond allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 18:49:47 #250
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40910774
En waar blijven de foto's van je nieuwe kapsel?
Heb je krullen gekregen, een nieuw kleurtje, een matje?
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 18:50:11 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40910792
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een hele goede avond allemaal
Hallo Lillith_wicca
pi_40910907
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:46 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]

Oog van osiris
Nice eye

Ik heb een cd van egypte hier liggen, alle kunst-schatten van Egypte op 1 cd-rom. De meest vreemde voorwerpen en nog meer. Toch eens erbij nemen weer. Ook een cd van toetanchamon. Wil ook daar weer eens naar kijken.

Egypte heb ik ooit een obsessie van gehad. Schijnt ook dat bij die piramides een landings-plaats ligt voor UFO's.

Goede avond Lillith

Ik ben echt lekker ontspannen Kan nog altijd een level lager of hoger. Ik weet soms niet of ik nu een level lager of hoger aan het gaan ben

Maakt ook vrij weinig uit, zolang ik maar lekker rustig in slaap val

Rest in peace.

RIP.

Net buiten even naar queen geluisterd.

All dead, All dead.

Sowieso zal ik moeten sterven, anders kom ik nooit in de hemel Alleen zal het een ander sterven worden in mijn geval. Ik weet niet hoe, maar ik zal anders dood gaan. Levend sterven. Stervend leven

Zo'n nummer staat op mijn mp3 speler. Straks ff luisteren
pi_40910999
hallo

parade werkpaarden... die zijn er ook tadaaaaaa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40911024
Tijd voor thee

Rooibessen thee. Of is het rooibossen thee? Rooibessen of niet soms?

Even geen koffie en bier meer.

Als ik nu 1 glas bier drink dan val ik om. Kan bier niet meer verdragen. Over een tijdje misschien wel weer.
pi_40911134
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:56 schreef nokwanda het volgende:
hallo

parade werkpaarden... die zijn er ook tadaaaaaa
Ja, en muilezels............
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 19:05:09 #256
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40911226
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

pi_40911258
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:49 schreef senesta het volgende:
En waar blijven de foto's van je nieuwe kapsel?
Heb je krullen gekregen, een nieuw kleurtje, een matje?
Ik wou een foto maken maar de batterijen zijn op

Tis gewoon nog hetzelfde hoor, alleen wat korter
Vind het zelf wel leuker staan als het wat langer is maar dat is echt onpraktisch op de fiets waait het alle kanten op, als je gaat zwemmen is het irritant ed ed.

Gewoon lekker kort dus
pi_40911289
quote:

[..]

pi_40911305
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik wou een foto maken maar de batterijen zijn op

Tis gewoon nog hetzelfde hoor, alleen wat korter
Vind het zelf wel leuker staan als het wat langer is maar dat is echt onpraktisch op de fiets waait het alle kanten op, als je gaat zwemmen is het irritant ed ed.

Gewoon lekker kort dus
Een "rechtdoordewind kapsel" dus
pi_40911358
Ik wil me ooit laten kaal-scheren om te kijken hoe dat bevalt. Gewoon 1 keer helemaal als een biljart-bal. Ook wil ik een rasta kapsel ooit.

Ik loop al 10 jaar rond met hetzelfde kapsel, meer dan 10 jaar.

Helemaal kaal lijkt me prettig. Heb ze nu al kort maar kaal is anders. Hoewel je kaal moet bijhouden vaak.

Thee is klaar, een halve liter mok bijna

En 5 sigaartjes die ik eergisteren gekocht heb.

NEOS

Die sigaren heten Neo's

En nu weer naar buiten. Lekker muziekje Sigaartje. Rooibos thee

En vanavond zitten de dromen weer mee Sowieso omdat ik geen alcohol ga drinken vandaag, rooibos thee werkt rustgevend, dus dat zal zeker positieve invloed hebben op het dromen straks. Bij alcohol heb ik het idee dat het juist de dromen doet verstoren.

Tot zo

Kijken hoe laat ik weer naar binnen loop. Ik denk dat ik om 19:40 weer iets post
pi_40911653
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Een "rechtdoordewind kapsel" dus
Precies zoals ik zelf ben: recht doorzee
pi_40911813
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Precies zoals ik zelf ben: recht doorzee
Een Rita kapsel???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40911864
quote:

[..]

die kunnen zich niet voortplanten, toch?
Dan weet ik zeker dat ik niet in die categorie val
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40911886
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:57 schreef Sight_key het volgende:
Tijd voor thee

Rooibessen thee. Of is het rooibossen thee? Rooibessen of niet soms?

Even geen koffie en bier meer.

Als ik nu 1 glas bier drink dan val ik om. Kan bier niet meer verdragen. Over een tijdje misschien wel weer.
Het is: rooibos-thee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40911957
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Een Rita kapsel???

Alsjeblieft niet zeg
pi_40912911
Even biertje gepakt. En vroeg naar bed vanavond
pi_40913313
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het is: rooibos-thee
Rooibos inderdaad

Erg lekker

Vroeger zette ik een hele pot tegelijk, nu heb ik 1 mega mok en dan zet ik ze per mok. Nu al 2 grote mega mokken op, en zometeen tijd voor een 3e.

Denk dat ik die Neos sigaartjes blijf roken. Veel beter dan sigaretten. Die rook ik tenminste niet zo erg over de longen en het smaakt veel beter. 5 stuks voor 1 euro. Valt reuze mee

Pet shop boys zijn ook goed

Ben weer naar buiten even

Buiten is het lekker grijs in de lucht, helemaal geen zon. Lekker weertje Helemaal dicht met bewoking.

Dus dan ga ik weer

Verder spacen

Gedachtes uitschakelen verder
pi_40914363
Ik slaap hier al bijna, denk dat ik maar eens tv ga kijken in bed ofzo

Tot morgen
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 20:35:50 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40914401
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef Metro2005 het volgende:
Ik slaap hier al bijna, denk dat ik maar eens tv ga kijken in bed ofzo

Tot morgen
Welterusten Metro
pi_40915787
Ik was ff 4 blikjes amstel kopen. Eerst helemaal naar C1000 en die was dicht om 20:40. Daarna richting mijn vaste slijterij en die was ook dicht

Toen naar de friture en die was open

Alles met de benen-wagen

Zag boven in de lucht paarse lucht overal. Ziet mooi uit

Paarse lucht inplaats van blauwe lucht Blauwe lucht ben ik op uitgekeken. Hoewel blauwe lucht ook mooi is. En grijze lucht ook En zwarte lucht.

Klokslag 21:00 kwam ik weer binnen lopen

Buiten heerst hier een aangename rustige sfeer. Alsof er iets in de lucht zit dat aangenaam is

Erg prettig. Geen spanning in de lucht. Alsof het allemaal dood is. Als dit de dood is. Dan wil ik graag dood zijn

Schiet mij maar lek

Ahja, voordat ik het vergeet.

Brunssum

Om maar even mijn leef-omgeving de hemel in te prijzen
pi_40915911
Nu tijd om kip kerrie te pakken. Niet teveel, een beetje. Daarna nog 3 blikjes Amstel. Amstel bier is lekker bier Misschien wel het lekkerste bier dat er is Maar dat is een persoonlijke smaak dus. Ik wil niets opdringen

Denk dat ik tot 00:00 opblijf. Daarna kijken wat er gebeurt als ik in bed lig. Vaak gebeuren er vanzelf dingen. Ik zet het niet eens in werking. Het gebeurt vanzelf allemaal.
pi_40916883
Ali B - Zomervibe

Toch ff luisteren

Best relaxed
pi_40917718
Metallica - Nothing else matters

En nu dus even voorbereidingen treffen

Straks in bed ga ik richting het grote oog Voordat de klok richting 00:00 gaat wil ik in het duister zijn

Ik voel nu al aan dat het grote oog naar voren gaat komen. Ik voel dat aan dus. Weet nu al dat ik straks in de duisternis van alles ga meemaken

Als het duister is dus

Dan komen de evil zaken naar voren

Maar of je het evil kunt zien dat blinden weer gaan zien?

Zolang ze mijn ogen maar verbeteren weer. En wie weet is het zo dat alle mensen beter zien wanneer de blinden weer zien. Dat overal de sterkte richting 0 gaat. 0 is toch het beste in de ogen of niet? Helemaal geen afwijkingen meer. Alle afwijkingen weg. Ook in het lichaam met ziektes zoals reuma, aids, kanker en astma en nog meer. Alle afwijkingen weg Dat moet gebeuren en gaat gebeuren.

En zo is er morgen een nieuwe dag. Hopelijk heb ik geen slaappil nodig. Vanavond sowieso geen slaappil. Van mijn part ga ik de hele avond contact leggen. MP3 speler gaat mee. Genoeg muziek te luisteren

Kaarsje branden misschien ook erbij. Een eigen kerk bouwen wederom
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 22:06:28 #274
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40917763
Lekker rust creeeren.
Heb je moeite met slapen gaan Sight_key, dat je slaappillen hebt?
pi_40917879
Ik heb moeite om in slaap te vallen inderdaad. Dan val ik niet in slaap omdat de gedachtes niet gaan liggen. Het in slaap vallen gaat af en toe ook wel eens vanzelf en dan merk ik het niet.

En soms voel ik mezelf in slaap vallen. Dan voel ik mezelf geleidelijk wegzakken in een slaap. Dan ga ik dus echt bewust richting dromenland.

Maar tijden gehad dat ik niet kon slapen. En vaak hielpen slaappillen zelfs niet.

Laatste tijd slaap ik beter. Ook omdat ik zelf rustiger ben overdag zonder gejaagde gedachtes.

Misschien komt er ooit de Sandman naar voren. Enter sandman van metallica

Het zandmannetje staat al te loeren. Werd vroeger gezongen toen ik kind was. Het zandmannetje dat zand in de ogen strooit.
pi_40917942
Slapen is lekker als het goed gaat Dromen is leuk als het okey is.

Maar het kan ook een hel zijn.

Maar het is hier niet meer zo'n hel meer. Overdag niet en 's nachts niet.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 22:15:17 #277
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40918140
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Sight_key het volgende:
Slapen is lekker als het goed gaat Dromen is leuk als het okey is.

Maar het kan ook een hel zijn.

Maar het is hier niet meer zo'n hel meer. Overdag niet en 's nachts niet.
Gelukkig ben ik blij om
pi_40918220
Ik weet nu al dat het vanavond lekker is met slapen

Ik voel dat aan. Geen spanningen meer. Ik ben ontspannen en dan is het straks vanzelf okey.

Een 6-pack bier is trouwens precies genoeg voorlopig. Vandaag 4 blikjes gehad en dat is ook genoeg maar later is 6 blikjes precies genoeg. Zoals morgen, een 6-pack. Een 8 pack mag ook nog. Maar ik wil bij het drinken niet dronken worden. Ik wil geen afwijkingen. Ik wil wel spacen

Maar goed. Lalalalalla.

Metallica - One

Lalallala

Ik heb zin om sneller te gaan dan snel. Nog sneller leren typen. Nog sneller. Sneller. Ben daar nu even op aan het oefenen. Ik oefen soms om bewust een versnelling sneller te gaan. Zo snel dat mijn vingers gewoon over het toetsenbord gaan alsof het niets is
pi_40918271
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik blij om

Ik ook

Het leven is niet als hel bedoeld, of misschien ook wel. Maar goed, ik denk soms dat ik aan het sterven ben. Mijn hele leven was een grote hel, en nu niet meer. Dus dan zeg ik vanzelf dat ik gestorven ben.

En dat maakt niet uit.

Leven of dood

Dood
pi_40918293
Even laatste Amstel pakken, meteen ff neo sigaar roken buiten met het biertje erbij.

Muziek erbij en rond 22:40 terug. Daarna nog ff door.

En dan richting alziend oog

Tot zo

Ik denk dat de dood beter is. Pas geleden zeiden ze op tv dat er altijd ellende zal zijn zolang de wereld blijft draaien. Dus dan moet er een moment komen dat de wereld stil komt te staan.

Freeze, nobody move
pi_40919405
Nog ff doorgaan.

Muziek nog even.

Feest in de tent dan maar.

Bloem - Even aan mijn moeder vragen

Echt muziek om te draaien met carnaval. Was buiten even voor DJ aan het spelen. Ik zag mezelf met carnaval draaien

Droomde ik altijd van, eigen club of discotheek en dan zelf DJ zijn. En dan Amstel in de tent Amstel uit het blik of uit de fles lijkt net getapt
pi_40919527
1980
Performer Bloem
Title Even aan mijn moeder vragen

Blonde haren, blauwe ogen
Uit een sprookjesboek geslopen
Kwam ze voor m'n ruitje staan en zei:

"Graag een kaartje van vijf gulden
Voor de film van vanavond"
Ik vroeg: "Waarom ga je niet met mij?"
En dit is wat ze zei

Even aan m'n moeder vragen
Ik zweer je dat ze dat zei
Ze lachte d'r niet eens bij

Dat is toch uit de tijd meid
Je kunt 't ook bij mij kwijt

En ze keek me aan
't Was meteen gedaan vanaf toen
Alles voor een zoen

En ze keek me aan
Alles voor een zoen

Nou dat kom je maar weinig tegen
Zo'n juffrouw verdient alle zegen
Ik dacht dat 't was uitgestorven
Maar ik heb een afspraak voor morgen

Ze moet ook al voor twaalven thuis zijn
Maar dat zal me een grote zorg zijn
Annemarie
Annemarie

Ze drinkt enkel maar limonade
Die ik dan voor haar mag gaan halen
Sigaretten die vindt ze smerig
Popmuziek kan ze niet waarderen

Elke deur hou ik voor haar open
Ik ga zelfs met haar hondje lopen
Annemarie
Annemarie

En ze keek me aan
Alles voor een zoen

En ze keek me aan
Alles voor een zoen
pi_40919716
Nu deze even

By the rivers of babylon, there we sat down
Ye-eah we wept, when we remembered zion.

When the wicked
Carried us away in captivity
Required from us a song
Now how shall we sing the lords song in a strange land

When the wicked
Carried us away in captivity
Requiering of us a song
Now how shall we sing the lords song in a strange land

Let the words of our mouth and the meditations of our heart
Be acceptable in thy sight here tonight

Let the words of our mouth and the meditation of our hearts
Be acceptable in thy sight here tonight

By the rivers of babylon (dark tears of babylon)
There we sat down (you got to sing a song)
Ye-eah we wept, (sing a song of love)
When we remember zion. (yeah yeah yeah yeah yeah)

By the rivers of babylon (rough bits of babylon)
There we sat down (you hear the people cry)
Ye-eah we wept, (they need their God)
When we remember zion. (ooh, have the power)
pi_40919753
En dan drink ik me nog een thee nu. Om de slaap te stimuleren.

Dit nummer is echt lekker

Boney M - By the rivers of Babylon

Even pauze op het nummer en water koken

Geen thee meer, maar om 23:00 richting nest. Mp3 speler + adapter erbij. Contactlenzen uit en dan richting

Dromenland

En dan vertel ik morgen of ze mijn DNS hebben aangepast en dan zal ik proberen te onthouden welke waarde die DNS gekregen heeft.

Misschien kom ik Napoleon nog tegen die samen met Hitler gaat googlen.
pi_40920086
The rivers of babylon

Kreeg kippenvel toen ik hoorde.

They need their lord

En dus ik ga door tot 00:00.

En draai dat nummer nog 1 keer.

Een menselijke God

Gewoon nog 65 minuten accountant, astronaut, contact-legger en nog meer spelen. En dan gaat het feest losbarsten

Zometeen een mooi feest nummer opzetten

This is the Lord speaking

De duivel staat daarvoor dus. Een menselijke Lord

Een mens die een vlees geworden God is geworden.

In Mei 2000 de aanzet gedaan 40 bier plus 1 joint. En toen de trip in

Maar alsnog zeg ik van. Don't do drugs Maar doe wat je niet laten kunt

Zolang je maar gaat spacen high above the sky.

Ik doe het met 4 amstel en met koffie

Ik ga even roken weer buiten. Even een drummeke met vloeiekes

[ Bericht 27% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 23:01:19 ]
pi_40920291
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Sight_key het volgende:
En dan drink ik me nog een thee nu. Om de slaap te stimuleren.

Dit nummer is echt lekker

Boney M - By the rivers of Babylon
Ik hou van dat nummer. Het is een oude spiritual.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40920369
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik hou van dat nummer. Het is een oude spiritual.
Geweldig nummer is het

Ik heb het hele album van Boney M. Echt super top !!!!!! 1 album dus, ooit binnen gehaald via newnova. Niet het album, weet niet of het de best of is ook.

Dat nummer verveeld nooit. Echt super!!!!!

De meditation of our hearts

Super!!!!!!

Feest in de tent staat dat nummer op.

Ben ff roken nu

Over houden van met dat nummer. Ik hou ook van dat nummer Houden van muziek is het op dat moment. Dat maak ik niet vaak mee
pi_40920448
Ben zo terug

5 minuten ff.
pi_40920734
Tijd om af te sluiten.

Tot morgen

Ik ga kijken wat er gaat gebeuren in het duister dus

Morgen is snel. Maar vanavond dubbel en dwars genieten van het mysterie.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:05:09 #290
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40927983
Boney M luisterde ik ook vaak vroeger

Goedemorgen allemaal trouwens
Tis al bijna tijd om weg te gaan maar heb nog het gevoel dat het supervroeg is . Komt ook omdat het zo donker is nog buiten Weet ook nog niet zeker of ik vanavond wel wegga met dit weer
pi_40928028
mogguh
pi_40928269
Goeiemorgen

Als kind was ik gek op Boney M ook.
Maar later kwam ik erachter dat veel van hun liedjes al oude nummers waren en kwam ik die nummers elders tegen in de gospel muziek en in de caraibische oudere liedjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:08:51 #293
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40928733
Toevallig gisteren nog mensen naar 'is it real' gekeken? Ging over paragnosten en hun hulp bij politiewerk.
Was wel aardig alleen enigszins sceptisch gebracht, dat was wel jammer.
De ene docu over dit onderwerp zegt dat ze wel degelijk veel helpen (met allerlei voorbeelden) en de andere docu, zoals die van gistereavond, brengt het allemaal weer erg sceptisch. Moet ook wel zeggen dat de paragnosten die ze in de show gebruikten ook wel allemaal van die ontzettend arrogante omhooggevallen types waren. Misschien niet helemaal de juiste personen om in een dergelijke docu te gebruiken.

Ik denk zelf dat paragnosten best goed kunnen helpen, maar je moet wel mensen gebruiken die écht wat kunnen en niet van die sjappies die alleen maar uit zijn op zelfverrijking en daarom maar zeggen dat ze een gave hebben (terwijl ze eigenlijk alleen maar goede psychologen zijn)
pi_40929019
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:08 schreef Metro2005 het volgende:
Toevallig gisteren nog mensen naar 'is it real' gekeken? Ging over paragnosten en hun hulp bij politiewerk.
Was wel aardig alleen enigszins sceptisch gebracht, dat was wel jammer.
De ene docu over dit onderwerp zegt dat ze wel degelijk veel helpen (met allerlei voorbeelden) en de andere docu, zoals die van gistereavond, brengt het allemaal weer erg sceptisch. Moet ook wel zeggen dat de paragnosten die ze in de show gebruikten ook wel allemaal van die ontzettend arrogante omhooggevallen types waren. Misschien niet helemaal de juiste personen om in een dergelijke docu te gebruiken.

Ik denk zelf dat paragnosten best goed kunnen helpen, maar je moet wel mensen gebruiken die écht wat kunnen en niet van die sjappies die alleen maar uit zijn op zelfverrijking en daarom maar zeggen dat ze een gave hebben (terwijl ze eigenlijk alleen maar goede psychologen zijn)
ik zou zo iemand hier in huis ook wel kunnen gebruiken. Hier verdwijnen ook zaken op onverklaarbare wijze en dat maakt me knap nerveus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:30:43 #295
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40929056
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik zou zo iemand hier in huis ook wel kunnen gebruiken. Hier verdwijnen ook zaken op onverklaarbare wijze en dat maakt me knap nerveus.
Staat de boosdoener niet in je avatar ?

Heb het ook wel eens gehad hoor, in bepaalde panden gebeuren er nou eenmaal rare dingen Blij dat ik dat in mijn huis niet heb! Dat voelt echt nog altijd heel erg rustig
pi_40929232
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Staat de boosdoener niet in je avatar ?

Heb het ook wel eens gehad hoor, in bepaalde panden gebeuren er nou eenmaal rare dingen Blij dat ik dat in mijn huis niet heb! Dat voelt echt nog altijd heel erg rustig
Die in mijn avatar... neu... da's de meest brave poes op deze aardkloot.

En deze keer is het verdwenen ding al getraceerd. Maar feit blijft dat er dingen regelmatig verdwijnen die ook bij grote opruimingen niet worden teruggevonden. Heel raar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40929246
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ken het....
pi_40929297
Goede morgen

Een hele goede morgen

Koffie eerst

Ik heb meteen the rivers of babylon geluisterd vanmorgen. Ik had zin om keihard mee te zingen en te springen

Denk dat ik 's morgens de wekker ga zetten op dat nummer, heb dan wel een andere wekker nodig.
pi_40929321
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:42 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik ken het....
alleen lopen er bij jou meer monstertjes rond en bij mij maar een die zaken zou kunnen laten verdwijnen.

We hebben hier ooit jaaaaren geleden een periode gehad dat al mijn lepeltjes verdwenen. Die vond ik later tijdens de verhuizing naar dit huis weer terug.... allemaal verbogen tijdens zijn expirimentjes met het verhitten van metaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40929329
Half uurtje geleden zit t minimannetje op de bank...
Hij is al vanaf dat ie wakker werd aan het miepen en jengelen....

Mama...Miep miep zielig zielig....

Jahaaa???

BLURGH....

Bank onder, kind onder en mama.....

OOOOW....... Daarom was je mieperig en jengelerig en mama zo mopperen op jou....

Maar nu is ie weer vrolijk en jippie enzo....
pi_40929362

Tis wat met die kids ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')