Ja dat is een erg mooi prijsje..quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de mensen die Angel seizoen 5 nog niet hebben afgezien ... de (plastic) DVD box ligt voor 30 euro in de winkel ... hup.. rennen naar die winkel nu
Goh, leuk.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:54 schreef -Mo- het volgende:
Ik zat laatst even lekker te IMDb'en. En toen kwam ik er achter dat de 'handacteur' () van The Adams Family dezelfde is van die loplopende hand in S1 van Angel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien jullie de overeenkomst?
Charmed is "wel aardig", maar haalt de kwaliteit van Buffy en Angel bij lange na niet. Heeft echter wel 8 seizoenen, dus veel kijkplezier als je niet al te hoge eisen stelt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:06 schreef Circuitbreaker het volgende:
Ik heb recentelijk een Buffy + Angel marathon, eerst alle Angel seizoenen vervolgens alle Buffy seizoenen, afgesloten. Wat raden jullie aan als "vervolg series" ?
Uuhm, als je van komedie + SciFi houdt... dan moet je naar Veronica Mars kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:06 schreef Circuitbreaker het volgende:
Ik heb recentelijk een Buffy + Angel marathon, eerst alle Angel seizoenen vervolgens alle Buffy seizoenen, afgesloten. Wat raden jullie aan als "vervolg series" ?
Van Veronica Mars zijn seizoen 1 en 2 in de VS al uitgebracht op DVD (op regio 1 dus), in de rest van de wereld is het nog niet op dvd verkrijgbaar. Je kan de dvd's natuurlijk wel bestellen bij een Amerikaanse winkel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:43 schreef Circuitbreaker het volgende:
-Veronica Mars, ik ga zeker eens op zoek naar de DVD's (als die er zijn?)
Zag 'm van de week liggen bij de FRS, voor 19,99. Maar meegenomen dus, en is idd een leuke seriequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef Wombcat het volgende:
Dead Like Me schijnt ook leuk te zijn (maar die ken ikzelf niet).
Blade 1 en 2 waren wel OK. Ook wel aardig idee, half mens, half vampier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef Zhenar het volgende:
En als je van vampiers houdt... er is nu net een nieuwe serie begonnen, "Blade" genaamd, naar de gelijknamige strips (en films). Maar het lijkt mij helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |