Die heb ik net zitten kijken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb vandaag 'A Hole in the World' gezien, de aflevering waarin Fred veranderd zal ik maar zeggen..
Ik ben helemaal van slag, toen Wesley en Fred zo samen, echt zielig..
![]()
Fanartquote:Op woensdag 13 september 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
Ik had even zin om iets te maken.. niet echt mooi maar ach..
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/9/25515275193.jpg]afbeelding][/URL]
Ik schrok me echt kapot dat moment.quote:Op zondag 10 september 2006 19:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik wil het er niet meer over hebben..![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral dat stukje op de trap..
Dat Lorne zingt 'You are my sunshine, my only sunshine...'
En dat Fred het afmaakt.. 'You make me happy'......
En dat Lorne dan opeens omkijkt met een enorm geschokt gezicht..
Echt een enorm mooie aflevering, maar wel diep triest..![]()
Ik krijg weer kippenvelquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb alle afleveringen van Angel gezien nu..
!!Paar spoilers nu, voor degenen die het niet willen lezen.!!
Wat een geweldig einde, zo vlak voordat het gevecht begint i.p.v. op het eind van een gevecht. Normaal vind ik die open eindes verschrikkelijk, maar hier klopt het.
En ik me nu tenminste nog voorstellen dat ze uiteindelijk allemaal sterven, en toch gewonnen hebben..
Wesleys eindscène Met Fred was echt fantastisch..
.
.
En Lorne met z'n If I Rules The World en goodnight folks.![]()
Ik vond de serie steeds minder worden, maar seizoen maakte het weer helemaal goed..
Daar is het nooit te laat voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga eindelijk Buffy kijken
Heb s1 en s2 al gekocht...eerst dat maar kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar is het nooit te laat voor..
Altijd halve aflevering etcquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar je hebt het wel al ooit gezien toch?.
Kop dicht en kijken!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Altijd halve aflevering etc
Zeg ja! Ik vond t keitof maar had nooit tijd om t te kijken èn geld om de boxen te kopen. Blegh.quote:Op zondag 17 september 2006 01:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kop dicht en kijken!![]()
En ga je schamen!
Ik dacht dat jij goede smaak had
![]()
OK, dan kun je het nu goedmakenquote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg ja! Ik vond t keitof maar had nooit tijd om t te kijken èn geld om de boxen te kopen. Blegh.
Dus dat.quote:
OMG i khou ven jequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb s1 en s2 al gekocht...eerst dat maar kijken
Ik denk niet dat het de Vampire Willow nadoen is, ik denk dat het het evil trekje in Willow is, wat in de Vampire en in Evil Willow naar boven komt.quote:Op maandag 18 september 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
Evil Willow
Heerlijk hoe ze de Vampire Evil Willow nadoet wanneer ze Warren vermoordt...
...Bored now...
2xquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe vaak heeft Dawn wel niet 'get out! Get out! GET OUT!!' geroepen?.
Oh seizoen 6 was ook erg goed hoor, alleen naar mijn idee, dat hele gebeuren dat iedereen elkaar's vrienden niet meer was, vond ik niet zo leuk. Dat het tussen Anya en Xander kapot ging al helemaal niet. Die twee horen gewoon bij elkaar. Joss, ik haaat jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind seizoen 6 juist 1 van de beste seizoenen, juist vanwege het feit dat het meer 'evil' was dan normaal..
Vooral Willow vond ik echt enorm sterk, en heb genoten van haar scenes nadat ze Tara verliest..
Maar ik ben het met je eens Dizer, dat ze die 'aanrandingsscene' er niet in hadden hoeven stoppen, het was net te..
Het minste seizoen vond ik 4, mede ook vanwege Riley..![]()
Ik snap werkelijk niet dat ze die gast hebben kunnen casten, wat een engerd en over zijn acteerprestaties ga ik het al helemaal niet hebben..![]()
Ook moest ik heel erg wennen aan seizoen 5 en aan Dawn, maar laten we eerlijk zijn, seizoen 5 heeft een paar mooie afleveringen ertussen zitten.. (ik noem alleen al 'The Gift')
En ik ben klaar met Angel, heb alle afleveringen gezien en vond het een prachtig einde maar ben wel even een uurtje van slag geweest hoor daarna..![]()
![]()
Oh.quote:
Dat huwelijk van ze had uiteindelijk door moeten gaan naar mijn idee. Een van de grootste fouten in Buffy.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
Dat het tussen Anya en Xander kapot ging al helemaal niet. Die twee horen gewoon bij elkaar. Joss, ik haaat je.
.
Ik heb het echt nooit begrepen waarom dat huwelijk niet door moest gaan. Ik snap die stap gewoon niet. Waarom? Moest Anyanka nou perse terug? En je hebt wel gelijk dat ze erg goed was in Hell Bells.. maar ze had ook erg emotioneel kunnen doen omdat ze ging trouwen. Of misschien omdat alles overhoop werd gehaald en zo... maar uiteindelijk tussen alle kapotte spullen alsnog gingen trouwen. En die sexscene met Spike al helemaal...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh.. Geeft mooi aan hoe irritant dat was.
.
En Riley is niet eens zo erg, maarMarc Blucas
wel.
[..]
Dat huwelijk van ze had uiteindelijk door moeten gaan naar mijn idee. Een van de grootste fouten in Buffy.
Al was Anya wel geniaal in Hell's Bells en Selfless.. Maar dat was ook geweest als het huwelijk door was gegaan, Anyanka is gewoon minder leuk dan Anya.
En inderdaad, dat het niet meer een hecht groepje was, is wel jammer. Al is het wel een natuurlijke gang van zaken...
Jaaa, goed idee!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. ik zit te denken aan een Buffy en Angel Tournament.
.
Ben al bezig.quote:
Ik vond het juist wel mooi dat dat huwelijk niet doorging. Buffy draait mijn inziens om het vermijden van clichés (en het tegelijkertijd gebruiken daarvan). Als Xander en Anya zouden trouwen, zou dat gewoon té mooi zijn om "waar" te wezen. Bovendien ligt het perfect in het karakter van Xander om de relatie die zo belangrijk voor hem is kapot te makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat huwelijk van ze had uiteindelijk door moeten gaan naar mijn idee. Een van de grootste fouten in Buffy.
Al was Anya wel geniaal in Hell's Bells en Selfless.. Maar dat was ook geweest als het huwelijk door was gegaan, Anyanka is gewoon minder leuk dan Anya.
En inderdaad, dat het niet meer een hecht groepje was, is wel jammer. Al is het wel een natuurlijke gang van zaken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |