Ja hoor. Morgen en zondag gaan ze uitgebreid testen. Dan kunnen ze direct zien waar ze oa de haakjes enzo vergeten zijn in de code.quote:
;quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja hoor. Morgen en zondag gaan ze uitgebreid testen. Dan kunnen ze direct zien waar ze oa de haakjes enzo vergeten zijn in de code.
ik zie nog steeds een kleurtje hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. oke
en jump waar is je kleurtje?
of is me monitor plotseling kleureblind geworden??
Bekende bug: [BUG] Fouten na de update?quote:Op zaterdag 9 september 2006 21:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan mijn eigen berichten niet meer editen
Aha, het is bekend. Dan weet ik hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 21:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Bekende bug: [BUG] Fouten na de update?
MyAT bij standaard actie is al meer dan een jaar ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
die standaard actie is wel handig
nu hoef iik niet meer de hele url naar me my active topic's te tikken mits ik ingelogd ben
Dat kon al tijdenquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:16 schreef mschol het volgende:
die standaard actie is wel handig
nu hoef iik niet meer de hele url naar me my active topic's te tikken mits ik ingelogd ben
alt m werlt hier niet...quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat kon al tijden
Of je ramt gewoon ALT+M in.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
Ik vind het alleen raar dat ik nu bij iedereen het aantal notes kan zien (dat is toch dat getalletje tussen haakjes bij je naam), maar als ik er op klik, ik een geen toegang oid fout krijg.
Euro als je zegt hoeveel ik er heb.quote:Op zondag 10 september 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
Ik vind het alleen raar dat ik nu bij iedereen het aantal notes kan zien (dat is toch dat getalletje tussen haakjes bij je naam), maar als ik er op klik, ik een geen toegang oid fout krijg.
Gemeen hoor, jullie hebben het alweer gefixed.quote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef Jump het volgende:
En hoeveel staan er bij jou en bij mij dan?
Danny doet het voor 5 euro en dan krijg je de inhoud erbijquote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Euro als je zegt hoeveel ik er heb.
Aantallen zijn niet zo geheimquote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Euro als je zegt hoeveel ik er heb.
En de inhoud is toch niet zo interessant. Jij gaf toch alleen maar notes als er een spelfout in de TT stond?quote:
Als ik hem zie.quote:Op zondag 10 september 2006 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
En de inhoud is toch niet zo interessant. Jij gaf toch alleen maar notes als er een spelfout in de TT stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |