quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik moet er eens naar kijken, ik heb geen internet op het moment dus het kan ff duren.
ze interviewen de doelgroep: 12 jarige knulletjes die 0 verstand van computers hebbenquote:Belangrijkste reden voor hen is dat je bij de originele versie zeker weet dat deze compleet is. Een ander argument is dat je dan weet dat je geen virussen en spyware in huis haalt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
e-dentify heeft humor.
Mijn password van mijn website veranderd en mijn complete website gedelete.
echt nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef Jump het volgende:
Marty, gefeliciteerd(is pas woensdag, maar het zal woensdag zijn als je het leest, of later
)
Niet in DIG!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:39 schreef devzero het volgende:Marty heeft al zo lang niet meer hier gepost...open maar een apart topic jump.
jij kunt hem nu niet meer aanpassen vraagtekenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet in DIG!![]()
En die FA's die de modjes de hele tijd overrulen met tt veranderingen.![]()
![]()
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij kunt hem nu niet meer aanpassen vraagteken![]()
Zeg!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:02 schreef Jump het volgende:
Wijzig maar gerust hoor:)
19 man mag ik eindelijk een nieuwe lease bakquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:30 schreef mschol het volgende:
ik heb het altijd geweten dat ze me op school de verkeerde dingen leerde:
http://www.nu.nl/news/809740/81/Pluto_geen_planeet_meer.html
Je hebt les gehad na donderdag?quote:Uitgegeven: 24 augustus 2006 15:47
Pluto is niet langer de kleinste planeet van ons zonnestelsel. Wetenschappers van de Internationale Astronomische Unie (IAU) degradeerden Pluto donderdag in de Tsjechische hoofdstad Praag tot een "dwergplaneet", een nieuwe categorie. De sterrenkundigen stemden over een nieuwe definitie voor het woord 'planeet'. Pluto valt niet langer onder die definitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |