Ik testte je alleen ff en je bent gezakt. De keuze van je PI was primaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:59 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nou misschien een foute keuze van PI dan, maar ik wens c_c het beste op R&P, da's toch het subforum wat ik het meeste bekijk als ik even tijd heb.Zo beter dan.
Ja, dan val je wel door de mand hè. Kutnewbie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef JoeyT het volgende:
lama
Val ik door de mandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan val je wel door de mand hè. Kutnewbie.
....ja, dát zal het zijn. Jij zegt iets en iedereen moet maar snappen dat je gaat zeggen dat het een grapje was als blijkt dat je liegt...quote:
Vaste users in R&P weten precies hoe ik het bedoel. Dat er dan een flapdrol is die mijn totaal ni8et serieuze opmerking in zijn OP gaat gebruiken is dan toch helemaal geweldig. De kans dat ik gevraagd word als MOD op R&P is net zo groot als dat je de Paus achter de ramen op de Wallen tegenkomtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
....ja, dát zal het zijn. Jij zegt iets en iedereen moet maar snappen dat je gaat zeggen dat het een grapje was als blijkt dat je liegt....
Noem je trws iedereen die minder lang op FOK! zit dan jij een Newbie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan val je wel door de mand hè. Kutnewbie.
zelfs ik snap dat joeyt ongeveer nooit serieus is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Noem je trws iedereen die minder lang op FOK! zit dan jij een Newbie?Lang op FOK! hangen is helaas geen prestatie
![]()
En dat zegt veelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zelfs ik snap dat joeyt ongeveer nooit serieus is.
Tnx he.quote:
op mijn verzoek ben je gewoon weer op zwart gezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, hallo. Ik heb heel wat gemist geloof ik, maar ben er nu weer. Bedankt voor de succesjes mensen!
Sniet erg, want ik heb m'n nick nog niet in het blauw gezien. Nu kan ik alsnog in het rond hupsen zodra hij blauw wordtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
op mijn verzoek ben je gewoon weer op zwart gezet![]()
pas maar op want static is ook al op zwart gezetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sniet erg, want ik heb m'n nick nog niet in het blauw gezien. Nu kan ik alsnog in het rond hupsen zodra hij blauw wordt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, dat kleurtje staat me goed.
yepquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
hoi blauwe!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Kortste MED ooitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:32 schreef yvonne het volgende:
Welkom clumsy_clown en veel succes op R&P
Ik ben een manwijf van weinig woorden, dus past wel bij mequote:
Serieus, ik heb het einde van de 'wiens kloon is Xeno'-hype gemist, praat me bij, alsjebliéftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Clumsy!![]()
Dit gaat helemaal goedkomen.
Ja hoi, c_c is ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:34 schreef webspider het volgende:
OK, Wie is c_c en waarom heb ik die nog nooit in R&P gezien ?
En ook welkom natuurlijk![]()
Mwa, qua ervaring met psychologische probleemgevallen en verdere levenservaring zit ik beter dan ik zou willen hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Over het algemeen is leeftijd wel gekoppeld aan levenservaring. En is niet juist die levenservaring belangrijk in R&P?
Toch welkom.
In dat opzicht lijken we veel op elkaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, qua ervaring met psychologische probleemgevallen en verdere levenservaring zit ik beter dan ik zou willen hoor. Nee, ik denk niet dat m'n leeftijd me tegen zal werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |