hmm opkomend je kunt gewoon zien dat 1 helft naar de zon gericht staat en de andere nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Hier is the smoking gun:
[afbeelding]
op deze afbeelding is de opkomende aarde boven het maanoppervlak te zien, gefilmd door de Apollocrew. Jammergenoeg komt de aarde nooit op, noch gaat de aarde onder. De maan keert altijd dezelfde zijde naar de aarde, dus vanaf de maan zie je de aarde óf altijd, of nooit.
Op aarde komt de maan ook altijd vol opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm opkomend je kunt gewoon zien dat 1 helft naar de zon gericht staat en de andere niet
je zit me te fucken hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:38 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Op aarde komt de maan ook altijd vol op
Welk topic heb jij gelezen? Ze zijn naar 13060 banden op zoek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:28 schreef NgInE het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt, maar ik geloof niet dat NASA per ongeluk 700 banden kwijt raakt. dat krijgt zelfs de BVD niet voor elkaar
he john colbertquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:05 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Welk topic heb jij gelezen? Ze zijn naar 13060 banden op zoek.
klopt sorryquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:21 schreef BertV het volgende:
![]()
Lijkt het nederlandse leger wel. Alleen gaat het nu niet om mensenlevens USB sticks maar een historische gebeurtenis.
Ik doelde op het beruchte "Srebrenica-fotorolletje"".quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |