Zo'n telescoop kan best ver inzoomen, maar een mens is 2 meter hoog en de maan heel ver weg. Ik denk dat je dat niet redt met een telescoop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En zijn er dan nooit foto's gemaakt van de maanlanding via zo'n telescoop?
Als je de beelden van Google Earth bekijkt, dan zouden ze ook beelden van de maan moeten maken waarop het karretje en de lanceerinstallaties (voor de terugweg) te zien zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo'n telescoop kan best ver inzoomen, maar een mens is 2 meter hoog en de maan heel ver weg. Ik denk dat je dat niet redt met een telescoop.
Ja, nu wel, maar ik betwijfel of men toen satellieten rond de maan had zweven (hebben ze dat nu wel eigenlijk?).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:03 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Als je de beelden van Google Earth bekijkt, dan zouden ze ook beelden van de maan moeten maken waarop het karretje en de lanceerinstallaties (voor de terugweg) te zien zijn.
Als ik op Google Moon kijk kan ik niet zo ver inzoomen als op aarde.
In 1994 heeft NASA's Clementine satelliet de Maan gefotografeerd. Die foto's waren opmerkelijk veel slechter dan die van de Apollomissies.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef nietzman het volgende:
De NASA is toevallig net bezig met een telescoop die foto's van de LEM gaat maken. Al zullen -zodra die foto's beschikbaar zijn- er nog altijd wel mensen blijven die het niet willen geloven.
Bron? Het is helemaal niet technisch onmogelijk, het kost gewoon een godsvermogen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Toch is het nu onmogelijk om nu nog mensen naar de maan te sturen.
De oorlog in Iraq kost meer...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bron? Het is helemaal niet technisch onmogelijk, het kost gewoon een godsvermogen.
Irak. En het is een drogreden om een maanlanding te vergelijken met een oorlog. De relevantie is 0,0.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
De oorlog in Iraq kost meer...
Maar ondertussen wel melden dat er een UFO is gezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:10 schreef nietzman het volgende:
De NASA is toevallig net bezig met een telescoop die foto's van de LEM gaat maken. Al zullen -zodra die foto's beschikbaar zijn- er nog altijd wel mensen blijven die het niet willen geloven.
Op de maan is geen olie...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
De oorlog in Iraq kost meer...
Ze hebben er niet echt naar gezocht denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Op de maan is geen olie...
Says who?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Op de maan is geen olie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |