Jazeker! Beste vakantie ooit gehad daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Of Israel zo een leuk land is.
Veel Nederlanders zijn er goed in om dingen een negatieve draai te geven ! Vooral zo blijven doorgaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Aitan het volgende:
Lekker he hoe alles een negatieve draai kan krijgen
Ach ik wil voor jou ook wel een positieve versie maken maar aangezien jij er bent geweest is dat waarschijnlijk niet nodigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn er goed in om dingen een negatieve draai te geven ! Vooral zo blijven doorgaan![]()
Dat valt ook wel mee...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef Aitan het volgende:
hmm aangezien het IDF Libanon nogal heeft gevlakt zul je er de komende 10 jaar hard moeten zoeken wil je iets moois vinden
Nee, echt waar? damzz dacht echt dat het allemaal vlak wasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee...
Wat je op TV ziet is zwaar overrated
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef superhero87 het volgende:
Ik wacht op de mooie Libanon foto's![]()
Fototopic![]()
Ik ben blij dat je taalgebruik en je geestelijke (in)competentie overeenkomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Aitan het volgende:
Alleen met die pesi bal is leuk de rest ies make-up hoerrrrrr!!
Denk niet dat jje vaak de bus gepakt hebt als OV hè?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jazeker! Beste vakantie ooit gehad daarhaha
Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander echt totaal geen Idee hoe mooi Israel eigenlijk is, vandaar dat ik een paar vakantieshots post! wat een promotie! haha
Negev Woestijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Dode Zee
[afbeelding]
Jeruzalem
[afbeelding]
[afbeelding]
Eilat
[afbeelding]
Tel Aviv![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hermon
[afbeelding]
Hahaha, verdientquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je taalgebruik en je geestelijke (in)competentie overeenkomen.
Scheelt puzzelen. Dag dag![]()
[offtopic]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.
Nope, en dat wilde ik ook niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Denk niet dat jje vaak de bus gepakt hebt als OV hè?![]()
Leuk joh, met allemaal andere toeristen door de woestijn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jazeker! Beste vakantie ooit gehad daarhaha
Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander echt totaal geen Idee hoe mooi Israel eigenlijk is, vandaar dat ik een paar vakantieshots post! wat een promotie! haha
Negev Woestijn
[afbeelding]
Was een georganiseerde reis met 200 studenten uit heel Europa. Supergezellig snap je welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuk joh, met allemaal andere toeristen door de woestijn...
Sorry, niet mijn smaakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:17 schreef superhero87 het volgende:
Ok,2 Israelische zangeressen
Shiri Maymon
[afbeelding]
[afbeelding]
Roni
[afbeelding]
zou kunnen, i dont carequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef Aitan het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn smaakIk ben ook een beetje bevooroordeeld omdat ik sinds ik de topic titel zag al dacht dat de ts een Israël propaganda geweer is..
Denk het nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |