Geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Wat een achterlijk volk
Allemaal joelen dat ze de grote agressor Israël hebben verslagen.
Meteen komen er weer een paar van die Hezbollah nerds boven water drijven die meteen ruige taal gaan uitslaan:
Mèn, paupers ga eens heel gauw je bek houden. 4 weken lang renden ze als ratten alle kanten op en de foto's op Ogrish logen er niet om.
Israël gaat wel terug hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:55 schreef Urvin het volgende:
Die 2 militairen (dood?) zijn nog steeds niet vrij, dus in die zin hebben ze wel de overwinning![]()
Wie is hier nou de pauper?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
de foto's op Ogrish
Bang voor reality?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wie is hier nou de pauper?
Nee. Maar wel bang voor sites die er aan verdienen om debiele teksten onder die "reality" te zetten.quote:
Maccabi Tel Avivquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Of Israel zo een leuk land is.
Zo debiel vind ik die teksten anders niet. Vrij normaal hoor? Verkeerde site in je hoofd zeker? En nee ik ga geen links gevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee. Maar wel bang voor sites die er aan verdienen om debiele teksten onder die "reality" te zetten.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Wat een achterlijk volk (althans degene die ik zag op tv net en gisteren).
knip
Hmmmm ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zo debiel vind ik die teksten anders niet. Vrij normaal hoor? Verkeerde site in je hoofd zeker? En nee ik ga geen links geven
waar 2 kraaien vechten hebben 2 kraaien schuld (ref. Enkhuizer Almanak)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:40 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
waar 2 kraaien vechten hebben 2 kraaien schuld (ref. Enkhuizer Almanak)
Provoceren op deze manier zit in deze culteren ingebakken , daar moet je juist niet op ingaan .quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.
Maar wat was de bedoeling van Israel in deze oorlog. Hezbollah vernietegen toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, hezbollah is fout. Zelfs na honderden burgerslachtoffers vieren ze de overwinning en zeggen ze dat ze nooit zullen stoppen. Zulks een taal had ik niet getolereerd en had meteen het leger teruggestuurd.
Yep.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:22 schreef Camplo het volgende:
Syrië moet inderdaad ook eens hard aangevallen worden. Iran ook.
find the odd man outquote:
whehehhehehe...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Rorschach het volgende:
Wat een eenzijdigheid weer
nog meer ruige taalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Meteen komen er weer een paar van die Hezbollah nerds boven water drijven die meteen ruige taal gaan uitslaan:
"ze verzwakken het land, maar versterken onze geest"
quote:Maar goed dat ik geen Commandant der Strijdkrachten van het IDF was want dat was het totale grond oorlog geworden totdat die Hezbollah meuk en achterlijke bommenleggers allemaal gepakt waren.
Ach die pad met dr hoofddoekje die zo hard stond te blaten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef MadMarco het volgende:
Hezbollah is gewoon zwak, lekker tussen de burgers gaan vechten en als ze er dan een bom valt gaan janken dat Israel ook burgers aanvalt, jah zeg...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ahja, gamballa radesh mahim, hudsjakka hezbollah, israel fuckesh medesh Allah!
Ik kan ook zo'n kaart maken van de bijlmer met de rest van amsterdam eromheen....quote:
zo kan je het ook bekijken jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef koudhier het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n kaart maken van de bijlmer met de rest van amsterdam eromheen....
Zullen we alle negers er dan ook maar uitschoppen?? Wat een onzin.
Die kaart geeft alleen maar weer hoezeer het nodig is dat Israel zich - in de ogen van sommige mensen buitensporig - verdedigt.
zo is het plaatje toch ook bedoelt? tenminste, dat zag ik erin.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef koudhier het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n kaart maken van de bijlmer met de rest van amsterdam eromheen....
Die kaart geeft alleen maar weer hoezeer het nodig is dat Israel zich - in de ogen van sommige mensen buitensporig - verdedigt.
Anders ik welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:32 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
zo is het plaatje toch ook bedoelt? tenminste, dat zag ik erin.
wat dacht je dat ik dacht toen ik het plaatje postte?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef koudhier het volgende:
[..]
Jij dacht: "Waar heb ik het aanmeldingsformulier van het Hezbollah zomerkamp ookalweer gelaten?" hè?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef zarGon het volgende:
wat dacht je dat ik dacht toen ik het plaatje postte?
plaatje met tekst vertelt alles..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef koudhier het volgende:
ik dacht dat jij het eens was met de tekst die bij het plaatje staat... anders had je beter een ander plaatje kunnen nemen...
Heil Cartmanquote:
Leuker dan de rest van die landen daar, als ik zou moeten kiezen dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
in een land leven waar katoesha inslagen en zelfmoordcommandos aan de orde van de dag zijn, geloof je het zelf?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef dodegod het volgende:
[..]
Leuker dan de rest van die landen daar, als ik zou moeten kiezen dan weet ik het wel.
Ik bedoel het land zelf, niet de aanvallers, in Israel kan ik notabene met een death metal shirt lopen, moet je eens in arabie proberen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
in een land leven waar katoesha inslagen en zelfmoordcommandos aan de orde van de dag zijn, geloof je het zelf?![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik zat me vandaag ook te ergeren aan het achterbakse gepeupel wat zich ,,libanees" durft te noemen. Godslasterende bandieten !! Waarom laten we israël toch gewoon niet hun gang gaan, en dat hele rattenhol eens goed uitmesten? Zo groot is Libanon toch niet? Geef het gewoon aan Israël, laat hun daar de zegeningen van de beschaving brengen, en iedereen is blij of dood.
Los van de vraagstelling wie er goed of fout is, zij vieren dit als een overwinning, want Israel is gestopt met aanvallen zonder dat Hezbollah is verslagen. Het is Israel dus niet gelukt de oorlog te winnen. (of ze verloren hebben is een andere vraag) tenslotte begon de oorlog om twee vermistte soldaten terug te krijgen, en die hebben ze niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
Ziet er trouwens ook erg dom uit...alles kapotgeschoten en dan Israelische vlaggen in de fik steken en zingen alsof je gewonnen hebt. Als Amerika geld bleef geven aan Israël waren ze allang kapot geweest stelletje 'in het moslimgeloof verloren' debielen, die de wil van Mohammed duidelijk NIET begrepen.
Geef meteen Iran en Irak aan Israel. Syrie kan er optioneel bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik zat me vandaag ook te ergeren aan het achterbakse gepeupel wat zich ,,libanees" durft te noemen. Godslasterende bandieten !! Waarom laten we israël toch gewoon niet hun gang gaan, en dat hele rattenhol eens goed uitmesten? Zo groot is Libanon toch niet? Geef het gewoon aan Israël, laat hun daar de zegeningen van de beschaving brengen, en iedereen is blij of dood.
Inderdaad, wat een sukkels, ik zag een foto van zon hezbollha aanhanger met zijn hezbollha vlaggetje op een rokende puinhoop staan, en trots dat ie was, Israel verslagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:35 schreef msteggink het volgende:
amen
Jazeker, mooie stranden, lekkere wijven en meer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Weet je wat het is met de libanezen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:32 schreef IHVK het volgende:
Dit topic hoort niet in KLB.
Maar nu het er toch is, Mijn reactie.
Het is best wel grappig om te zien, dat sommigen er toch in slagen de Libanezen de schuld te geven. En hun enige fout (te zien aan de OP) is dat ze ''arrogant zijn. Ik vraag me af hoe sommige mensen zouden reageren als alle woningen in hun woonplaats met de grond gelijk werden gemaakt. Ze zouden vast niks arrogants zeggen.![]()
En men heeft het hier over Hezbollah. Hoeveel procent van de doden waren Hezbollah strijders? En hoeveel kinderen zijn er gestorven?
Als laatste wil ik zeggen dat Hezbollah nu inderdaad krachtiger is. Ze hebben nu veel meer steun van de bevolking dan voor de aanvallen. Ik hoorde iemand op de radio nog zeggen: "De regering doet niets tegen de aanvallen Israël, Hezbollah geeft ons voedsel en vecht voor het land".
En noord korea, en china, en VS en... weet je plaats dat hek maar om Nederland...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:13 schreef RedDevil085 het volgende:
Het is allemaal kut, gewoon een groot hek om afrika en west azie heen zetten en je hebt nergens meer last van.
en dan water naar binnen pompen zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:24 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En noord korea, en china, en VS en... weet je plaats dat hek maar om Nederland...
wie gaat er nou met een death metal shirt over straat lopen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:29 schreef dodegod het volgende:
[..]
Ik bedoel het land zelf, niet de aanvallers, in Israel kan ik notabene met een death metal shirt lopen, moet je eens in arabie proberen.
Ja trouwens er van uit gaan dat andere culturen de onze maar zomaar moeten respecteren dat is pas arrogant!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie gaat er nou met een death metal shirt over straat lopen?![]()
heb je daar enige ervaring mee dan trouwens?
vind je?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja trouwens er van uit gaan dat andere culturen de onze maar zomaar moeten respecteren dat is pas arrogant!
Ga nu alstjeblieft niet net doen alsof de Hezbollah een vriendelijk kaart groepje is die op woensdag avond bijeen komt en nu ineens werd platgebombardeerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:32 schreef IHVK het volgende:
Dit topic hoort niet in KLB.
Maar nu het er toch is, Mijn reactie.
Het is best wel grappig om te zien, dat sommigen er toch in slagen de Libanezen de schuld te geven. En hun enige fout (te zien aan de OP) is dat ze ''arrogant zijn. Ik vraag me af hoe sommige mensen zouden reageren als alle woningen in hun woonplaats met de grond gelijk werden gemaakt. Ze zouden vast niks arrogants zeggen.![]()
En men heeft het hier over Hezbollah. Hoeveel procent van de doden waren Hezbollah strijders? En hoeveel kinderen zijn er gestorven?
Als laatste wil ik zeggen dat Hezbollah nu inderdaad krachtiger is. Ze hebben nu veel meer steun van de bevolking dan voor de aanvallen. Ik hoorde iemand op de radio nog zeggen: "De regering doet niets tegen de aanvallen Israël, Hezbollah geeft ons voedsel en vecht voor het land".
Jazeker! Beste vakantie ooit gehad daarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:30 schreef Megumi het volgende:
Veel Nederlanders zijn er goed in om dingen een negatieve draai te geven ! Vooral zo blijven doorgaanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Aitan het volgende:
Lekker he hoe alles een negatieve draai kan krijgen
Ach ik wil voor jou ook wel een positieve versie maken maar aangezien jij er bent geweest is dat waarschijnlijk niet nodigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn er goed in om dingen een negatieve draai te geven ! Vooral zo blijven doorgaan![]()
Dat valt ook wel mee...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef Aitan het volgende:
hmm aangezien het IDF Libanon nogal heeft gevlakt zul je er de komende 10 jaar hard moeten zoeken wil je iets moois vinden
Nee, echt waar? damzz dacht echt dat het allemaal vlak wasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee...
Wat je op TV ziet is zwaar overrated
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:59 schreef superhero87 het volgende:
Ik wacht op de mooie Libanon foto's![]()
Fototopic![]()
Ik ben blij dat je taalgebruik en je geestelijke (in)competentie overeenkomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:09 schreef Aitan het volgende:
Alleen met die pesi bal is leuk de rest ies make-up hoerrrrrr!!
Denk niet dat jje vaak de bus gepakt hebt als OV hè?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jazeker! Beste vakantie ooit gehad daarhaha
Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander echt totaal geen Idee hoe mooi Israel eigenlijk is, vandaar dat ik een paar vakantieshots post! wat een promotie! haha
Negev Woestijn
[afbeelding]
[afbeelding]
Dode Zee
[afbeelding]
Jeruzalem
[afbeelding]
[afbeelding]
Eilat
[afbeelding]
Tel Aviv![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hermon
[afbeelding]
Hahaha, verdientquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je taalgebruik en je geestelijke (in)competentie overeenkomen.
Scheelt puzzelen. Dag dag![]()
[offtopic]quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nope, en dat wilde ik ook niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Denk niet dat jje vaak de bus gepakt hebt als OV hè?![]()
Leuk joh, met allemaal andere toeristen door de woestijn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jazeker! Beste vakantie ooit gehad daarhaha
Volgens mij heeft de gemiddelde Nederlander echt totaal geen Idee hoe mooi Israel eigenlijk is, vandaar dat ik een paar vakantieshots post! wat een promotie! haha
Negev Woestijn
[afbeelding]
Was een georganiseerde reis met 200 studenten uit heel Europa. Supergezellig snap je welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuk joh, met allemaal andere toeristen door de woestijn...
Sorry, niet mijn smaakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:17 schreef superhero87 het volgende:
Ok,2 Israelische zangeressen
Shiri Maymon
[afbeelding]
[afbeelding]
Roni
[afbeelding]
zou kunnen, i dont carequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:21 schreef Aitan het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn smaakIk ben ook een beetje bevooroordeeld omdat ik sinds ik de topic titel zag al dacht dat de ts een Israël propaganda geweer is..
Denk het nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |