Welnu, let op Soempie, (niets tegen de anderen zeggen, ik geef je een kleine voorsprongquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:14 schreef Soempie het volgende:
twee vragen die ik wist, maar m'n computer valt steeds uit.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef pyl het volgende:
Ondankbaarheid is 's werelds loon.
Niet dat ik weet, TSE. Voor het antwoord moet je zo'n vijf topicnummers doorploeteren ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er weer iemand betrapt op Googlen (gezien de toevoeging van het plaatje in de OP)?
Vandaar dat ik het ook maar gewoon vraag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:20 schreef pyl het volgende:
Niet dat ik weet, TSE. Voor het antwoord moet je zo'n vijf topicnummers doorploeteren ...![]()
Het is zo'n mooi boek, ik dacht: dat kent Soempie vast wel.quote:
Even wachten op MaJo, die weet het welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook maar gewoon vraag.
Ik heb hem op m'n lijstje gezetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi boek, ik dacht: dat kent Soempie vast wel.![]()
Nee, dat is nog steeds bij C&H.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Z het volgende:
Worden hier tegenwoordig de plaatjes geraden?
Ha die Z! Soms worden hier ook plaatjes geraden, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Z het volgende:
Worden hier tegenwoordig de plaatjes geraden?
Volgens de OP niet, Dolle. Voor het overige beslist de vraagsteller, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik t boek er bij pakken?
jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Tokay het volgende:
Op googlen staan lijfstraffen, hè?
Ja, en die dien ik zelf toe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Tokay het volgende:
Op googlen staan lijfstraffen, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |