Welnu, let op Soempie, (niets tegen de anderen zeggen, ik geef je een kleine voorsprongquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:14 schreef Soempie het volgende:
twee vragen die ik wist, maar m'n computer valt steeds uit.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef pyl het volgende:
Ondankbaarheid is 's werelds loon.
Niet dat ik weet, TSE. Voor het antwoord moet je zo'n vijf topicnummers doorploeteren ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is er weer iemand betrapt op Googlen (gezien de toevoeging van het plaatje in de OP)?
Vandaar dat ik het ook maar gewoon vraag.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:20 schreef pyl het volgende:
Niet dat ik weet, TSE. Voor het antwoord moet je zo'n vijf topicnummers doorploeteren ...![]()
Het is zo'n mooi boek, ik dacht: dat kent Soempie vast wel.quote:
Even wachten op MaJo, die weet het welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ook maar gewoon vraag.
Ik heb hem op m'n lijstje gezetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi boek, ik dacht: dat kent Soempie vast wel.![]()
Nee, dat is nog steeds bij C&H.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Z het volgende:
Worden hier tegenwoordig de plaatjes geraden?
Ha die Z! Soms worden hier ook plaatjes geraden, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef Z het volgende:
Worden hier tegenwoordig de plaatjes geraden?
Volgens de OP niet, Dolle. Voor het overige beslist de vraagsteller, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik t boek er bij pakken?
jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Tokay het volgende:
Op googlen staan lijfstraffen, hè?
Ja, en die dien ik zelf toe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Tokay het volgende:
Op googlen staan lijfstraffen, hè?
ik assisteerquote:
Over ongeveer 2 maanden heb ik het boek gelezen... beetje geduld aubquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:50 schreef pyl het volgende:
Welaan, wat te doen? Wachten we op iemand die dat boek wel heeft gelezen (Mann kreeg er de Nobelprijs voor, mensen!)? Of zal ik maar een nieuwe vraag stellen, bijvoorbeeld op het vlak der schone kunsten?
Nee, geen strikvraag en geen autobiografie (hoewel Mann, naar verluidt, wel autobiografische elementen heeft inge .... blablablabla....)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Is het een strikvraag en is het een autobiografie?
Juist, ik wilde net zeggen: als je dat boek gelezen hebt, ben je die naam honderden, misschien wel duizenden keren tegengekomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:58 schreef dartfanaat het volgende:
Castorp!
Hè, jammer dat dart eerder was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het, ik weet het!![]()
Maar als ik het hier vertel, word ik in elkaar geslagen.![]()
Whehe.quote:
Andere keerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
komt dart zometeen toch met een leuke dartvraag
Pyl +1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef pyl het volgende:
Rabbae en Brouwer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |