Dat vind ik ook zo mooi aan Rammstein. Dat Hoch-Deutsch met stevige muziek eronder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad, ja!![]()
Wat ik geweldig vind aan dat Tool-nummer is dat het echt klinkt als Nazi-propaganda terwijl als je de tekst doorleest het een bijna-doorsnee kookrecept is (avec hasj)
Ik wil nu wel naar die meet ineens. Ik denk dat wij wel met elkaar op kunnen schietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal nog ergens liggen. Simon the Sorcerer weet ik niet waar, de anderen allemaal hier thuis
Daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil nu wel naar die meet ineens. Ik denk dat wij wel met elkaar op kunnen schieten.
Een eminentie. in het rood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:33 schreef Asmodian het volgende:
even een stel hints. De goede man was geboren als Armand Jean du Plessis, maar is onder een andere naam bekend geworden. Hij richtte oa. ook de Academie Francaise op en was tijdens (en na) zijn regeerperiode bekend bij sommigen als l'Eminence Rouge
Dat kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een eminentie. in het rood.
Moet een geestelijke zijn vrees ik.
't is Richelieu toch wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Is Richelieu toch niet?
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:38 schreef Jajong het volgende:
Ik had dat pas geweten als je zijn naam als anagram had gegeven.
Ik ga slapen. Dag vrienden
Dus mijn antwoord zou goed geweest zijn ofniet??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:40 schreef Asmodian het volgende:
Het werk van Dumas is, voor de goede orde, idd Les Trois Mousquetaires
Komend weekend een Musketierfilm op de VRT...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:40 schreef Asmodian het volgende:
Het werk van Dumas is, voor de goede orde, idd Les Trois Mousquetaires
Als Daf's antwoord je niet voor geweest was? Hmm, ik had gevraagd of je (of iemand anders) misschien toch op de naam had kunnen. Als niemand binnen een minuutje of twee me de naam had gegeven had ik je het punt toegekendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus mijn antwoord zou goed geweest zijn ofniet??
Grotere HD steken, Asmo...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:43 schreef Asmodian het volgende:
Mijn desktop is inmiddels vol met zo'n 20 geluidsbestandjes
Ik ken niet veel franse zangeressenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een geluidsvraag maar weer. Niet te snel roepen, want je bent heel gauw op 't verkeerde been gezet.
Klik.
Welke beroemde zangeres hoor je hier?
Dat klop. Maar wie is die dame met een stem als een klok?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:44 schreef Asmodian het volgende:
De muziek is ABBA's "The Winner Takes it All" iig
Nee, die kan goed zingen, maar dat volume haalt ze echt niet. Vroeger niet en nu niet.quote:
Céline haalt het ook niet. En bovendien is ze niet Frans.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:48 schreef Asmodian het volgende:
Het kan Piaf helemaal niet zijn, die is in de vroege jaren 60 overleden
Mijn eerste gok was Celine Dion, maar die kan toch zeker niet zo goed zingen?
Ze is wel Canadees en in Canada sprek ze ook fransquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Céline haalt het ook niet. En bovendien is ze niet Frans.
Inderdaad. Een geweldige zangeres. Niet voor niets dat zij meteen werd bestempeld als de opvolgster van Edith Piaf...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:49 schreef Asmodian het volgende:
Mireille Mathieu!
Hoera!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Een geweldige zangeres. Niet voor niets dat zij meteen werd bestempeld als de opvolgster van Edith Piaf...
Asmodian +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |