Dat vind ik ook zo mooi aan Rammstein. Dat Hoch-Deutsch met stevige muziek eronder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad, ja!![]()
Wat ik geweldig vind aan dat Tool-nummer is dat het echt klinkt als Nazi-propaganda terwijl als je de tekst doorleest het een bijna-doorsnee kookrecept is (avec hasj)
Ik wil nu wel naar die meet ineens. Ik denk dat wij wel met elkaar op kunnen schietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal nog ergens liggen. Simon the Sorcerer weet ik niet waar, de anderen allemaal hier thuis
Daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil nu wel naar die meet ineens. Ik denk dat wij wel met elkaar op kunnen schieten.
Een eminentie. in het rood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:33 schreef Asmodian het volgende:
even een stel hints. De goede man was geboren als Armand Jean du Plessis, maar is onder een andere naam bekend geworden. Hij richtte oa. ook de Academie Francaise op en was tijdens (en na) zijn regeerperiode bekend bij sommigen als l'Eminence Rouge
Dat kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een eminentie. in het rood.
Moet een geestelijke zijn vrees ik.
't is Richelieu toch wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Is Richelieu toch niet?
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:38 schreef Jajong het volgende:
Ik had dat pas geweten als je zijn naam als anagram had gegeven.
Ik ga slapen. Dag vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |