quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:40 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding] Dikzak-alert, woo woooo! [afbeelding]
Geloof me, dat is net als een smart die van achteren plat is geredenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:41 schreef Litso het volgende:
Ik vind sowieso mensen volgens mij veel minder snel dik dan de meeste mensen, maar 100 kilo op zo'n lengte vind ik toch niet bepaald aantrekkelijk..
Een meisje van 1,70m en 100 kilo kan een knap gezicht hebben en dan zal ik haar ook zeker niet lelijk noemen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
Als iemand dik is, betekent dat nog niet dat hij of zij lelijk is! (Andersom ook niet, maar das logisch).
Sorry, ik moest dit ff kwijt.
Vraagje aan de mannen: Een meisje van 1,70m en 100 kg kan toch best knap zijn?!
En nee, ik ben niet dik!
Inderdaad, ze kan een leuk hoofdje hebben maar het figuur...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:41 schreef arneaux het volgende:
1.70. 100 kilo.
Nee die kan niet knap zijn.
Dan kun je niet meer van een gezicht spreken...Meer van een ballon met een opening..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef Italo het volgende:
[..]
Een meisje van 1,70m en 100 kilo kan een knap gezicht hebben en dan zal ik haar ook zeker niet lelijk noemen...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:44 schreef demonseeker14 het volgende:
MISS HONEY ALERT
MEN THE HARPOOOONS![]()
![]()
![]()
rofllollercaust
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar is die dikzak foto van de laatste hype alhier?
Die komt wel in de buurt denk ik.
Aantal posts: 10 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:44 schreef demonseeker14 het volgende:
MISS HONEY NEWBIE ALERT
MEN THE HARPOOOONS![]()
![]()
![]()
rofllollercaust
Check TS d'r cu2 dan ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:44 schreef demonseeker14 het volgende:
MISS HONEY ALERT
MEN THE HARPOOOONS![]()
![]()
![]()
rofllollercaust
cu2's zijn eerder een afknapper dan dat ik kijk naar dat soort dingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
Als iemand dik is, betekent dat nog niet dat hij of zij lelijk is! (Andersom ook niet, maar das logisch).
En nee, ik ben niet dik!
Dus daar komen die sirenes vandaan, ik dacht al; "Het is toch niet de eerste maandag van de maand?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:40 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding] Dikzak-alert, woo woooo! [afbeelding]
Geen poep Sjorslok.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:47 schreef razzberry het volgende:
Dus eeh, TS is een vetzak.
Dat betekend het wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
En nee, ik ben niet dik!
niet om 't een of ander, maar jij bent dan gewoon een bonenstaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
1 meter 70 en 100 kilo is omvang potvis.
Ik ben 1 meter 92 en 82 kilo en ik heb zelfs al een piepklein buikje....
1.70 en 100kg + netkousen = Rollade.
Kan niet, dikke knappe meisjes bestaan nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:45 schreef seto het volgende:
Als ik een knap meisje zie dat dik is vind ik het altijd zonde![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:41 schreef arneaux het volgende:
1.70. 100 kilo.
Nee die kan niet knap zijn.
Anders gezegd:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Kan niet, dikke knappe meisjes bestaan niet![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef razzberry het volgende:
En lelijk. Je hebt het niet getroffen in het leven.
Dude, vrouw/1.70m/100kg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niet om 't een of ander, maar jij bent dan gewoon een bonenstaak.
normaal gewicht voor een man van rond de 18 jaar en 1.75 is 75kg ; je kunt dan wel gaan gillen dat dat zogenaamd moddervet is, maar dat is medisch gewoon gezond en niet een zak met botten, wat 't andere extreme is van hetgeen waar je nu zo op loopt te braken.
Dat weet je niet, ze is immers rundvlees.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef seto het volgende:
[..]
Anders gezegd:
als ze slanker was zou ze knap zijn![]()
en al helemaal breezah-praat trouwensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
cu2's zijn eerder een afknapper dan dat ik kijk naar dat soort dingen.
Eww, ze lijkt wel op The Joker van Batman.quote:
ho, ik zeg niks daarover, alleen over wat een gezonde vent van 18 jaar en gemiddelde lengte zou moeten wegen, medisch gezien.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:39 schreef o0-yina-0o het volgende:
*Grom*
denk dat al die loshangende vellen dan spreken van het tegendeel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef seto het volgende:
[..]
Anders gezegd:
als ze slanker was zou ze knap zijn![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
voor vrouwen is zo'n hoog gewicht al helemaal slecht en met 100kg kom je ook niet bij mij door de deur
te smal
MEN THE HARPOOOOONSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef robert-dirksen het volgende:
zal ikm em dan maar posten,..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef seto het volgende:
Je CU2 als website zetten was dus niet zo`n tactische move op Fok! TS
Ja ok, maar daar denk ik op dat moment niet aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
denk dat al die loshangende vellen dan spreken van het tegendeel.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef robert-dirksen het volgende:
[afbeelding]
En denk altijd zo, er zijn ook mannen die op she-males vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:54 schreef dr.dunno het volgende:
maar het kan wel knap zijn, als de wederpartij ook behoorlijk obees is en daarop valt ; genoeg lui in NL die dat doen, anders zouden er wel heel selectieve groepen altijd aan de man komen en zou de rest van de vrouwen niemand hebben
dis een br33zAh, wat is er met de HCC-beurs?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]wat een kamper
't kan ook een nerd zijn, maar dan zonder houthakkersshirt ; kijk eens op een willekeurige hcc-beurs
Ik ben in een medemens-lievende bui en vraag jullie niet zo ontzettend de volslanke medemens te bashen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:43 schreef DeeCruise het volgende:
Dan kun je niet meer van een gezicht spreken...Meer van een ballon met een opening..
oke... ik slaap vanavond dus niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef robert-dirksen het volgende:
[afbeelding]
je zet jezelf hiermee meer voor lul, dan degene over wiens bolle rug je nu probeert grappen te maken om de popi-jopi uit te hangen.quote:
Waarom? Goede beurt gehad?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef Italo het volgende:
Ik ben in een medemens-lievende bui
Dude, ga eens naar ONZ, er is een hele REEKS over haar gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je zet jezelf hiermee meer voor lul, dan degene over wiens bolle rug je nu probeert grappen te maken om de popi-jopi uit te hangen.
Je zult je dochter zo op het internet tegenkomen als nachtelijk leedvermaak op Fok!.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:53 schreef robert-dirksen het volgende:
[afbeelding]
-> R&P als je erover wilt praten ; ben nu niet in de mood om daar wijs en behulpzaam op te reageren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
En denk altijd zo, er zijn ook mannen die op she-males vallen.
Vast gerookt en gegrilled dat neukertje van 'm.quote:
sugababes!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:59 schreef Gallacher het volgende:
Als je een breezah bent dan vraag je er gewoon om..
Ik haal je matige kennis van de Engelse taal aan, in relatie tot jouw spot over iemand anders met (in jouw ogen) gebreken, t.o.v. jouw ideaalbeeld. Hetzelfde dus als jij doet, maar dan over jou, (zijnde zoon van een Engelsman).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:57 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dude, ga eens naar ONZ, er is een hele REEKS over haar gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |