Een tv-oud dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:06 schreef luciferist het volgende:
mijn tv is best wel oud, maar wel grootstuk relaxer kijken
ScaRRRRRt. Anders heb je t over scheiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef luciferist het volgende:
en de scat staat goed op in. daar ligt eht probleem niet
Gast je kan zelf toch ook lezen. Probeer eerst wat dingen zelf.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:22 schreef luciferist het volgende:
met tvtool staat hij op zwart?
ik ben ermee aan het kloten maar het lukt voor geen meter, kleur krijgen bedoel ik. ik heb mijn kamer geverft en de tv met mijn teen op een andere zender gedrukt, vandaar zwart beeld, met instellen kreeg ik het ook niet terugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gast je kan zelf toch ook lezen. Probeer eerst wat dingen zelf.
Eh? Ok.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik ben ermee aan het kloten maar het lukt voor geen meter, kleur krijgen bedoel ik. ik heb mijn kamer geverft en de tv met mijn teen op een andere zender gedrukt, vandaar zwart beeld, met instellen kreeg ik het ook niet terug
Dat heb je altijd met die gast...Het blijft een onmogelijke opgave voor hem om samenhangend te posten, laat staan een zin in correct Nederlands te typen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh? Ok.
. Ik snap er geen zak van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |