quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef sanger het volgende:
Mmach zou nu al bijna een uur bezig moeten zijn!!!!!!
Daar heb ik zelf al 1,5 uur voor nodigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:38 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ach, ik gun hem een half uurtje voor douchen + ontbijten
Via de PC????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:47 schreef de_priester het volgende:
denk dat de.mrs hem niet laat gaan
ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf al 1,5 uur voor nodig![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef de.mrs het volgende:
* de.mrs] geeuwt[/me]
[me=de.mrs doorleest de posts
update: hij heeft vandaag nog niets gedaan gedaan, hij had aan de buren beloofd om maar om 10 uur te beginnen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:03 schreef Marsepein het volgende:
Ehh, SC is de andere kant op heren
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef de.mrs het volgende:
* de.mrs] geeuwt[/me]
[me=de.mrs doorleest de posts
update: hij heeft vandaag nog niets gedaan gedaan, hij had aan de buren beloofd om maar om 10 uur te beginnen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef MMach het volgende:
Ik ga wel tijd over hebben om de meubels te zetten, maar ik ga het niet doen omdat ik hoop dat ze niet alle meuvbels gaat terug willen zetten omdat de kamer zo mooi is in zijn leegte
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Ehm en wat moeten wij nu allemaal gaan doen als deze klus klaar is?*afkickverschijnselen vreest*
MMach, doe je de rest van het huis ook meteen even?
en anders mag je de mijne wel doen als je je verveeltquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
MMach, doe je de rest van het huis ook meteen even?
Hij is 5quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef MMach het volgende:
Het probleem van die superstoere jongenskamers is dat ze niet tijdloos ziAls hij 15 jaar is zal hij zich schamen voor zijn nu zo stoere jongenskamer. Maar langs de andere kant is zo'n jongen van 10 jaar of zo ook weinig met een strakke tijdloze kamer of zo.
Die plinten zijn indd wel erg aan de hoge kant. Was al e zien op de foto's, dacht alleen dat je dat wist.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:03 schreef MMach het volgende:
Het probleem van die superstoere jongenskamers is dat ze niet tijdloos zijn. Als hij 15 jaar is zal hij zich schamen voor zijn nu zo stoere jongenskamer. Maar langs de andere kant is zo'n jongen van 10 5 (doe hem de groetjes
) jaar of zo ook weinig met een strakke tijdloze kamer of zo.
Ondertussen zit de 2de laag vernis erop. Op foto is het maar raar omdat er precies overal donkere plekken zijn, hoewel dat in het echt niet zo te zien is. Ik vermoed dus een soort spel van licht en schaduw. Maw, de vloer zie je het beste bewegend, vandaar:
http://www.youtube.com/watch?v=3uz2ocxUZEY
Jammergenoeg blinkt de lak niet meer na droging en is die zo wat mat/dof. Ook wel mooi maar ik heb een voorliefde voor blinkende dingen![]()
Een nieuw 'probleem' wel weer. De nieuwe vloer is dan wel even dik als de oude, maar er ligt geen tapijt en andere rotzooi meer op. Wat dus wil zeggen dat de vloer bijna een halve cm lager is. De plinten zijn dus niet laag genoeg. Ik zal dus andere plinten moeten gaan kopen (lees planken van 13 cm, de oude plinten waren 12.5cm hoog).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |