Ik krijg nu een beeld van jou voor me die met een plastic zakje vol met koffie naar zijn vloer staat te kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:35 schreef MMach het volgende:
* MMach gaat even met een tasje koffie naar de vloer staan kijken.![]()
zoiets bedoelde ik jaquote:
Doe eens een fotoboek inrichtenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef de.mrs het volgende:
er komen nog mooie witte plinten hooralle dat dacht ik toch van 12,5cm ofzoiets, alle ik weet het niet meer juist aan de telefoon zei hij zoiets, want hij wil de kast rond de verwarming mee omplinten
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:02 schreef de.mrs het volgende:
er komen nog mooie witte plinten hooralle dat dacht ik toch van 12,5cm ofzoiets, alle ik weet het niet meer juist aan de telefoon zei hij zoiets, want hij wil de kast rond de verwarming mee omplinten
ahah ik dacht het ook:)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik krijg nu een beeld van jou voor me die met een plastic zakje vol met koffie naar zijn vloer staat te kijkenLeuk die verschillen in woorden.
kan die niett beter 4uur slapenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:31 schreef de.mrs het volgende:
gnightmmach heeft besloten om op te blijven tot hij de 2de laag kan zetten
tegen 5 uur dus = GEK
ik ga slapen, maar wil hem toch nog even veel succes wensen
kan het me wel voorstellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef de.mrs het volgende:
zei ik ook , maar opstaan is moeilijker dan doordoen volgens hem
dit klopt volledig. Dat merk je wel als je een deadline hebt tegen de volgende ochted en denkt een paar uur te slapen en dan verder te werken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:42 schreef de.mrs het volgende:
zei ik ook , maar opstaan is moeilijker dan doordoen volgens hem
Vlaams is een geweldig mooie taal en heeft een paar zeer typisch verschillen met het Nederlands maar als Nederlander kun je het wel snel oppikken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik krijg nu een beeld van jou voor me die met een plastic zakje vol met koffie naar zijn vloer staat te kijkenLeuk die verschillen in woorden.
hup hup..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:31 schreef de.mrs het volgende:
ik ga slapen, maar wil hem toch nog even veel succes wensen
Welkom Conflict en Marsepein K&W MEET!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:58 schreef de.mrs het volgende:
K&W meeting ?
Welkom Conflict en Marsepein K&W MEET!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:58 schreef de.mrs het volgende:
K&W meeting ?
Chill, bijna klaar...Vloer is mooi geworden, ziet er echt stukken beter uit dan die oude zooi die er lag. Maar doe me een plezier...maak serieus een foto van je zusje haar face als ze de kamer betreed voor het eerst...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:34 schreef MMach het volgende:
Een heleboel reacties al :p.
Ik ben wel moe aan het worden, maar de mrs moet om 8u op, dus als ik nu ook ga slapen, dan moeten we samen om 8 u opstaan en zij moet blokken, en ik werken. Qua samenhorigheid kan dat wel tellen.![]()
De to do lijst wordt wel zeer kort intussen. Maar alsik het goed heb is het morgen de laatste echte werkdag. Komt wel in orde als ik vroeg uit de veren ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |