Die vragen daar zijn zo strontsimpel. Die mensen worden geselecteerd op hoe achterlijk ze zijn ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:47 schreef Irakeez het volgende:
asmo.. ooit gedacht aan weekend miljonairs mee te doen ofzo.. want volgens mij zal je meer weten dan het programma!
Ik ga over 11 minuten slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef lienelien het volgende:
Mijn Lost aflevering is afgelopen, nu kan in eindelijk gaan slapen![]()
Nog voor MaJo, die 2 uur geleden al ging slapen![]()
Wat vond je van Requiem For A Dream?, by the way?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:48 schreef lienelien het volgende:
Mijn Lost aflevering is afgelopen, nu kan in eindelijk gaan slapen![]()
Nog voor MaJo, die 2 uur geleden al ging slapen![]()
Tja, inderdaad. En de 4(!) Pitcairn-vragen die ik in dit topic-reeks gesteld heb waren eigenlijk hallucinaties van julliequote:
Mijn favo filmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat vond je van Requiem For A Dream?, by the way?
Overrated, gok ik. Die film is indrukwekkend als je em op je 15e kijkt ofzo, daarna niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb 'm totaal niet kunnen volgen, omdat ik van alle kanten lastig gevallen werd...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Verder ben je wel lievquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, inderdaad. En de 4(!) Pitcairn-vragen die ik in dit deze topic-reeks gesteld heb waren eigenlijk hallucinaties van jullie
Ik heb de beschrijving gelezen en daaruit denk ik te kunnen opmaken dat het een soort van Christiane F. is...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Overrated, gok ik. Die film is indrukwekkend als je em op je 15e kijkt ofzo, daarna niet meer.
Moet je eens naar de website gaan, de beste film websitequote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb 'm totaal niet kunnen volgen, omdat ik van alle kanten lastig gevallen werd...
Wat ik ervan heb gezien vond ik iig oké, mooi gefilmd, en zoals ik al eerder zei: geweldig leuk dvd-menu![]()
toedels!![]()
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:46 schreef Chen het volgende:
[..]
Goed!!! Sorry voor de late reactie
Asmodian +1
Die van Donnie Darko is goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:51 schreef MaJo het volgende:
Moet je eens naar de website gaan, de beste film website
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |