abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41117278
Volksunie prijst de islam de hemel in, aryan nations prijst de islam de hemel in (ze hebben zelfs een heel islam forum, en dat voor 1 van de grote nazi organisaties) etc etc etc, de meeste neo-nazi organisaties hebben niks tegen de islam en moslims.
pi_41117404
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat een flauwekul....
[..]

Nog meer flauwekul op te merken dat mensen die islamkritiek hebben door "men" nazi worden genoemd.
Wie is "men" ?
Slachtoffergejank .
flauwekul ? kijk deze reportage over de Volksunie dan maar eens

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/27297743/

mensen die zich neo-nazi's hebben niks tegen de islam, enigste kritiek die ze hebben is dat ze vinden dat iedereen in zijn eigen land thuis hoort, maar tegen de islam zelf hebben ze niks, waarom ? www.tellthechildrenthetruth.com

Head of Nazi SS troops Heinrich Himmler stated to Chief of Nazi propaganda Josef Goebbels:

“ [I] have nothing against Islam because it educates the men in this division for me and promises them heaven if they fight and are killed in action. A very practical and attractive religion for soldiers.”

Heinrich Himmler, Head of SS, and close colleague of Amin Al-Husseini, financed and established Islamic Institute (‘Islamische Zentralinstitut’) in Dresden under the Mufti. The purpose was to create a generation of Islamic leaders that would continue to use Islam as a carrier for Nazi ideology into the 21st century.

Kijk deze video maar eens

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=22137_Hitler_the_Mufti_of_Jerusalem_and_Islamic_Fascism&only

Hitler, the Mufti of Jerusalem, and Islamic Fascism

I’ve read about the alliance between Adolf Hitler and Muslim Arab leaders in World War II, and seen still photographs, but this is the first time I’ve seen actual video of Hitler meeting with the Mufti of Jerusalem, Haj Muhammed Amin al-Husseini—Yasser Arafat’s alleged uncle. From a German TV documentary, with English subtitles. (Hat tip: Justify This, who also created the Azzam Tamimi “shrieking jihad” video.)
pi_41117479
interssant topique...
vind trouwens de laatse foto van de OP nogal suggestief.
Volgens mij bestond een dergelijke groet, zoals eerder vermeld, allang voordat de duitsters het gebruikten en heeft het er dus vrij weinig mee te maken
пусть всегда будет солнце
pi_41124855
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef MoChe het volgende:
interssant topique...
Volgens mij bestond een dergelijke groet, zoals eerder vermeld, allang voordat de duitsters het gebruikten en heeft het er dus vrij weinig mee te maken
romeins inderdaad
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:42:10 #105
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41135327
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:08 schreef MoChe het volgende:
interssant topique...
Ja hallo, de swastika is ook een eeuwenoud symbool uit India, maar daar ga je als politieke partij ook niet mee te koop lopen, tenzij je nazi-sympathieën koestert. Bovendien moet de Romeinse geschiedenis tov Palestina je ook niet geheel onbekend zijn.

De foto is idd suggestief, ik vond hem ook op een pagina over hetzelfde onderwerp op een site van Likoed Nederland maar gezien de politieke context vind ik het toch tamelijk schokkend dat zo'n militaire groet nog in zwang is.

Verder geloof ik dat in dit topic zo'n beetje alles wel gezegd is, informatie en meningen vanuit ongeveer elk perspectief.
Mijn eigen standpunt is er overigens niet duidelijker op geworden, integendeel zelfs; maar mijn visie is wel verbreed.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')