Houd je bek Tukkerjood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
alweer een topic? MAN KIJK EENS VERDER DAN JE KOP LELIJK IS!
Het wiel was er toch al voordat hij geboren was? hoe kan hij dat denken dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:45 schreef pekel het volgende:
Mart Smeets, hij werd geintervieuwd door iemand van Twee Vandaag, wat dinsdagavond werd uitgezonden. Wat is hij een ontiegelijk arrogante kwast zeg.. Denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden, alles draait om hem, kritiek kent hij niet maar arrogant zijn kan hij als de beste.
Wie heeft hem op de tv gedonderd?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Tukkerjood, waar is het misgegaan.
Staat "gewoon" in z'n ondertitel anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Tukkerjood, waar is het misgegaan.
Ajaxfan uit Twente? Meer kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan ook lezen inderdaad. Daarom vraag ik me ook af waar het mis is gegaan als je je zelf beschouwd als een "tukkerjood".
Goedzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Ajaxfan uit Twente? Meer kan ik er niet van maken.
Open er een topic over.
Die vent is bezeten. Soms denk ik dat 'ie in een of andere sekte zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef tong80 het volgende:
Hij was weer lekker megalomaan in 2 vandaag
Dan zal ie wqel de leider zijn. Aan z'n ego ligt het niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Die vent is bezeten. Soms denk ik dat 'ie in een of andere sekte zit.
Ik zie hem nog zo met een stukje papier staan zwaaien op teevee enkele weken geleden: "Ik heb de lijst van fuentes ..." (waar iedereen op zat te wachten die dag)quote:
Helaas heb ik de indruk van niet tegenwoordig. Ooit was ik een fan van hem, maar tegenwoordig vindt hij de keuze van de wijn bij zijn avondetappe duidelijk al interessanter dan zijn gasten ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zeg toch dat je een beetje overdrijft![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |