Verkapt kijk mijn verkapt postquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Verkapt kijk mijn foto in mijn fotoboek topic
En dat heb ik dan ook even gedaan.
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
Wat jij wil...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
meer, meer !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Frappelsien het volgende:
in mijn fotoboek![]()
Ik wil terug kunnen spieken en dat niet op een leeg fotoalbum uitkomen verdulleme!![]()
*even gegluurd heeft. Leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Wat jij wil...
Zo zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeg ik dan maar..![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:43 schreef cerror het volgende:
Je bent een lekker wijf, maar mannen zijn snel geïntimideert bij vrouwlijk schoon wat ze toch nooit kunnen krijgen.
Mannelijke psyche 1.2.3. uitgelegt.
Ja wat denk jij dan... ik glij hier spontaan van mijn stoel door al die leuke mannen die kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:43 schreef butt_plug het volgende:
is gewoon een verkapt attention whore topic....jak
+10 bevestigingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:46 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan... ik glij hier spontaan van mijn stoel door al die leuke mannen die kijken![]()
Pfff. Ben jij ook echt zo een heeeel moeilijk meisje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Wat jij wil...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Pfff. Ben jij ook echt zo een heeeel moeilijk meisje?
Nou, zoals de waard is vertrouwtie zn gasten.quote:
1 ding scheelt, ze komen niet meer terugquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Frappelsien het volgende:
in mijn fotoboek![]()
Ik wil terug kunnen spieken en dat niet op een leeg fotoalbum uitkomen verdulleme!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef soppig het volgende:
IK WIL AANDACHT !! JOEHOEE KOM DAN AAAANDACHTTTTtt
LOL Mo je hebt gelijk!!! zij vond het ook al een stoere opmerking!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
zei de pr0nstar in baracupracuda's avatar
Als ze Asia Argento heet wel jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:36 schreef bersenka het volgende:
ben jij nou diegene op de foto?
..wat erg voor je...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef type_29 het volgende:
ben je nou een man of een wijf ??
kzie meer foto's van gasten als van meisjes
nogal verwarrend, daarom heb ik spijt dat ik gekeken heb
mens, ik vertrouw mezelf nog niet eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Wat jij wil...
Haa! Nu heb ik ook gespiekt!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Frappelsien het volgende:
in mijn fotoboek![]()
En jij gaat erop in! En jij gaat erop in!! Joehoeeee sukkel!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef soppig het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef arneaux het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Frappelsien het volgende:
in mijn fotoboek![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:46 schreef soppig het volgende:
Maar je hebt maar 1 fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:09 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Het ging mij gewoon erom dat mensen een FOTOboek aanmaken en dan geen foto's erin zetten![]()
Maar wel zo gaan spieken bij mensen die een vol FOTOboek hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |