Ook een kloon nemen en met die kloon het imago van je kloon kapot maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Deze kloon maakt m'n image helemaal kapot op fok,
Wat moet ik nu?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
minderjarige meisjes palen, van dat imago kom je toch niet meer af, dus kun je het er maar beter van nemen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
minderjarige meisjes palen, van dat imago kom je toch niet meer af, dus kun je het er maar beter van nemen
schitterende instellingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben 9 en maagd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:03 schreef Pedopaultjuhhh het volgende:
Ja, kinders.
Hier ben ik dan!
Ik was even bezig met een kin..*kuch* boterham smeren.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heet Michael trouwens.
Uhm, wat denk je van 20 euro? Leuk prijsje toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:20 schreef paultjuhhh het volgende:
eyz
Dude praat tegen die kloon okquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:22 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Uhm, wat denk je van 20 euro? Leuk prijsje toch.
Hm, Voor zoweinig heb ik geen zin je te ontvoeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:22 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Uhm, wat denk je van 20 euro? Leuk prijsje toch.
Wij zijn 1 geheelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dude praat tegen die kloon ok
Wel toevallig dat bij die kloon een + komt zodra jij hebt gereageerd en vice versa ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ga slapen en neem die kloon van je mee
Oke, dan kijk ik even verder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef Pedopaultjuhhh het volgende:
[..]
Hm, Voor zoweinig heb ik geen zin je te ontvoeren.
7 maanden of langer te voeren, en te verkrachten
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dude praat tegen die kloon ok
liefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
Ik mag Pedopaultjuhhh nu al.
Ik sta altijd op - hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:24 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat bij die kloon een + komt zodra jij hebt gereageerd en vice versa ook.![]()
Dat heet een kloon, ben je newbie ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wel toevallig dat jullie dezelfde avater, ondertitel en sig hebben. Toeval?![]()
Notice the "quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat heet een kloon, ben je newbie ofzo?!!!
Dat is de bedoeling van een kloon wel ja, aarschquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wel toevallig dat jullie dezelfde avater, ondertitel en sig hebben. Toeval?![]()
Ja ongeveer 15 jaar in leeftijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:32 schreef Pedopaultjuhhh het volgende:
Onze hobby's hebben een klein verschil
welk imago?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Deze kloon maakt m'n image helemaal kapot op fok,
Wat moet ik nu?
Pedopaultjuhhh
Kanker, ja, inderdaad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:37 schreef Sjengservice het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, kankeraad!
Haha, lekker voor je. Ik sla mijn backhand immer langs de lijn, daarvoor mijn service naar buiten geslagen hebbend en de opponent op het verkeerde been gezet hebbend.quote:
buitenspelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef Sjengservice het volgende:
[..]
Haha, lekker voor je. Ik sla mijn backhand immer langs de lijn, daarvoor mijn service naar buiten geslagen hebbend en de opponent op het verkeerde been gezet hebbend.
Nimmer zul je mij op het verkeerde been zetten. Ik blijf niet staan, maar maak een splitstep en sla mijn backjongen er weer langs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef Sjengservice het volgende:
[..]
Haha, lekker voor je. Ik sla mijn backhand immer langs de lijn, daarvoor mijn service naar buiten geslagen hebbend en de opponent op het verkeerde been gezet hebbend.
Even moest ik denken, maar uiteindelijk zal ik met mijn penisreach een stopvolley realiseren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Nimmer zul je mij op het verkeerde been zetten. Ik blijf niet staan, maar maak een splitstep en sla mijn backjongen er weer langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |