dag timmie!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:52 schreef mstr het volgende:
* mstr en liiszle krijgenhebben honger.
fotooo!quote:
ik ooooookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wie is er nog wel?
Ik! lolo11!
[afbeelding]
Hoi.
Het zit kut, eerst weekje wachten tot het weer goed zitquote:
tegen wie heb je t ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Mooi. Ik heb een aantal weken gemist, ik zie dat je al lang op FOK! zit, maar chat je ook al lang langzaam in PUB?
k heb een tostiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij geen honger te hebben?
Tegen mstr, maar jij mag ook antwoorden hoor.quote:
Ik chat eigenlijk al weer een tijdje in PUB SC's.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Tegen mstr, maar jij mag ook antwoorden hoor.
Mwah, valt op zich wel mee nog, trouwens:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Het zit kut, eerst weekje wachten tot het weer goed zit![]()
ik eigenlijk pas sinds gisterquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik chat eigenlijk al weer een tijdje in PUB SC's.
ziet er eeerreeg goed uitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:35 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Mwah, valt op zich wel mee nog, trouwens:
[afbeelding]
Gelukkig is men hier niet zo conservatief... geloof ik... ik zie trouwens eigenlijk alleen maar onbekenden. Het zal wel aan mij liggen.quote:
De vrolijkheid zelve. Ik heb altijd veel respect voor zulke mensen die altijd het zonnetje in huis zijn. Ga zo door!quote:
jij sarcast.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
De vrolijkheid zelve. Ik heb altijd veel respect voor zulke mensen die altijd het zonnetje in huis zijn. Ga zo door!
en jij bent?quote:
dat gaat je lukkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:03 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY gaat proberen f.e.a.r uit te spelen voor zijn introductie begint.
oftewel ik heb nog 2,5 dag. gaat dat lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |