?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Blaxje en XBM, die konden op vorige meets ook niet van elkaar afblijven.
kwil t ook best wetenquote:
Hoevaak ga jij over je nek na het zuipenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheEet ze
![]()
Melk drinken na het zuipen![]()
Niet mee eens, werkt prima voor mij om de brakheid tegen te gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoevaak ga jij over je nek na het zuipen
Melk moet je mijden als je alcohol op hebt![]()
had je er niet over moeten beginnen ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik had beloofd mijn mond te houden![]()
Ah men, een van mijn eerste keren goed brak zijn, ik wou de volgende morgen gewoon weer bij het ontbijt/lunch aanwezig zijn.... alleen na de eerste slok melk ging het helemaal foutquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Niet mee eens, werkt prima voor mij om de brakheid tegen te gaan
Sorry Liss.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
had je er niet over moeten beginnen ook
msn dan maar ?quote:
Chill toch, alleen thuisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef liiszle het volgende:
sjeez.. mijn pa is ook al hele dag weg zoner briefje neer te leggen
Haal patatje danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef liiszle het volgende:
nee.. ik mis hemnu hebben we geen eten
en ik heb honger
koop je het ook, en breng je het langs mij? dan eten we gezellig samen patatje!quote:
Is goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
koop je het ook, en breng je het langs mij? dan eten we gezellig samen patatje!
Ben je kaal?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef ArendBarend het volgende:
hoi
Vandaag lekker naar de kapper geweest![]()
![]()
shit.. hij woont te ver weg.. vind ie te ver fietsenquote:
hoe kort?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef ArendBarend het volgende:
hoi
Vandaag lekker naar de kapper geweest![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
shit.. hij woont te ver weg.. vind ie te ver fietsen![]()
nu moet ik het zelf halen ..
Heeft ie dat geeneens voor je overquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
shit.. hij woont te ver weg.. vind ie te ver fietsen![]()
nu moet ik het zelf halen ..
nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeft ie dat geeneens voor je over![]()
waar woon je?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Arme jij. En ik heb hier nog een hele doos met aardbeienijs![]()
Daar kun je lang mee doen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:36 schreef liiszle het volgende:
Kut...
schiet ook niet op..
maaaaar ik vind wel een lolly hier
Pizza bestellen, je vader moet je later dan maar terug betalen omdat hij degene is die niets van zich heeft laten horen. En jij daardoor niets te eten hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:40 schreef liiszle het volgende:
heb je betere sugesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |