Nee daarom zijn we ook al bijna bij 900.000, maar het ging in dit geval om het 130.000ste ONZ topic, kijk eens uit je dopjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar de topicnummering is niet afhankelijk van ONZ alleen!!
Doe zoals ik, zet hem op text_only, retesnel gelijk gekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef knakvis het volgende:
Sorry, Fok is nogal ERNSTIG traag bij mij..
Kut nep oldbiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar de topicnummering is niet afhankelijk van ONZ alleen!!
Ja goeie gekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Doe zoals ik, zet hem op text_only, retesnel gelijk gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
Idd, heerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Doe zoals ik, zet hem op text_only, retesnel gelijk gek
ja, maar hij verwijst naar de topicnummering en zegt "hier was het nog 5 te gaan; tel er 5 bij op en dan kom je bij mijn topic uit" dan maakt het dus wel uit of er ondertussen niet ergens anders iets geopend is om te bepalen of het het 130.000e topic in ONZ is. Dat je nu niet zo helder meer bent kan gebeuren, maar ga dan niet lopen zeiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
maar het ging in dit geval om het 130.000ste ONZ topic, kijk eens uit je dopjes.
Truequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Het ziet er alleen niet uit![]()
![]()
Die NJquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef NJ het volgende:
Teringjantje, wat zat er in dat bier vanavond?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef NJ het volgende:
Welkom.
Wees ook niet verschrikt door dit slotje, ik zet er een tiental per dag.
Stel je even voor in dit topic ( Newbie Voorstel topic deeltje 19 ) en lees je even in voordat je topics opent. FOK!kers zijn hele aardige mensen, maar je moet ze even leren kennen..
O, zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, maar hij verwijst naar de topicnummering en zegt "hier was het nog 5 te gaan; tel er 5 bij op en dan kom je bij mijn topic uit" dan maakt het dus wel uit of er ondertussen niet ergens anders iets geopend is om te bepalen of het het 130.000e topic in ONZ is. Dat je nu niet zo helder meer bent kan gebeuren, maar ga dan niet lopen zeiken.
Redelijk, het ziet eruit als een slechte commodore adventure.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:38 schreef Pindax0r het volgende:
lol@text only, da's redelijk verrot
check alle subfora maar dr is geen ander topic gepost , ik zat dr aleen in de TT één naast , my bad maar wel nr 130kquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, maar hij verwijst naar de topicnummering en zegt "hier was het nog 5 te gaan; tel er 5 bij op en dan kom je bij mijn topic uit" dan maakt het dus wel uit of er ondertussen niet ergens anders iets geopend is om te bepalen of het het 130.000e topic in ONZ is. Dat je nu niet zo helder meer bent kan gebeuren, maar ga dan niet lopen zeiken.
Ga er nou niet nog verder op in, je had topic 130.000 in ONZ, olé en nu bier zuipenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check alle subfora maar dr is geen ander topic gepost , ik zat dr aleen in de TT één naast , my bad maar wel nr 130k
Dat kwam door mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check alle subfora maar dr is geen ander topic gepost , ik zat dr aleen in de TT één naast , my bad maar wel nr 130k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |