bron: rijnmondquote:Feyenoord en Liverpool ronden op dit moment de transfer van Dirk Kuijt af.
uitgegeven: 22:08 15-08-2006 gewijzigd: 22:08 15-08-2006
De clubs zijn heel dichtbij een overeenstemming. Dirk Kuijt bereikte zelf al eerder een akkoord met Liverpool. De verwachting is dat Liverpool ruim 15 miljoen euro voor de aanvoerder van Feyenoord betaalt, die in 101 competitiewedstrijden 71 keer scoorde voor de Stadionclub.
Met de naderende transfer komt er een eind aan maandenlang speculeren. In eerste instantie vond Liverpool de vraagprijs te hoog, maar door de verkoop van Jimy Traoré en de vrijwel zekere plaatsing voor de Champions League kreeg de Engelse club financieel meer ruimte.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger. Feyenoord opent zondag het seizoen met de uitwedstrijd tegen FC Groningen.
Dat vind ik dus ook. Volgens mij was die jongen best wel tot bloei gekomen als hij een keer een echte kans had gehad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Stom dat ze Lazovic hebben weggedaan...
Spitspositie is niet het enige punt waar versterking nodig is. Dat geld moet dus verstandig geïnvesteerd worden in de verdediging, middenveld en spitspositie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor 10 mil moet Milevski te halen zijn. Dat is gewoon investeren in de toekomst, want die gozer gaat over 2 jaar naar Chelsea Sheva opvolgen.
Mwa, Lazovic heeft denk ik genoeg kansen gehad. Misschien was het beter geweest om hem te verhuren en niet te verkopen. Ik denk namelijk dat hij het wel goed gaat doen bij Vitesse, mits genoeg vertrouwen en steun.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pierre dus echt niet.
Lijkt me wel hilarisch eigenlijk. Al die moeite voor niks.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
tja, vrijdag was het boekje klaar, toch maar overhandigen ofzo als die er nog is
Het is minimaal 5, da's zeker. Maar er werd links en rechts gefluisterd dat het nog iets meer kan zijn. Maar 5% van 15 miljoen is ook wel aardig hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een procentje of 3 van de totale transfersom zal het wel zijn denk ik.
We hebben op die positie nu iemand nodig die het al bewezen heeft, en dat is Lazovic niet. Had je wel kunnen houden voor verdere ontwikkeling ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Volgens mij was die jongen best wel tot bloei gekomen als hij een keer een echte kans had gehad.
Als een speler te groot wordt voor de Nederlandse competitie wordt ie door buitenlandse clubs weggekocht. Zo gaat het toch al jaren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef denthemen het volgende:
zonde voor het nederlandse voetbal
Wil niet zeggen dat het niet zonde kan zijn...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als een speler te groot wordt voor de Nederlandse competitie wordt ie door buitenlandse clubs weggekocht. Zo gaat het toch al jaren?
Helaas wel ja. Toch hebben we Dirk nog aardig lang weten te behouden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als een speler te groot wordt voor de Nederlandse competitie wordt ie door buitenlandse clubs weggekocht. Zo gaat het toch al jaren?
Alsof dat serieus geholpen zou hebben. DK weet inmiddels echt wel hoe de supporters erover denken, maar ik denk dat ie nu gewoon naar een grotere competitie wil, cashen en prijzen pakken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Erasmusch het volgende:
Als je dan ook een beetje vaart had gemaakt met dat boekje...
Ik vind het niet erg als Ajacied dat hij weg gaatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat het ironische geval zich voordoet dat Feyenoord zonder Dirk prijzen pakt en Liverpool helemaal niksquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof dat serieus geholpen zou hebben. DK weet inmiddels echt wel hoe de supporters erover denken, maar ik denk dat ie nu gewoon naar een grotere competitie wil, cashen en prijzen pakken.
Daar heb ik ook al aan gedacht ja, dat zou wel humor zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat het ironische geval zich voordoet dat Feyenoord zonder Dirk prijzen pakt en Liverpool helemaal niks
Ik zie het nu al helemaal sober inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al aan gedacht ja, dat zou wel humor zijn.Hoewel ik het betwijfel dat we prijzen gaan pakken.
Dat zit er wel in, denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat het ironische geval zich voordoet dat Feyenoord zonder Dirk prijzen pakt en Liverpool helemaal niks
Johquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof dat serieus geholpen zou hebben. .
Nope, Utrecht heeft een clausule in het contract op laten nemen bij de overgang van Kuyt, dus er hoeft niets gedeeld te worden. Als 'ie verkocht wordt natuurlijk, want er zijn al zoveel geruchten geweest...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
5% verdeeld over de clubs waar hij tussen zijn 12e en 23e heeft gespeeld.
Beetje Dudek senario.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Kuijt een week geleden was gegaan had ie in ieder geval nog een Community Shield mee kunnen pakken. Verder denk ik dat Liverpool alleen kans heeft op de FA Cup en de Leage Cup.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Liverpool wint niks meer dit jaar
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al aan gedacht ja, dat zou wel humor zijn.Hoewel ik het betwijfel dat we prijzen gaan pakken.
Wtf, Roy Makaayquote:
Ag, het niveau is 10x zo hoog, speelt niet meer tegen tegenstanders als Sparta en Heracles, verdient veel meer en speelt CL.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als Kuijt een week geleden was gegaan had ie in ieder geval nog een Community Shield mee kunnen pakken. Verder denk ik dat Liverpool alleen kans heeft op de FA Cup en de Leage Cup.
Ja, maar wij verneuken het altijd. Daar kan je niet omheen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar je weet maar nooit natuurlijk.
In Amsterdam is de druk hoog om weer eens iets te winnen (dus die winnen lekker niks), in Eindhoven zijn ze de trainer kwijt die ze successen heeft gebracht, en hebben ze een trainer teruggekregen die zich nog niet echt bewezen heeft, en in Alkmaar hebben ze zoveel nieuwe spelers, dat het maar de vraag is of die wel voldoende ingespeeld zijn aan het begin van het seizoen.
![]()
Dat vrees ik ook ... kut-Kuytquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Liverpool wint niks meer dit jaar
Ja, maar om een paar jaar later wel de CL te winnen en de absolute held van Istanbul te zijn ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje Dudek senario.
Liverpool wint UEFA Cup in 2001, Dudek gaat daar naartoe, vervolgens wint Feyenoord in 2002 UEFA Cup.
Dat is bullshit natuurlijk. Je kunt geen clausule in contracten opnemen die in strijd zijn met FIFA reglementen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope, Utrecht heeft een clausule in het contract op laten nemen bij de overgang van Kuyt, dus er hoeft niets gedeeld te worden. Als 'ie verkocht wordt natuurlijk, want er zijn al zoveel geruchten geweest...
en nu is ie ook nog internationalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En vervolgens nooit meer spelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, maar om een paar jaar later wel de CL te winnen en de absolute held van Istanbul te zijn ...
Even vergeten jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, maar om een paar jaar later wel de CL te winnen en de absolute held van Istanbul te zijn ...
Alleen PSV uit geloof ik in aprilquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef RayMania het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Dirk eigenlijk gemist in zijn tijd?
Dat dan weer wel - maar je kan niet zeggen dat-ie door naar LFC te gaan nou net naast de prijzen grijptquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En vervolgens nooit meer spelen![]()
Denk je dat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
De spits die volgens mij wel aardig haalbaar was een jaar geleden is de spits die morgen basis staat in oranje :s
Liever een CL als held winnen en daarna nooit meer spelen, dan 'm nooit winnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En vervolgens nooit meer spelen![]()
Ik hoop dat er 1 een voorcontract heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:29 schreef -jos- het volgende:
Zwaar klote dat Kuijt weggaat, en beter hebben ze al een goede vervanger die meteen komt anders zijn de rapen gaar
Niets bullshit. Dit staat buiten de opleidingskostenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk. Je kunt geen clausule in contracten opnemen die in strijd zijn met FIFA reglementen.
Hoezo? Dat gebeurt wel vaker toch? Had PSV ook met Huntelaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk. Je kunt geen clausule in contracten opnemen die in strijd zijn met FIFA reglementen.
Precies en Munchen moest ook dokken aan de vorige club van Makaay en zo zijn er nog wel meer voorbeeldenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo? Dat gebeurt wel vaker toch? Had PSV ook met Huntelaar
Ik deel deze mening ook. Voor op de Nederlandse velden is het een aanwinst, maar bij de grotere clubs niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Kuyt het dan gaat redden in de PL. Vele mensen dachten dat Feyenoord zijn plafond was, maar ik ben benieuwd
Dat zegt ie helemaal nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik deel deze mening ook. Voor op de Nederlandse velden is het een aanwinst, maar bij de grotere clubs niet.
Dat zegt ie wel.quote:
Djibril Cissé verhuurdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef RayMania het volgende:
Ik zou het erg vinden voor Kuijt als hij de kans geen eens krijgt om zich te bewijzen bij Liverpool (je ziet dat zováák gebeuren). Kuijt speelde altijd bij Utrecht + Feyenoord, en om dan ineens 20 wedstrijden te spelen (en misschien gewisseld te worden) zal erg zonde zijn.
Welke spitsen spelen er eigenlijk bij Liverpool, oftewel, wat zijn zijn concurrenten?
Crouch, Cissyé, .., .. ?
Mooi met Crouch dus in de spitsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Djibril Cissé verhuurd
Robbie Fowler
Peter Crouch
Florent Sinama-Pongolle
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat zegt ie wel.
Volgens veel mensen is 010 zijn plafond. Waarop ik zeg dat ik die mening ook deel.
Dat klopt. Maar dat wil dus niet zeggen dat die opleidingskosten niet gedeeld hoeven worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niets bullshit. Dit staat buiten de opleidingskosten.
Net als die belofte van Gio zeker dat ie terug zou komen, of het wordt zo'n comeback als van Hooijdonk die bij lange zijn niveau van vroeger niet meer haalt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het voordeel is dat Kuijt zo goed als zeker gewoon zijn contract bij Liverpool uit gaat dienen, en dan na een jaar of 4 weer lekker bij ons komt ballen![]()
\quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bellamie is er ook he
Nee, net als die belofte van Edgarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als die belofte van Gio zeker dat ie terug zou komen, of het wordt zo'n comeback als van Hooijdonk die bij lange zijn niveau van vroeger niet meer haalt.
Kuijt dus gewoon naast Crouch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
\
owja
Djibril Cissé verhuurd
Robbie Fowler
Peter Crouch
Florent Sinama-Pongolle
Bellamy
en dan nog kuyt![]()
Dus ze halen Kuijt voor de bank?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lijkt me niet, bellamy is ook net gekocht
Ze halen Kuijt omdat ze 70 wedstrijden moeten spelen en dat met 3 spitsen niet kunnen bolwerken.quote:
Result of WHOIS query:quote:
Maar je hebt uiteindelijk toch een basis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ze halen Kuijt omdat ze 70 wedstrijden moeten spelen en dat met 3 spitsen niet kunnen bolwerken.
dit is geen gerucht meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, wat een gerucht omtrent Kuijt al wel niet teweeg kan brengen.
Ben echt blij als hij eindelijk opgerot is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
Inderdaad, wat moeten we met die prutser.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Cart_man het volgende:
Precies. Feijenoord gaat nog beter uit de verf komen zonder hem als spits.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moeten we met die prutser.![]()
dat ajax gravesen niet wil, terwijl ze hem aangeboden krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo'n speler moet je altijd bij je selectie willen.
Yup, de basis is meestal 5 a 7 spelers. Of Kuijt daar 1 van wordt, dat moet 'ie maar bewijzen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar je hebt uiteindelijk toch een basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |