O jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee daar baadt jij jezelf in
daar moet je volgens de oude Egyptenaren en vooral ook Egyptenarinnen toch ezelinnenmelk voor gebruikenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee daar baadt jij jezelf in
en waarom som je dit keer de zachte geitenkaas niet opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jamet honing en vanille, of met komkommer, of met kokos
dat zijn niet de eetproducten maar producten waar hij zich in baadtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waarom som je dit keer de zachte geitenkaas niet op
dat vet heeft vast een voedende werking op de huid![]()
Dank je welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:08 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... zit ik in een Fa reclame hier ofzo?
hele vieze dingen: je na het douchen af moeten drogen met het handdoekje van de haringkarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Broodje haring. Eten dan, he. Baden gaat me te ver
.
Ze staat onder de douchequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedemorgen majesteit
Ontbijtenquote:
Zie je nu wel dat die waardevolle extra handdoeken van gisteravond wel van pas komenquote:
Maar dit is toch DE kans om je handdoeken te verkopen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Ontbijten
We zijn gewoon vrienden, meer niet hoor.
Ja hij vroeg al: Waar zijn de handdoeken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie je nu wel dat die waardevolle extra handdoeken van gisteravond wel van pas komen![]()
Misschien worden ze wel weer meer waard nu D ze gebruikt heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar dit is toch DE kans om je handdoeken te verkopen?
Owja, toen-ie zo charmant door TMM belaagd werd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef Ang3l het volgende:
You remember him, D. Die van Pann.
`quote:
Hangt er vanaf wat hij ermee doet, denk ik...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Misschien worden ze wel weer meer waard nu D ze gebruikt heeft
belaagd, belaagd!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Owja, toen-ie zo charmant door TMM belaagd werd.
Jawel hoor, klopt juist heel goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
`
en jij zit achter de pc, hier klopt iets niet
Je overwelmd ze!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
belaagd, belaagd!!!
zo ga ik met alle mooie jongens om
al heb ik pas geleerd dat belediggen beter schijnt te werken
Hij betrok het meteen op "onze" situatie. Maar goed, da's ei'k zijn probleem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zei alleen: ze zouden jou in een kooitje moeten stoppen, jij zult wel veel jongens het hoofd op hol brengen vond ik nog vrij beschaafd
Oftewel: ze zouden je op moeten sluiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zei alleen: ze zouden jou in een kooitje moeten stoppen, jij zult wel veel jongens het hoofd op hol brengen vond ik nog vrij beschaafd
You're lethal!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oftewel: ze zouden je op moeten sluiten.
nee zodat iedereen van je kan genietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oftewel: ze zouden je op moeten sluiten.
Ik moet zeggen, dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij betrok het meteen op "onze" situatie. Maar goed, da's ei'k zijn probleem.
Nee, dan moet hij achter rode ramen gaan zitten...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee zodat iedereen van je kan genieten
wat een lieve binnenkomst vanmiddagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:58 schreef TehRockstar het volgende:
TMM krijgt een kusje van mij.
waar heb ik die nou weer aan verdientquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:58 schreef TehRockstar het volgende:
TMM krijgt een kusje van mij.
Gratis bij aankoop van...?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar heb ik die nou weer aan verdient![]()
Sinds wanneer is dat Nederlands?quote:
TMM gedaan? Lief jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Kom je thuis van de kapper ("Trek de deur maar achter je dicht als je weggaat") is je bed helemaal netje sopgemaakt, kussentjes kaarsrecht, zelfs pyjamabroek en shirt opgevouwen en op het kussen gelegd
Wehehe, idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |