wie is Chris?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Chris nog niet gezien hier trouwens.
Wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:59 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Chris nog niet gezien hier trouwens.
Die tropische storm heette toch Chris?quote:
Damn, you're right. Niets meer van vernomenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die tropische storm heette toch Chris?
het is hier na een heerlijk weekend (72 F en droog) weer als vanouds 82 of meer en vochtigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:09 schreef error het volgende:
[..]
Damn, you're right. Niets meer van vernomen![]()
Maar vanmorgen zag ik 2 spetters regen, dus wie weet wat er nog aankomt![]()
Zullen we hem maar vast Dirk dopen?![]()
Natuurlijk verwoordde ik het expres zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat aan 1 of andere nicht te denken die nog niet in het topic is geweest of zo
(Ja ik ben nog op en ja ik ben nog thuis en nee hij zit niet op de fiets)
Dag Erikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Reeds driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good
Goedemorgen.
Houden zo!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag Stroek.
Ik weet niet wat het is, maar ik ben deze morgen echt vrolijk.
Om te huilen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je van clowns vindt.
hou die stemming zo lang mogelijk vast hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag Stroek.
Ik weet niet wat het is, maar ik ben deze morgen echt vrolijk.
Jij bent vast meer een Bassie-type.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben ook geen fan van die Pierrot types hoor![]()
laat ik niet alles verklappen, maar dat rode haarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij bent vast meer een Bassie-type.
Ben je de honing vergeten dan ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef TehRockstar het volgende:
Groene thee maakt me aan het huilen.
Ik heb net een liter groene thee gedronken en ik gaf gelijk over. Naar spul.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben je de honing vergeten dan ?
maar ook direct een literquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb net een liter groene thee gedronken en ik gaf gelijk over. Naar spul.
juist bij ALLES wat lekker is moet men matigenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:26 schreef TehRockstar het volgende:
Maar het is lekker.
En dat zou jij als de beste moeten weten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist bij ALLES wat lekker is moet men matigen![]()
ja en het leven is 1 lange lijdensweg met volop verlokkingen onderweg die ik allemaal moet weerstaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dat zou jij als de beste moeten weten!
Ga je dan wel een luxe brunch voor hem maken met verse jus en zo en ander licht materiaal want croisantjes da's niet tof nadat je een fles rosé soldaat hebt gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Hij ligt nog te slapen.
Pfff, wat een gedoe zeg.
Ach ja, heb het er voor over.
en zie je wel dat jij daar ook af en toe een kloppend hart heb zitten en ECHT niet alleen een klomp ijsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Hij ligt nog te slapen.
Pfff, wat een gedoe zeg.
Ach ja, heb het er voor over.
O shit...... *zet het snel in de vriezer*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zie je wel dat jij daar ook af en toe een kloppend hart heb zitten en ECHT niet alleen een klomp ijs![]()
Welke smaak is het? Ik gok pistache...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Ang3l het volgende:
O shit...... *zet het snel in de vriezer*
Omdat pistache groen is en mijn hart vervuld is van de kleur groen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welke smaak is het? Ik gok pistache...
goh je kent hem, waarschijnlijk yohurt met honingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |