Het liefst zou ik zijn zoals ik vroeger was toen iedereen dacht dat ik hetero wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is niet waar
je stoort je aan bepaalde dingen in je gedrag
zoals mij dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het liefst zou ik zijn zoals ik vroeger was toen iedereen dacht dat ik hetero was
tip: zoek je een meisjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
ik word gek Gek GEk word ik, GEK van jongens af en toe. WRARGH!
Zo, dat was het.
NEXT!
Of zet msn even uit.quote:
Haha, ja, dat geldt voor bijna alles in het leven, maar dat wil niet zeggen dat je niks aan tips en ervaringen en zo hebt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat je zulke dingen niet uit een boekje of op school kan leren. Er is bij mijn weten nog steeds geen goede cursus die "leven" heet
dit leerproces gaat met vallen en opstaan en met regelmatig je neus stoten en op die manier zoeken naar de weg die voor jouw het beste is. Daar kunnen anderen je dan wel (on)bewust tips voor geven, maar die garanderen geen succes. Want dingen die voor de ene mens blijken te werken hebben op de ander soms een tegengesteld effect
Nee. Dat kan ik niet maken na de hele bekentenis die er net op heft plaatsgevonden. Ik sta echt op het punt naar Tilburg te rijdenquote:
Och we zijn zo leukquote:
Ja, eigenlijk wel, want in de dierentuin hebben die aapjes ook om de haverklap een opstootje, en twee seconden daarna is er weer niks aan de handquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och we zijn zo leuktis net een dierentuin, aapjes kijken
Haha, dat bedoel ik niet. Ik dacht alleen dat het een topic vol met "ervaren" homo's was, die op alle vragen een antwoord hebben, maar volgens mij wordt er vooral gewoon slap geouwehoerd over eigenlijk alles.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och we zijn zo leuktis net een dierentuin, aapjes kijken
is dit een coming-out?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef DaanA het volgende:
[..]
Haha, ja, dat geldt voor bijna alles in het leven, maar dat wil niet zeggen dat je niks aan tips en ervaringen en zo hebt...
Maar goed, zie maar. Ik ben weer weg. Slapen.
Geinig dat homotopic.![]()
Het staat niet voor niets in ONZINquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef DaanA het volgende:
[..]
Haha, dat bedoel ik niet. Ik dacht alleen dat het een topic vol met "ervaren" homo's was, die op alle vragen een antwoord hebben, maar volgens mij wordt er vooral gewoon slap geouwehoerd over eigenlijk alles.
Maar goed, houdoe.![]()
Wacht, SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #7 is misschien ook wel iets waar je met vragen terecht kan, of sam dan, wie dan ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef DaanA het volgende:
[..]
Haha, dat bedoel ik niet. Ik dacht alleen dat het een topic vol met "ervaren" homo's was, die op alle vragen een antwoord hebben, maar volgens mij wordt er vooral gewoon slap geouwehoerd over eigenlijk alles.
Maar goed, houdoe.![]()
och arm toch, wordt jij weer helemaal verscheurd door een innerlijke tweestrijd en zijn hoofd en hart het niet met elkaar eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat kan ik niet maken na de hele bekentenis die er net op heft plaatsgevonden. Ik sta echt op het punt naar Tilburg te rijden
Haha, niet iedereen die hier "durft" te posten is homo of biquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
DaanA ben jij eigenlijk een homoseksueel of een biseksueel?
ja en gooi er een banaan in de groep en de oerdriften komen aan de oppervlakte drijvenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, want in de dierentuin hebben die aapjes ook om de haverklap een opstootje, en twee seconden daarna is er weer niks aan de hand.
Heeeeeeee getverdemme! Je bent toch geen .... ik durf het bijna niet te zeggen dus zeg ik het niet.... maarreh, je bent toch niet "de geaardheid waar wij hie rniet over spreken?"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef DaanA het volgende:
[..]
Haha, niet iedereen die hier "durft" te posten is homo of bi
Did someone say banana?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en gooi er een banaan in de groep en de oerdriften komen aan de oppervlakte drijven![]()
Ik zei toch, ik ben al weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeeeee getverdemme! Je bent toch geen .... ik durf het bijna niet te zeggen dus zeg ik het niet.... maarreh, je bent toch niet "de geaardheid waar wij hie rniet over spreken?"
Ach, je mag best mee komen kletsen, hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik ben al weg.Welterusten iedereen.
Sweet Dreams DaanAquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik moet een verrekte aangeschoten idioot met man en macht overtuigen dat ie nu NIET van Tilburg naar hier moet gaan fietsen. Welke mongool gaat er nou met een fles rosé op door de nacht heen fietsen?!?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och arm toch, wordt jij weer helemaal verscheurd door een innerlijke tweestrijd en zijn hoofd en hart het niet met elkaar eens
En ik vrees dat hoe harder je jezelfer tegen verzetten gaat, hoe harder die andere innerlijke stem zegt doe het nu maar
sterkte![]()
I was kidding dearquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Roséquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet een verrekte aangeschoten idioot met man en macht overtuigen dat ie nu NIET van Tilburg naar hier moet gaan fietsen. Welke mongool gaat er nou met een fles rosé op door de nacht heen fietsen?!?!
En dan echt serieus gaan vragen "ik heb een tomtom die fietsroutes kan doen, alleen de accu is maar 8 uur, haal ik da?"quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan echt serieus gaan vragen "ik heb een tomtom die fietsroutes kan doen, alleen de accu is maar 8 uur, haal ik da?"idioot
ben ik toch blij dat ik niet de enige dramaqueen ben, en dan doel ik NIET op jouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan echt serieus gaan vragen "ik heb een tomtom die fietsroutes kan doen, alleen de accu is maar 8 uur, haal ik da?"idioot
Ik voel me er echt helemaal niet gerust op dat ie dat hele stuk gaat fietsen in zijn toestand, maar als ik aanbied hem te gaan halen dan zegt ie "Ik wil niet dat je zo laat nog in de auto stapt!" ...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik heb ooit over een stuk van nog geen 300 meter een uur gedaan
.
Gaat hij echt nu nog fietsen? Die's ook gek, want tilburg is niet bepaald echt een blokje om met de fiets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me er echt helemaal niet gerust op dat ie dat hele stuk gaat fietsen in zijn toestand, maar als ik aanbied hem te gaan halen dan zegt ie "Ik wil niet dat je zo laat nog in de auto stapt!" ...nee op de fiets wel zullen we zeggen!!
Nee ik weet waar je op doelt en als ik merk dat het toneelspel is dan sla ik hem echt serieus helemaal tot gort en gebruik ik dat wat ik nu weet van hem tegen hem zodat ie helemaal op de grond zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben ik toch blij dat ik niet de enige dramaqueen ben, en dan doel ik NIET op jou
Ik probeer het hem ook echt uit z'n hoofd te praten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat hij echt nu nog fietsen? Die's ook gek, want tilburg is niet bepaald echt een blokje om met de fiets.
Niet bij mij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik in ieder geval wel. Trusten, achterblijvenden, en ik hoop dat alle reizigers op de fiets veilig ergens terecht komen, en liever dan niet bij Ang3l.
Maar jij hebt die fles rosé niet op, dus dan moet je hem toch kunnen overtuigen van het feit dat het beter is voor hem dat hij op je wacht en dat je hem JUIST wel met de auto gaat halen zodat hij geen brokken maakt onderweg op de fietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me er echt helemaal niet gerust op dat ie dat hele stuk gaat fietsen in zijn toestand, maar als ik aanbied hem te gaan halen dan zegt ie "Ik wil niet dat je zo laat nog in de auto stapt!" ...nee op de fiets wel zullen we zeggen!!
Jij gaat slaan enzoquote:
Dat probeer ik dus ook te doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij hebt die fles rosé niet op, dus dan moet je hem toch kunnen overtuigen van het feit dat het beter is voor hem dat hij op je wacht en dat je hem JUIST wel met de auto gaat halen zodat hij geen brokken maakt onderweg op de fiets
Ik heb homo's het eerder zien doen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I was kidding dear
Wie zijn wij om over tolerantie te zeuren als we het zelf niet zouden zijn
Nee hoor, alleen als ik merk dat die meneer echt aan het dramaqueenen is en het een act is en me hier loopt te bespelen. Want dan word ik ECHT vals. Niemand speelt met mij.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb homo's het eerder zien doen...
Ik moest alweer lachenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/899301/3/50#40851724]woensdag 16 augustus 2006
samjustme, ga op vakantie naar India en vind jezelf
Jij stuurt ook iedereen naar India he?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
samjustme, ga op vakantie naar India en vind jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |