En weet jij hoe zijn jeugd was? misschien had hij wel alleen vriendinnetjes vroeger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin. Een huis- en studiegenoot van me is homo en die ken echt geen enkele homo (hij zit nog in de kast en is erg verlegen, had alleen een keer laten vallen dat hij homo is en dus wist meteen de hele faculteit hetmaar hij kent écht geen enkele homo) en ook eigenlijk geen vrouwen (elektrotechniek) en ook hij heeft die trekjes wel. Sorry, maar ik vind het een onwaarschijnlijke theorie.
Oké, jullie hebben er vast meer ervaring mee... just my 2 cents.
Daar geloof ik niet echt in, want dan zou ik vanaf jongs af aan verwijfd moeten gedragenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef wonderer het volgende:
Was voor een ander forum, dus de toon is een beetje op jongeren gericht.
[..]
LEUGENAAR!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
niemand verklaart mij ooit de liefde
Pisnichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet echt in, want dan zou ik vanaf jongs af aan verwijfd moeten gedragen
weer iemand op mijn lijstje met vijanden.quote:
Ja ik heb al meerdere malen gevraagd: "Pijpen?"quote:
Nou, ik ken je niet zo goed, dus ik weet eigenlijk ook niet waar ik het over hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
weer iemand op mijn lijstje met vijanden.
Misschien doe je dat ook wel, maar besef je het nou pas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet echt in, want dan zou ik vanaf jongs af aan verwijfd moeten gedragen
ik heb voor je gezongen, gestript op mijn knieen gelegen en de liefde verklaard wat wil je nog meer dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
weer iemand op mijn lijstje met vijanden.
Je bent mijn grote liefdequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
niemand verklaart mij ooit de liefde
Op middelbare school twijfelde niemand aan mijn geaardheid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien doe je dat ook wel, maar besef je het nou pas.
indekkenquote:
Ik wil een man blijven sorryquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
indekken
switchen
van het onderwerp afstappen
rookgordijn
Nee, niet echt. En hij studeert nu vier jaar, en dit speelt pas een paar jaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En weet jij hoe zijn jeugd was? misschien had hij wel alleen vriendinnetjes vroeger.
Ik vind het zielig voor je, al helpt dat je natuurlijk geen steek verderquote:
Hoeveel mensen kunnen daadwerkelijk in de spiegel kijken en dat zeggen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
lieve samjustme
ik weet als geen ander van die worsteling
geloof me zolang je een dubbelleven lijdt ben je daarop te pakken, evt zelfs te chanteren
kijk in de spiegel en zegt dit ben ik en dit is van mij
Ik welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen daadwerkelijk in de spiegel kijken en dat zeggen?
Ik niet in ieder geval.
Hoezo zielig, je doet alsof ik nu een verwijfd type ben. Ik wil gewoon een homo zijn die op een hetero lijkt maar dan met betere kleren hahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor je, al helpt dat je natuurlijk geen steek verder.
Nah, speel die rol dan gewoonquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo zielig, je doet alsof ik nu een verwijfd type ben. Ik wil gewoon een homo zijn die op een hetero lijkt maar dan met betere kleren haha
Nee, zielig als in, je kampt met gevoelens waar je je eigenlijk geen raad mee weet en ze ook niet wilt hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo zielig, je doet alsof ik nu een verwijfd type ben. Ik wil gewoon een homo zijn die op een hetero lijkt maar dan met betere kleren haha
ik meestal wel tenzij ik naakt benquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen daadwerkelijk in de spiegel kijken en dat zeggen?
Ik niet in ieder geval.
Word hetero. Veel eenvoudiger.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
De ene stort zijn hele hart uit bij je (de oude) en de nieuwe wordt een beetje boos omdat je niet snel genoeg reageert (omdat de oude dus ineens zijn hart uitstort) .............. pffffffff, mannen.
Angelquote:
en sommige van die onhebbelijkheden daar blijf je een heel leven lang aan werken om ze onder controle te krijgen/houdenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, zielig als in, je kampt met gevoelens waar je je eigenlijk geen raad mee weet en ze ook niet wilt hebben.
Dat vind ik gewoon niet tof. Ik vind dat iedereen zich gewoon tevreden moet voelen met wie hij is. En het is jammer als dat niet kan.. En ik probeer ook niet te zeggen dat ik helemaal 100% tevreden ben met hoe ik me voel en hoe ik doe etc, maar ook dat vind ik jammer.
Ik snap het niet. Waarom is het normaal als iemand die er uitziet als een sukkel en daar (gohquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, zielig als in, je kampt met gevoelens waar je je eigenlijk geen raad mee weet en ze ook niet wilt hebben.
Dat vind ik gewoon niet tof. Ik vind dat iedereen zich gewoon tevreden moet voelen met wie hij is. En het is jammer als dat niet kan.. En ik probeer ook niet te zeggen dat ik helemaal 100% tevreden ben met hoe ik me voel en hoe ik doe etc, maar ook dat vind ik jammer.
Hij heeft msn, want DaanA heeft 'm op msn, maar gaat z'n mail niet verspreiden (begrijpelijk).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar nu weten we nog steeds niet of je msn hebt
Ik was ook pas bewust van toen een vriendin tegen me zei dat ik me af en toe vrouwelijk gedroeg, sindsdien corrigeer ik me. Toen zat ik nog in de kast en vond het eigenlijk beledigend dat ze dat zeiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
een nieuw gedragspatroon aanleren is moeilijk, omdat je je dan bewust moet worden van de kleinste gedragingen.
maar niets is zo moeilijk als het aanpassen van gedragquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom is het normaal als iemand die er uitziet als een sukkel en daar (goh) niet tevreden mee is, leert om zich een betere, houding te geven, en mag dat ineens niet als je er uitziet als een flikker/wijf/whatever, omdat je dan ineens "niet tevreden met jezelf" zou zijn? Iedereen past zijn gedrag toch aan, tot hij overkomt zoals hij over wil komen? Dat staat volgens mij los van seksuele voorkeur...
Je mag jezelf natuurlijk wel een andere houding geven, maar op een gegeven moment moet je toch ook rust vinden en tevreden worden met wat je hebt, want geloof het of niet, niet alles valt te veranderen of aan te passen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Waarom is het normaal als iemand die er uitziet als een sukkel en daar (goh) niet tevreden mee is, leert om zich een betere, houding te geven, en mag dat ineens niet als je er uitziet als een flikker/wijf/whatever, omdat je dan ineens "niet tevreden met jezelf" zou zijn? Iedereen past zijn gedrag toch aan, tot hij overkomt zoals hij over wil komen? Dat staat volgens mij los van seksuele voorkeur...
dat weten we welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar nu weten we nog steeds niet of je msn hebt
Dat is het dan toch? Je leert jezelf een andere manier aan, of een oude manier af. Of in ieder geval ga je je anders gedragen dan je blijkbaar daadwerkelijk bent. Toneelquote:
Ook vrouwen zijn ondoorgrondelijkquote:
(en @ Tha_Erik)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niets is zo moeilijk als het aanpassen van gedrag
dat is een strijd die vaak een leven lang duurt
niet dat ik hiermee wil zeggen dat het niet mogelijk is om te veranderen, maar het vergt enorm veel wilskracht en doorzettingsvermogen
Het probleem is dat ik niet anders wil worden. That's all ik wi blijven hoe ik nu benquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
wordt je daar gelukkiger van ja?
jezelf anders voordoen dan je bent
het leven is zoeken naar de balans, niet het vinden van de balans
In dat geval kan ik niet verder helpen of advies geven, helaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef DaanA het volgende:
[..]
(en @ Tha_Erik)
Ja, snap ik... maar toen ik tegen samjustme zei dat hij het hier moest vragen, had ik gehoopt op iets van tips, ervaringen en zo... Leek me nou niet de eerste keer dat iemand met dit probleem zat.
Word zoofiel, honden kun je kunstjes lerenquote:
dat is niet waarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet andes wil worden. That's all ik wi blijven hoe ik nu ben
Getverrrquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word zoofiel, honden kun je kunstjes leren
mijn ervaring is dat je zulke dingen niet uit een boekje of op school kan leren. Er is bij mijn weten nog steeds geen goede cursus die "leven" heetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef DaanA het volgende:
[..]
(en @ Tha_Erik)
Ja, snap ik... maar toen ik tegen samjustme zei dat hij het hier moest vragen, had ik gehoopt op iets van tips, ervaringen en zo... Leek me nou niet de eerste keer dat iemand met dit probleem zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |