ik heb zon foute camobroek... en daar passen in de zakken aan de zijkantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef -Sum- het volgende:
mag je nou liter pakken wijn het festival terrein mee op nemen als het in karton zit?
Vorig jaar had een vriend van me 2 flessen mee, word volgens mij alleen steeksproefsgewijs gecheckt en valt dus te proberenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:49 schreef -Sum- het volgende:
mag je nou liter pakken wijn het festival terrein mee op nemen als het in karton zit?
Meestal als ticketmaster dat zegt wel ja. Je kunt geloof na 7 dagen voor aanvang niet meer online bestellen, maar dan krijgt je wel te zien dat er nog kaartjes zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Nellid het volgende:
[..]
Ja, maar is het nou uitverkocht of niet? Kan het echt nergens vinden...
ai. dat ziet er net zoals vorig jaar 17u uit. Toen ik om 23u binnen was.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er ook rond een uur of 2.... dit stond er toen voor me:
[afbeelding]
Lekker weertje was het toen
Hoewel ie op de Mojo site nog niet op uitverkocht staat.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Meestal als ticketmaster dat zegt wel ja. Je kunt geloof na 7 dagen voor aanvang niet meer online bestellen, maar dan krijgt je wel te zien dat er nog kaartjes zijn volgens mij.
Ik had om 20u m'n tent staan achter ergens op camping 3.... nu proberen 3 tenten bij elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
ai. dat ziet er net zoals vorig jaar 17u uit. Toen ik om 23u binnen was.
U komt Camping 3 op. U loopt rechtsom het toiletten gebouw heen over het pad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan komen we toch gezellig bij jullie staanWaar staan jullie dan? (of durf je dat niet meer te zeggen
)
Zo duidelijk is t allemaal niet...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoewel ie op de Mojo site nog niet op uitverkocht staat.....![]()
![]()
![]()
neee het festivalterrein waar ze dus dingen uit blik en plastic overgieten in van die grote bekers... daar mag je wel karton mee nemen, maar ik wil weten of dat ook geldt als er alcoholische drank in zit. op de camping mag je zoveel pakken meenemen als je wil, scheelt een hoop in gewicht met flessen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vorig jaar had een vriend van me 2 flessen mee, word volgens mij alleen steeksproefsgewijs gecheckt en valt dus te proberen
Ooooooquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
neee het festivalterrein waar ze dus dingen uit blik en plastic overgieten in van die grote bekers... daar mag je wel karton mee nemen, maar ik wil weten of dat ook geldt als er alcoholische drank in zit. op de camping mag je zoveel pakken meenemen als je wil, scheelt een hoop in gewicht met flessen.
Tering, dan heb ik de afgelopen twee jaar echt vlak naast je gestaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
U komt Camping 3 op. U loopt rechtsom het toiletten gebouw heen over het pad.
Voordat het pad weer linksaf gaat, heeft U aan uw rechterhand een door linten uitgezet pad voor den evt. noodgevallen en aan dat pad zijn wij meestal aan de rechtehand te vinden.
Onthoud dit goed Lienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voordat het pad weer linksaf gaat, heeft U aan uw rechterhand een door linten uitgezet pad voor den evt. noodgevallen en aan dat pad zijn wij meestal aan de linkerhand te vinden.
Ah, dan stond ik de afgelopen 2 jaar aan de overkantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee hoor Sack, want ik heb een fout gemaakt en ge-edit
Maar, als je rechtsom het tioletgebouw gaat, dan gaat het pad daarna toch wéér naar rechts? en niet naar links?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voordat het pad weer linksaf gaat, heeft U aan uw rechterhand een door linten uitgezet pad voor den evt. noodgevallen en aan dat pad zijn wij meestal aan de linkerhand te vinden.
tvpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, in dit tempo hebben we over 30 minuten weer een topic met een goede OP....
Zeker als iedereen nog even zijn tvp doet.....
Je weet dat het pad gewoon een rondje is?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar, als je rechtsom het tioletgebouw gaat, dan gaat het pad daarna toch wéér naar rechts? en niet naar links?![]()
Doe eens een plaatje voor de duidelijkheid?![]()
![]()
ja, daaromquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je weet dat het pad gewoon een rondje is?
Zo toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wilde aan een tekening beginnen...maar ik denk dat het hopeloos is...
* lienelien snapt het al!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wilde aan een tekening beginnen...maar ik denk dat het hopeloos is...
Dat is die tent die elk jaar bij de ingang van camping 3 staat en waar 24 per dag mensen in zitten met hele grote speakersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef lienelien het volgende:
Héél mooi Sack! Maar wat is 'tiel' ?
Photoshopquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Je hebt een sneltoets voor mspaint.exe, ofniet?![]()
Ohh, met die vlag?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is die tent die elk jaar bij de ingang van camping 3 staat en waar 24 per dag mensen in zitten met hele grote speakers![]()
Da's die asociaal grote tent met 24/7 kutmuziek gekenmerkt door een groot bord Tiel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef lienelien het volgende:
Héél mooi Sack! Maar wat is 'tiel' ?
Als ze ook daadwerkelijk uit Tiel komen weet ik wel wat voor soort types het zijnquote:
ik stond daar vandaag voor de deur en ze waren docht vanwege een computer update.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Wat hebben de goede mensen van het Leeuwardense postkantoor met de uitstel van jouw kaartaankoop te maken?
Niet in 1 minuutquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
En dan krijg je er geen mooier plattegrondje uit?
Met een kutmuisquote:
En met al die plattegrondonzin vergeet ik gewoon helemaal watje te roepenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:04 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet op de camping (wat iedereen vast weer zwak zal vinden, maar i don't care)...
Ach, op marktplaats is er vast nog wel één te scoren. En er was onlangs nog een Fok!ker die zijn kaartje niet verkocht kreeg.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Faceoff het volgende:
ik stond daar vandaag voor de deur en ze waren docht vanwege een computer update.
Ik had vandaag pas t geld om 1 te halen dus ja.
we zullen morgen wel zien!
[TK] 1 combiticket Lowlandsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Ascaroth het volgende:
En er was onlangs nog een Fok!ker die zijn kaartje niet verkocht kreeg.
Ik vond het al lang durenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En met al die plattegrondonzin vergeet ik gewoon helemaal watje te roepen
Jou signature is wel toepasselijk op het momentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
En dan krijg je er geen mooier plattegrondje uit?
Ja, dat zal Diaan leuk vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |