de immer-falende Lowlands-meet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zeg Neleos, zie ik jou donderdag-nacht bij de immer-falende Lowlands-meet?
Ik ken het nummer niet eens. Welk album?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
Welk woord zingen de Beatles op het nummer Girl als achtergrondkoortje?
Kan even niets beters bedenken![]()
Geweldig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
de immer-falende Lowlands-meet?
Ik ben voor, maar ik ga voor het eerst naar Lowlands, maar lijkt me wel lachen om wat af te spreken ergens.
Dat nummer jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Chen het volgende:
AHAAAAA Girl, toch?
Dat is hemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:11 schreef Asmodian het volgende:
Tit
Ik ga met een vriend van mij, dus die zal ik even moeten meeslepen, maar wat het is het idee dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Geweldig!. Het is op donderdag-nacht om middernacht. Ik post zo de link naar het topique. Heb je trouwens een groepje waarmee je gaat of wil je je bij een paar mede-AKQers voegen?
Jaaaaaa musicalvraag!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef Supersheep het volgende:
supercalafragalistic-expialadosish
Ja maar daar zingen ze dus tit tit tit en dat wilde ik horenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Supersheep het volgende:
Girl is toch gewoon goed??
verder alleen wat tututututututu gedoe
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hemZe zingen ´tit tit tit´ maar het klinkt als ´tetete´ waardoor de BBC het niet door had en gewoon uitzond
![]()
Asmo + 1
Nu pasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Asmodian het volgende:
Ben trouwens inmiddels de 5000 posts gepasseerd!
Ja je moet gaan, is leuk! Dan kunnen we het over eisbären hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
de immer-falende Lowlands-meet?
Ik ben voor, maar ik ga voor het eerst naar Lowlands, maar lijkt me wel lachen om wat af te spreken ergens.
la maar, was gewoon een slome reactiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar daar zingen ze dus tit tit tit en dat wilde ik horen
w-w-w-wat doe jij nog hier....?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je moet gaan, is leuk! Dan kunnen we het over eisbären hebben![]()
massive attackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Asmodian het volgende:
Een Lowlands-vraagje:
Welke 3 bands sluiten respectievelijk de 3 Lowlands-dagen af in tent Alpha?
Oiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Supersheep het volgende:
Goed, tenzij iemand nog iets ontzettend zinnigs te melden heeft ga ik lekker slapie doen
Trusten, slaap lekker, quiz ze nog, eisbär ze nog, etc.
Welterusten, Schaap!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Supersheep het volgende:
Goed, tenzij iemand nog iets ontzettend zinnigs te melden heeft ga ik lekker slapie doen
Placebo is 3quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef MaJo het volgende:
Iggy and Placebo?
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Supersheep het volgende:
Van mij mogen Infadels best headliners zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Arctic Monkeys, Infadels, Franz Ferdinand?
Pure gokAlleen van Infadels weet ik dat ze op lowlands staan.
Oeh, tof. Misschien ga ik wel verkleed als eisbär.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je moet gaan, is leuk! Dan kunnen we het over eisbären hebben![]()
W00tness! Ik heb gehoord dat die vet cool is!quote:
Wilde gaan slapen en toen werd er een Beatles vraag gesteldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
w-w-w-wat doe jij nog hier....?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |