AntonDingeman +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Eberhard
James Joyce en ik zeggen: Supersheep +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Supersheep het volgende:
Ulisses
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hoi, wie had de banner ook al weer gemaakt?
woei, bedankt voor het goed rekenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef DeSiever het volgende:
[..]
James Joyce en ik zeggen: Supersheep +1
Officieel: Ulixes.
De Algemene Kennis Quiz Banner? die heb ik inderdaad gemaaktquote:
Het viel me (nu pas) op dat de letters niet overal even goed te zien zijn. Misschien wordt het duidelijker als je de letters een wit randje geeft? Als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef MaJo het volgende:
De Algemene Kennis Quiz Banner? die heb ik inderdaad gemaaktHoezo?
MaJo +1!!!!!!111111einz1!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
Paul McCartney
Inderdaad! Die hebben we in tijden niet meer gehad! Ze zijn wel een behoorlijk grote band!quote:
Zeg Neleos, zie ik jou donderdag-nacht bij de immer-falende Lowlands-meet?quote:
de immer-falende Lowlands-meet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zeg Neleos, zie ik jou donderdag-nacht bij de immer-falende Lowlands-meet?
Ik ken het nummer niet eens. Welk album?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
Welk woord zingen de Beatles op het nummer Girl als achtergrondkoortje?
Kan even niets beters bedenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |