Nee, het is geen museum.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk een museum maar ik zou niet weten waar het staat?
Ja.. Stanley_C lijkt het opgegeven te hebben. Daffodil kan Asmo toch inhalen eventueel? Als hij in dit topic blijft wonen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dan staat Asmo toch nog steeds bovenaan.
Klopt. Maar hoe heet het?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef k_man het volgende:
Paleis van Justitie, Antwerpen
Stanley heeft een weekban. Die zit hij uit en daarna gaat-ie er weer volle bak tegenaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ja.. Stanley_C lijkt het opgegeven te hebben. Daffodil kan Asmo toch inhalen eventueel? Als hij in dit topic blijft wonen.
Nee, "gerechtsgebouw" en "Paleis van Justitie" zijn de functie. Ik zoek de specifieke naam die het gebouw heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef k_man het volgende:
Gerechtsgebouw?
Klopt ook. Naar 't schijnt staat er in Bordeaux nog zo'n gedrocht.quote:
Pimpelmoentjeshofquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het heeft iets met heel kwetsbare beestjes te maken.
Nee, zo gek zijn ze in België nou ook weer niet.quote:
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef AntonDingeman het volgende:
Vlinders
Dat zocht ik.quote:
Aangezien dit gebouwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef k_man het volgende:
Vlinderpalies is een bijnaam, geen officiële naam van het gebouw.
Ja dus?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Aangezien dit gebouw
[afbeelding]
er ook nog staat...
Antwerpenaren zijn niet zo slim. Die zijn in staat om je naar dit oude gebouw te sturen als je de weg vraagt naar het gerechtsgebouw. Vraag je de weg naar 't Vlinderpaleis weet iedereen het.quote:
Beetje flauw dit, Daf. Je vroeg naar de naam van het gebouw. Die gaf ik, maar dan moet het opeens een bijnaam zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Antwerpenaren zijn niet zo slim. Die zijn in staat om je naar dit oude gebouw te sturen als je de weg vraagt naar het gerechtsgebouw. Vraag je de weg naar 't Vlinderpaleis weet iedereen het.
Komaan zeg... Ik doe het niet om jou te pesten hoor. Dat heb je inderdaad niet verdiend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Beetje flauw dit, Daf. Je vroeg naar de naam van het gebouw. Die gaf ik, maar dan moet het opeens een bijnaam zijn?
Sorry, maar ik had je toch hoger zitten.
Ik weet het niet. Vond het in ieder geval één van de sympathiekere LPF'ers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef DeSiever het volgende:
Waar is die eigenlijk gebleven?
AntonDingeman +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Eberhard
James Joyce en ik zeggen: Supersheep +1quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Supersheep het volgende:
Ulisses
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hoi, wie had de banner ook al weer gemaakt?
woei, bedankt voor het goed rekenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:47 schreef DeSiever het volgende:
[..]
James Joyce en ik zeggen: Supersheep +1
Officieel: Ulixes.
De Algemene Kennis Quiz Banner? die heb ik inderdaad gemaaktquote:
Het viel me (nu pas) op dat de letters niet overal even goed te zien zijn. Misschien wordt het duidelijker als je de letters een wit randje geeft? Als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef MaJo het volgende:
De Algemene Kennis Quiz Banner? die heb ik inderdaad gemaaktHoezo?
MaJo +1!!!!!!111111einz1!!!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
Paul McCartney
Inderdaad! Die hebben we in tijden niet meer gehad! Ze zijn wel een behoorlijk grote band!quote:
Zeg Neleos, zie ik jou donderdag-nacht bij de immer-falende Lowlands-meet?quote:
de immer-falende Lowlands-meet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zeg Neleos, zie ik jou donderdag-nacht bij de immer-falende Lowlands-meet?
Ik ken het nummer niet eens. Welk album?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
Welk woord zingen de Beatles op het nummer Girl als achtergrondkoortje?
Kan even niets beters bedenken![]()
Geweldig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
de immer-falende Lowlands-meet?
Ik ben voor, maar ik ga voor het eerst naar Lowlands, maar lijkt me wel lachen om wat af te spreken ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |