Wattan, wou je hem zien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Je hebt zeker een kleine plasser?
Mja jij woont ook nog eens 5 min er vandaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:
Ik niet. Smerig tussen die harige lijven enzeau en onverzorgde pokkekerels.
Ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef haaahaha het volgende:
Wattan, wou je hem zien?
Lijkt mij ook, maar schijnbaar is dat "niet cool" oid. En laten we eerlijk zijn, 95% vd mensen in een sportschool traint als een pussy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:17 schreef Lisanne__tje het volgende:
Het is toch normaal om je na het sporten te douchen???
Maak daar 97% van. Vooral meiden tussen de 14 en 25 jaar lopen vaak alleen een beetje 'mooi' te wezen en doen voor de rest geen effectieve training. Beetje zitten en wat bewegen is geen trainen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar schijnbaar is dat "niet cool" oid. En laten we eerlijk zijn, 95% vd mensen in een sportschool traint als een pussy.
Daarom ga ik altijd trainingsbroek en shirt met trui met capuchon eroverquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik douche altijd meteen na het douchen, of samen met 2 vrienden na het fitnessen nog de sauna in. Ook in de gemixte uurtjes. Nooit problemen mee gehad.
Zullen vast mensen zijn die zich er ongemakkelijk bij voelen, nou ja, ook niets mis mee als je dan niet gaat douchen. Zelf vind ik het gewoon een vies gevoel om flink te zweten en dan je goede kloffie aan trekken.
Huisvrouwen, beachboys... ik denk dat ik het bijstel naar 99%quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Maak daar 97% van. Vooral meiden tussen de 14 en 25 jaar lopen vaak alleen een beetje 'mooi' te wezen en doen voor de rest geen effectieve training. Beetje zitten en wat bewegen is geen trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |