Wattan, wou je hem zien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef Molluck het volgende:
Je hebt zeker een kleine plasser?
Mja jij woont ook nog eens 5 min er vandaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:
Ik niet. Smerig tussen die harige lijven enzeau en onverzorgde pokkekerels.
Ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef haaahaha het volgende:
Wattan, wou je hem zien?
Lijkt mij ook, maar schijnbaar is dat "niet cool" oid. En laten we eerlijk zijn, 95% vd mensen in een sportschool traint als een pussy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:17 schreef Lisanne__tje het volgende:
Het is toch normaal om je na het sporten te douchen???
Maak daar 97% van. Vooral meiden tussen de 14 en 25 jaar lopen vaak alleen een beetje 'mooi' te wezen en doen voor de rest geen effectieve training. Beetje zitten en wat bewegen is geen trainen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar schijnbaar is dat "niet cool" oid. En laten we eerlijk zijn, 95% vd mensen in een sportschool traint als een pussy.
Daarom ga ik altijd trainingsbroek en shirt met trui met capuchon eroverquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:40 schreef xFriendx het volgende:
Ik douche altijd meteen na het douchen, of samen met 2 vrienden na het fitnessen nog de sauna in. Ook in de gemixte uurtjes. Nooit problemen mee gehad.
Zullen vast mensen zijn die zich er ongemakkelijk bij voelen, nou ja, ook niets mis mee als je dan niet gaat douchen. Zelf vind ik het gewoon een vies gevoel om flink te zweten en dan je goede kloffie aan trekken.
Huisvrouwen, beachboys... ik denk dat ik het bijstel naar 99%quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Maak daar 97% van. Vooral meiden tussen de 14 en 25 jaar lopen vaak alleen een beetje 'mooi' te wezen en doen voor de rest geen effectieve training. Beetje zitten en wat bewegen is geen trainen.
Omdat het daar vies is? qua hygiene ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef haaahaha het volgende:
Ik woon 2 minuten van het fitnesscentrum af, maar ook al zou ik een uur van het fitnesscentrum afwonen, dan nog zou ik daar niet douchen.
Ok, je bent preuts.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:45 schreef haaahaha het volgende:
Omdat ik niet in m'n nakie tussen andere naakte kerels in ga staan. Noem me maar preuts weet ik veel.
Dat verklaart wel een hoop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:50 schreef haaahaha het volgende:
Nope.
Ongetwijfeld dat dit een hoop verklaard!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een hoop.
Ik weet niet beter!
Met ondergoed onder de douche?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:15 schreef soppig het volgende:
gewoon in boxer het douchehok in en afspoelen maar.
Ik ga niet een beetje verkouden worden door bezweet buiten te lopen. ("ja maar me doeessuhh wort ju oock nad, jah tog ! " -- ja maar dan kan je je tenminste goed afdrogen laars).
plus dat ik het een stuk hygienischer vind.
Ik inderdaad ook niet. Gewoonste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat verklaart wel een hoop.
Ik weet niet beter!
Waarom zou uberhaupt iemand zich voor zijn "pipi" moeten schamen dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga altijd na het fitnessen gewoon daar douchen... eerst nog ff in de sauna en dan douchen
maarja ik hoef me ook niet voor me pipi te schamen ofzo... misschien dat het daar wat mee te maken heeft
ik loop gewoon niet graag in m'n nakie bij anderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef Rekkie het volgende:
Waarom zou uberhaupt iemand zich voor zijn "pipi" moeten schamen dan?
Hij zei pipi. Wehehehquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maarja ik hoef me ook niet voor me pipi te schamen ofzo... misschien dat het daar wat mee te maken heeft
het hoeft eigelijk niet. maar ik kan me voorstellen als je echt kleingeschapen bent ( ja die mensen zijn er ook) dat je er problemen mee hebt..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou uberhaupt iemand zich voor zijn "pipi" moeten schamen dan?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef Bolter het volgende:
Als ik geen andere keus heb douche ik er wel gewoon, maar ik ging vaak 's ochtends fitnessen dus dan ging ik thuis altijd even scheren enzo. En vind het kut om al die spullen mee te moeten nemen, extra handdoek, douchegel, die daarna nát weer mee moeten.
sorry maar:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:15 schreef soppig het volgende:
Ik ga niet een beetje verkouden worden door bezweet buiten te lopen. ("ja maar me doeessuhh wort ju oock nad, jah tog ! " -- ja maar dan kan je je tenminste goed afdrogen laars).
plus dat ik het een stuk hygienischer vind.
Neuh heb gewoon rugzakje bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]Daar heb je toch een sporttas voor mee?
Man, straks krijg ik een stijve! en en en en dan? ben ik dan homo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
Blote tokus doet me nix.
Serieus? Ben je bang dat je een stijve lul krijgt als je een andere pik ziet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:17 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Man, straks krijg ik een stijve! en en en en dan? ben ik dan homo?![]()
Rugzak waar dus dan twee handdoeken, douchespul, haarspul, sportkleren + schoenen enz in moeten. Dat past dus niet. Enige voordeel van bij de fitness douchen is dat het dichter bij de faculteit is zodat ik meteen doorkan. Wat dus weer ranzig is als je natte handdoeken en stinkende sportkleren mee moet gaan sjouwen. Ik trek gewoon even een trainingsbroek aan en ga dan naar huis, hoef ik mij 's ochtends niet te scheren en niet elke keer al die spullen bij elkaar te zoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dus?
Sorry ik hoor ik snap niet zo goed wat het probleem is van een natte handdoek?
Njah, dat gaat wel over als je de 15 gepasseerd bent.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef haaahaha het volgende:
nee, ik ben gewoon preuts in dit soort dingen en voel me in m'n nakie niet op m'n gemak als er dan andere mensen dan m'n vriendin bij me in de buurt zijn.
De veronderstellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:11 schreef haaahaha het volgende:
Hoeveel van jullie kerels gaat direct na het fitnessen
Dan stink je. Op een gegeven moment is douchen, ook zonder fitness, raadzaam.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:44 schreef juiced het volgende:
Ik fitness gewoon niet, hoef ik ook niet te doezen.
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dan stink je. Op een gegeven moment is douchen, ook zonder fitness, raadzaam.
idd..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok, je bent preuts.
Zeker nooit aan teamsport gedaan?
In je ondergoed onder de douche? Gast, je zit toch niet meer in groep 7!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:15 schreef soppig het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |