Thx!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie OP!
En Fred Savage en Jennifer Stone hebben volgens mij ondertussen al een kindje gekregen.
Noté!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Marion de Hondt, van het weerbericht, is ook zwanger.
Alweerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
Marion de Hondt, van het weerbericht, is ook zwanger.
Geeen idee. Ik heb ook geen bron, want ik heb het eigenlijk gewoon zelf gesignaleerd. Ik had al een vermoeden, en toen had ze laatst zo'n band om haar buik, dus ja, dat doe je niet voor niets lijkt me..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Noté!
Enig idee wanneer ze is uitgerekend?
Mag ze wel wat gaan eten wil ze een fatsoenlijke baby eruit diarreën...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:37 schreef rena het volgende:
Gave OP!
Volgens mij wil Victoria absoluut een meisje dit keer, ik denk dat ze net zo lang door gaat tot ze een meisje heeft![]()
Staan er ook allebei inquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mag ze wel wat gaan eten wil ze een fatsoenlijke baby eruit diarreën...
![]()
Idd mooie OP!
Trouwens: Marieke en Aukje van Ginneken zijn allebei zwanger.. Schelen wel een paar maandjes.
Okee, ik vond Hond zo ordinairquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Hond is met een d, niet met dt.
mooie elegante vrouwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef Lienekien het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/article47987061.ece?rss
't Is dus Marjon de Hond. En 't is haar eerste.
En gisteren werd in shownieuws verteld dat ze buiten medeweten van Ary een abortus had gepleegd en dat dat de reden van de scheiding was...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:26 schreef hardsilence het volgende:
Is Mariska Hulscher zwanger?
AMSTERDAM - Geruchten over Mariska Hulscher blijven de ronde doen. Ze vroeg na slechts twee maanden huwelijk de scheiding aan van Ary Schouwenaar. Een weekblad beweert nu zelfs dat Mariska zwanger was terwijl ze op huwelijksreis naar Bali vertrok!
Weekblad Story, dat in ruil voor een romantische reportage de huwelijksreis betaalde, schrijft: "Mariska zou zwanger op huwelijksreis zijn gegaan. Uit zeer betrouwbare bron verneemt Story dat Mariska tijdens haar honeymoon op Bali haar mond voorbij heeft gepraat."
"De 42-jarige presentatrice - die zelf al twee dochters heeft - zei volgens deze bron dat ze in verwachting was en haar zwangerschap nog erg pril was. Dat was vermoedelijk de reden dat ze op Bali liever niet door onze fotografe in bikini gefotografeerd wilde worden en dat ze afzag van een duikexcursie terwijl bekend is dat Mariska daar grote interesse in heeft."
"Ook dronk ze geen alcohol. Ze bleek er duidelijk van te balen dat ze niet kon duiken en drinken maar gezien haar vermeende toestand was dat nu eenmaal onverstandig."
je had dat zwabberavondprogramma van de tros net moeten zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:47 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
En gisteren werd in shownieuws verteld dat ze buiten medeweten van Ary een abortus had gepleegd en dat dat de reden van de scheiding was...
Het begint nu allemaal wel erg soapachtig te worden![]()
Die is inmiddels bevallen van een zoontje, Kingston.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:49 schreef t0pp3rtj3 het volgende:
Lag het nou aan mij of was Gwen Steffani een tijd geleden ook zwanger??????????![]()
![]()
![]()
![]()
vertel...ik heb het niet gezien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
je had dat zwabberavondprogramma van de tros net moeten zien![]()
Zocht ik voor de OP ook al, met google kwam ik helaas niet verder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand nog mooie celeb-buikfoto's gevonden???
Ben wel benieuwd naar de zusjes van Ginneken.
Aukje van Ginneken heeft verklapt aan shownieuws dat ze een jongen krijgtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Iemand nog mooie celeb-buikfoto's gevonden???
Ben wel benieuwd naar de zusjes van Ginneken.
quote:Tooske: Ja, ik ben zwanger!
’Van de AVRO naar SBS 6’
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM, zaterdag
Tooske Ragas is zwanger! De 32-jarige presentatrice en haar echtgenoot popzanger Bastiaan Ragas bevestigden het goede nieuws gisteren.
„Het heeft best even geduurd, maar nu is het toch zover”, aldus een dolgelukkige Tooske, „en ik voel me hartstikke goed.”
Tooske maakte gisteravond bekend dat ze weggaat bij de AVRO. Maar dat is niet omdat ze fulltime moeder wil worden. „Ik doe het liefst grote amusementsprogramma’s en dat zit er bij de publieke omroepen niet in.”
Tooske zegt met verschillende partijen in gesprek te zijn, maar in Hilversum gaat het sterke gerucht dat zij een overstap naar SBS 6 gaat maken. Tooske zou Wendy van Dijk moeten opvolgen als gezicht van het tv-station.
Volgens de AVRO is de samenwerking in goed overleg beëindigd. Tooske presenteert in ieder geval, evenals vorig jaar, de Duitse versie van Idols.
quote:NIEUW LEVEN VOOR TOOSKE!
BABY en andere BAAN
Door het dolle van blijdschap zijn ze. Tooske en Bastiaan Ragas krijgen half februari het kindje waar ze lange tijd op hebben moeten wachten. Een toevallige foto van Tooske gisteren tijdens het boodschappen doen vertelde veel. „Je kunt het zien hč”, zegt de 32-jarige blonde presentatrice, die gisteren ook haar onverwachte vertrek bij de AVRO aankondigde. „Jij bent de eerste tegen wie ik het bevestig. Ik ben nu inderdaad precies 15,5 week in verwachting.” Tooske begint dus echt een nieuw leven. Niet alleen kiest ze een nieuwe carričreweg bij vermoedelijk SBS 6, maar ze wordt ook nog moeder. „Ik heb nu al een bol buikje. De natuur liet op zich wachten toen ik in Italië aan het opnemen was voor het AVRO-programma Oppassen & Wegwezen. Terug in Nederland kwam Bastiaan me van Schiphol ophalen en toen zijn we langs een drogist geracet. Testje gedaan. En ja hoor. Bleken we niet met zijn tweeën maar met zijn drieën op de bedrand te zitten.”
Tranen
Bastiaan (35): „Ik ben heel erg blij en trots. Als je met elkaar trouwt, hoop je samen kinderen te krijgen. De geboorte van mijn zoon Sem bleek destijds al zo’n verrijking van het leven. Ik geniet er intens van dat ik dat wonder nog een keer mag beleven. En nu met Tooske. Ik heb al een keer een zwangerschap meegemaakt, dus ik weet ook hoe het zit met de stemmingen…”
Grinnikt: „Afgelopen week hebben we ons nieuwe huis betrokken en zijn we alle opgeslagen spullen uit onze individuele huizen gaan uitzoeken. Elk roestig pannetje dat ik weg wilde doen bracht de tranen in de ogen van Tooske. Nu even niet dus.” Zwangere Tooske valt bij: „Ik voel me geweldig. Niet misselijk, niks. En volgens de gynaecoloog zijn mijn kindje en ik helemaal gezond. Maar de tranen zitten hoog. Ik zie me al in de decembermaand met een dik vest in een schommelstoel zitten. De reactie van Sem was ook heel schattig. Hij is vier en riep dat we een baby krijgen en dat hij oudste wordt.”
Paniek
Wat werk betreft moet er in het gezin Ragas nog wel het een en ander worden georganiseerd. Tooske is druk in onderhandeling over allerlei nieuwe kansen, waar ze dit najaar haar handen vol aan zal hebben, en Bastiaan gaat op theatertournee met zijn nieuwe Nederlandstalige album. Tooske: „We zijn gewend aan een kindje over de vloer. Dus we raken niet in paniek. En we gaan nu meteen aan de babykamer beginnen…”
Ik zie helemaal niks eigenlijk.quote:Een toevallige foto van Tooske gisteren tijdens het boodschappen doen vertelde veel. 'Je kunt het zien hč'
Wat leuk! Zal ik m'n buren ff feliciteren met hun nieuwe nichtjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef teigan het volgende:
AMSTERDAM - Martin Buitenhuis, de zanger van de band Van Dik Hout, is vrijdagmiddag de trotse vader geworden van een dochtertje. Het meisje heet Lisa. Moeder en kind maken het goed.
Vader of niet, Martin treedt vanavond gewoon weer op met zijn band.
Ik hoorde het ook.. zou het alleen niet al naar buiten brengen. Maar da's ieder voor zich.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:58 schreef AnnaStesia het volgende:
Aukje van Ginneken heeft verklapt aan shownieuws dat ze een jongen krijgt
quote:Aukje van Ginneken is in verwachting van een zoontje.
Aukje is uitgerekend op 24 december en is dus ook al drku bezig met de kinderkamer. De aanstaande vader is Sander Jansen, met wie Aukje sinds een jaar een relatie heeft.
Aukje's zus, Marieke van Ginneken, verwacht deze maand haar eerste kindje.
Erg leuke normale naamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:56 schreef hardsilence het volgende:
Leuk van Tooske.
Tom DeLonge vader geworden
De zanger van Blink 182, Tom DeLonge, is voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Jennifer beviel van een jongen in een ziekenhuis in Los Angeles. Het jongetje heet Jonas Rocket DeLonge.
Tom en Jennifer waren al de trotse ouders van hun 4-jarige dochter, Ava Elizabeth. Jonas woog zeven pond en is 52 cm lang.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk voor Tooske!
En is er nog geen babynieuws van Rafaëlla??
omgquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:15 schreef ivetje het volgende:
Raffaëla is vanmorgen bevallen van een dochter, genaamd Beautiful
Is een apart topic over
Leuk voor Leontienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:44 schreef Lovechild het volgende:
Zometeen in Shownieuws komt dat Leontien van Moorsel 2 maanden zwanger is.
Ze heeft zo lang aangekondigd dat ze ging stoppen met fietsen om zwanger te worden, dat ik wel eens dacht "Eerst maar eens worden.". Maar goed, gelukt dus.
Hij had er dan ook niet echt op gerekend dat ze nu al zou komen. Maand te vroeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef teigan het volgende:
AMSTERDAM - Martin Buitenhuis, de zanger van de band Van Dik Hout, is vrijdagmiddag de trotse vader geworden van een dochtertje. Het meisje heet Lisa. Moeder en kind maken het goed.
Vader of niet, Martin treedt vanavond gewoon weer op met zijn band.
Ja, beetje dom, ik kan me haast niet voorstellen dat dit zomaar een "slip of the tongue" is... óf deze jongeman wilde zelf even in de publiciteit, óf het was een grapje ofzo. Het lijkt me sterk dat dit onder die gehele filmcrew bekend was en dat het dan niet eerder was uitgelekt. Want volgens mij is JLo er al meer dan een maand geleden mee gestopt, met die film.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:30 schreef hardsilence het volgende:
Pop idol spills beans with J-Lo baby news
Tween idol Jesse McCartney's new pop album is appropriately titled "Right Where You Want Me." At an appearance Thursday morning in-studio at Star 94, the 19-year-old was right where Steve McCoy and Vikki Locke wanted him.
In an otherwise innocuous interview, McCartney disclosed that he is dating actress Katie Cassidy, daughter of baby boomer teen idol David Cassidy. He then spilled that his gal pal has been cast as Lucy Ewing in the big-screen adaptation of the 1970/1980s TV soap "Dallas."
Then Locke inquired, "Oh, so I bet your girlfriend can give us the scoop on why Jennifer Lopez was fired from the movie?" Without thinking, McCartney replied, "She didn't get fired. She's pregnant."
Oops. J-Lo and hubby Marc Anthony haven't exactly made that news public yet.
Locke reports that McCartney then looked nervously over at his female handler and quickly changed the subject.
"It was kind of a 'Oops, what did I just do?' moment," Locke told Buzz. "It quickly became 'Can we just talk about the record?' When the microphones were off, he just looked at the woman with him and asked, 'Was I not supposed to say anything?"
"Right Where You Want Me" arrives in stores Sept. 19.McCoy and Locke will re-air the interview between 6 and 7 a.m. today.
Leuk!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef PeRi het volgende:
Zwangere zusjes Van Ginneken die Skaai en ik nog tegenkwamen in de H&M in Rotterdam, 3 weken geleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lieve buikjes.
Was de roddel van destijds toch geen roddel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Anky van Grunsven verwacht binnenkort tweede kindje
Leuk! En nu helemaal logisch dat ze zaterdag de ereronde op een (rustig) politiepaard reed!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:05 schreef J-net het volgende:
Sjef Janssen heeft bekend gemaakt na de wereldtitel van Anky van Grunsven dat zij 3 maanden in verwachting is van hun tweede kind.
Ik neem aan dat levenspartner Galaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:28 schreef teigan het volgende:
Uit de Telegraaf:
AMSTERDAM - Henny Vrienten wordt weer vader. De inmiddels 58-jarige oud-voorman van Nederpopband kan zijn tweede kindje begin volgend jaar tegemoet zien.
Samen met zijn levenspartner Gala Veldhoen, dochter van kunstenaar Aad Veldhoen, heeft Henny al een kind, zo meldt RTL Boulevard vanavond.
Nee hij heeft een jonge vrouw.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat levenspartner Galaniet 58 is?
Wow, dat is inderdaad luxe! Ik had nooit gedacht dat iemand uit die tijd al zo veel geld kon verdienen in Nederland. Of goed belegd natuurlijk. En de kids houden hem jong.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nee hij heeft een jonge vrouw.
Mijn man is liftmonteur en is pas geleden bij hem thuis geweest om zijn lift te maken(tja wie geld heeft kan een lift in huis plaatsen)
Hennie Vrienten is toch mijn jeugdidool dus ik was stikjaloers op mijn man hahaha
Zijn vrouw en dochtertje waren ook thuis,vandaar dat ik weet dat ze jong is![]()
als het je idool is ga je toch mee als assistentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Nee hij heeft een jonge vrouw.
Mijn man is liftmonteur en is pas geleden bij hem thuis geweest om zijn lift te maken(tja wie geld heeft kan een lift in huis plaatsen)
Hennie Vrienten is toch mijn jeugdidool dus ik was stikjaloers op mijn man hahaha
Zijn vrouw en dochtertje waren ook thuis,vandaar dat ik weet dat ze jong is![]()
haha had gekund ja,maar ik heb wel zijn handtekening nu (hij moest de werkbon tekenen hahaha) dat is me als tiener nooit geluktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als het je idool is ga je toch mee als assistent![]()
Een paar jaar geleden heeft doe maar een soort reunie toernee gehad,ik geloof dat ze toen 10x in een uitverkocht ahoy hebben gestaan,ze gaven toen ook toe dat het geld de voornaamste reden was om dat te gaan doen,in de jaren 80 hadden ze een nogal corrupte manager en weinig geld gekregen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Wow, dat is inderdaad luxe! Ik had nooit gedacht dat iemand uit die tijd al zo veel geld kon verdienen in Nederland. Of goed belegd natuurlijk. En de kids houden hem jong.
Uit dezelfde krant komt ook het bericht dat Raffaella haar dochtertje Beautifull Hope heeft genoemt. De roepnaam is nog niet bekend..quote:"Jennifer Lopez is niet zwanger"
door onze redactie
AMSTERDAM - Voor de duidelijkheid; Jennifer Lopez is niet zwanger. Vorige week vertelde popster Jess McCartney in een interview op het Amerikaanse radiostation Star 94 dat J.Lo in verwachting is. Dat zou volgens Jess ook de reden zijn waarom de zangeres heeft bedankt voor de rol van Sue Ellen in Dallas. Zijn uitspraak leidde uiteraard tot veel commotie...
Maar nu krabbelt hij terug. In een verklaring laat de Amerikaanse zanger weten: "Ik wist het niet zeker. Ik dacht dat ik het ergens had gelezen... Het spijt me."
Een woordvoerder van Jennifer doet er nog een schepje bovenop. " Ze is 100% zeker niet zwanger." Maar het zal waarschijnlijk niet lang meer duren... J.Lo, die getrouwd is met zanger Marc Anthony, gaf onlangs toe een kinderwens te hebben. Op doktersadvies eet de mooie Latin -ster daarom alleen nog maar spinazie om haar vruchtbaarheid te stimuleren.
Ze gelooft er heilig in dat ze daardoor sneller in verwachting raakt. " Sinds de dokter mij heeft geadviseerd om zoveel mogelijk spinazie te eten, eet ik een spinazieomelet als ontbijt, maak ik spinaziesalade voor de lunch en bij mijn avondeten ontbreekt de spinazie uiteraard ook niet."
J.Lo zal inmiddels wel groen uitslaan, nu maar hopen dat het helpt...
Uitgerekend 17 maart 2007quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef Peekaboo het volgende:
Annette Barlo
[afbeelding]
ook weer zwanger
Het zou dan wel humor zijn als dat kind later geen keizer wil wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:59 schreef AnnaStesia het volgende:
'Japanse prinses Kiko krijgt zoon'
Uitgegeven: 31 augustus 2006 08:08
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2006 10:45
TOKIO - De Japanse prinses Kiko krijgt een zoon. Dat heeft haar echtgenoot, prins Akishino, aan een vriend toevertrouwd, aldus het Japanse tijdschrift Shukan Bunshun donderdag. Prins Akishino is de jongere broer van kroonprins Naruhito.
Binnen de keizerlijke familie van Japan is sinds 1965 geen jongen meer geboren. Volgens de Japanse grondwet komt alleen een mannelijke boreling in aanmerking voor het opvolgen van keizer Akihito.
Kroonprins Naruhito en kroonprinses Masako hebben een dochter, Aiko. Plannen om de grondwet zo te wijzigen dat een troonsopvolging door een vrouw mogelijk wordt, zijn in de ijskast gezet, omdat Kiko mogelijk een jongetje baart. Zij heeft al twee dochters, prinses Mako en prinses Kako.
Kroonprins Naruhito en zijn gezin verbleven de afgelopen twee weken in Nederland op uitnodiging van koningin Beatrix. Ze logeerden in jachtslot Het Oude Loo in Apeldoorn.
Stress
Prinses Masako (42) moest zich in Nederland een beetje proberen te ontspannen. De als econome en diplomate opgeleide Masako gaat al jaren zwaar gebukt onder hevige stress, vermoedelijk veroorzaakt door het strenge hofprotocol en vooral door de wens van het Japanse volk om toch vooral maar een zoon ter wereld te brengen. Het Japanse persbureau Kyodo meldde donderdag dat prins Naruhito en zijn gezin in hun land zijn teruggekeerd.
Prinses Kiko krijgt op of rond 6 september een baby met behulp van de keizersnede. De medische ingreep is noodzakelijk door complicaties tijdens haar zwangerschap
Ze zijn er nogal van de Ko's ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef lady-wrb het volgende:
prinses Mako en prinses Kako.
en hoe gaan ze nummer drie noemen? Bako?
doet me een beetje denken aan kwik kwek en kwak
je zal het kind maar zijn jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:42 schreef rena het volgende:
[..]
Het zou dan wel humor zijn als dat kind later geen keizer wil wordenNiet dat ik denk dat ze daar een eigen wil hebben of zo.
![]()
Zo.. iets te lange winterslaap gehouden ofzo???quote:Op zondag 3 september 2006 12:03 schreef Moja het volgende:
Huh, is Aukje van Ginneken ook zwanger?die 2 doen echt alles samen
.
Ik ben een maand in het buitenland geweestquote:Op zondag 3 september 2006 12:05 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Zo.. iets te lange winterslaap gehouden ofzo???
heb je geen picca van haar ofzoquote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Cheesecake het volgende:
Winonah, vriendin van Nigel de Jong (voetballer HSV) is ook zwanger. De baby wordt verwacht in februari.
hehe, het raakte tijd na 3 weken niet mee kunnen voetballen. Misschien wordt het dan woensdag weer wat met Oranje.quote:Op maandag 4 september 2006 10:55 schreef lily het volgende:
Wesley Sneijder (Ajax) is vannacht vader geworden van zoon Jessey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |