Sorry sheepquote:
Ok, geregeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef Supersheep het volgende:
Kom maar gewoon met die vraag hoor MaJo!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk had
Maar hee, ik moet gaan. Tot ziens mensjes!En voor de dames:
Waarom had 2 de best hand bij de Turn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk had
Maar hee, ik moet gaan. Tot ziens mensjes!En voor de dames:
Ff mijn post geedit. Telt wat makkelijkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef MaJo het volgende:
Geef die punten maar aan sheep, ik gokte hoorDoe maar een vraag sheep, heb geen inspiratie
Heet die omroep niet al jaren de VRTquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gatver... Ik zit nou net BRT1 te kijken. Gaat over domme wijven die zichzelf uithongeren
Speler 3 heeft op de turn AsAh met een Q als kicker (hogere kaart).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef Grim. het volgende:
[..]
Waarom had 2 de best hand bij de Turn?
Jawel. Sterker nog, tegenwoordig heet het "één". Maar het gaat over knokenzakken die nog dunner willen worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Heet die omroep niet al jaren de VRT
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Allantois het volgende:
Clint Mansell
Ik zat al te denken: hoe komt het dat VRT me ook al zo ouderwetsch voorkomt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel. Sterker nog, tegenwoordig heet het "één".
Is het een ouwe Jambers of komt die trend nu pas aanwaaien in België?quote:Maar het gaat over knokenzakken die nog dunner willen worden.
De vraag bestaat toch uit 2 onderdelen? Eerst is de vraag wie de beste hand had bij de turn en daarna wie uiteindelijk de pot wint. Dus bij de turn heeft speler 3 de beste kaarten en uiteindelijk wint speler 2.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Speler 3 heeft op de turn AsAh met een Q als kicker (hogere kaart).
Speler 1 heeft op de turn AsAd met een J (Q is hoger dan de J en hij zou dus verliezen op de turn).
Speler 2 heeft op de turn nog helemaal niets. Zijn potentiele winstkans is wel redelijk hoog, maar dat was de vraag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |