Lammersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Grooviee17 het volgende:
Een nieuwe vraag, dit keer over Formule 1.
Nederland heeft in totaal 7 Formule 1 coureurs gekent. Noem er 6
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:53 schreef Asmodian het volgende:
Westelaken is nu 2x genoemd. Je mist Astrid Kersseboom
nee joh ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef Marinus het volgende:
Is Coronel formule 1? dacht alleen rally en dat soort dingen?
Die hebben beide toch echt in de Formule 1 gereden hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef Grooviee17 het volgende:
Blekemolen en Rothengatter zijn niet goed, de andere 4 wel. nog 2 te gaan dus
Huub R heeft toch echt F1 gereden dacht ik hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef Grooviee17 het volgende:
Blekemolen en Rothengatter zijn niet goed, de andere 4 wel. nog 2 te gaan dus
nee hoor, astrid zat in het lijstje van Groovie en mijquote:
Jazeker, toen Verstappen nog hot was en de geruchten over hippe stoeltjes zou krijgen, kon Olaf Kwal niet op houden over manager Huub die het wel zou regelen, want die had ook f1 gereden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Huub R heeft toch echt F1 gereden dacht ik hoor
Die ken zelfs ik nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:55 schreef Asmodian het volgende:
Ik bedoel Herman van Zandt
Mijn lijstje wat ik had was helaas foutquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:53 schreef existenz het volgende:
Jos Verstappen
Jan Lammers
Robert Doornbos
Christiaan Alberts
Michael Blekemolen
Huub Rothengatter
Ja, inderdaad. Had-ie 't maar enkel bij racen gehouden en niet die verderfelijke apparatuur ontwikkeld....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
maus gatsonides is nr 7
Die heeft nog mee proberen te doen aan de grandprix van Nederlandquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:58 schreef dolle_hond het volgende:
blekemolen?
Correctquote:
ja, dat doe ik nu effequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik geloof het zonder meer. Wil je het wel even helemaal uitleggen als het antwoord is goedgekeurd?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef Asmodian het volgende:
Waarom wint speler 1? Speler 2 heeft een Flush!
Oops. inderdaad. ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef Asmodian het volgende:
Waarom wint speler 1? Speler 2 heeft een Flush!
Waardoor ik gelijk hadquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk had
Maar hee, ik moet gaan. Tot ziens mensjes!En voor de dames:
Sorry sheepquote:
Ok, geregeldquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef Supersheep het volgende:
Kom maar gewoon met die vraag hoor MaJo!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk had
Waarom had 2 de best hand bij de Turn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waardoor ik gelijk had
Ff mijn post geedit. Telt wat makkelijkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef MaJo het volgende:
Geef die punten maar aan sheep, ik gokte hoorDoe maar een vraag sheep, heb geen inspiratie
Heet die omroep niet al jaren de VRTquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gatver... Ik zit nou net BRT1 te kijken. Gaat over domme wijven die zichzelf uithongeren
Speler 3 heeft op de turn AsAh met een Q als kicker (hogere kaart).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef Grim. het volgende:
[..]
Waarom had 2 de best hand bij de Turn?
Jawel. Sterker nog, tegenwoordig heet het "één". Maar het gaat over knokenzakken die nog dunner willen worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Heet die omroep niet al jaren de VRT
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Allantois het volgende:
Clint Mansell
Ik zat al te denken: hoe komt het dat VRT me ook al zo ouderwetsch voorkomt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel. Sterker nog, tegenwoordig heet het "één".
Is het een ouwe Jambers of komt die trend nu pas aanwaaien in België?quote:Maar het gaat over knokenzakken die nog dunner willen worden.
De vraag bestaat toch uit 2 onderdelen? Eerst is de vraag wie de beste hand had bij de turn en daarna wie uiteindelijk de pot wint. Dus bij de turn heeft speler 3 de beste kaarten en uiteindelijk wint speler 2.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Speler 3 heeft op de turn AsAh met een Q als kicker (hogere kaart).
Speler 1 heeft op de turn AsAd met een J (Q is hoger dan de J en hij zou dus verliezen op de turn).
Speler 2 heeft op de turn nog helemaal niets. Zijn potentiele winstkans is wel redelijk hoog, maar dat was de vraag niet.
Nee, is een BBC-documentaire over stomme wijven die denken dat anorexia ongevaarlijk is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zat al te denken: hoe komt het dat VRT me ook al zo ouderwetsch voorkomt?
[..]
Is het een ouwe Jambers of komt die trend nu pas aanwaaien in België?
Heb het zelf niet zo op ''klassieke muziek", maar het meeste van hem vind ik best goed. Zijn naam is vrij simpelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef MaJo het volgende:
Je kunt zoveel tips geven maar ik weet het nietHeb het al heel vaak gehoord, en weet ook wel een paar dingen die hij ook gecomponeerd heeft maar vergeet de naam altijd weer
Die Britten denken wel meer gekke dingenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, is een BBC-documentaire over stomme wijven die denken dat anorexia ongevaarlijk is.
Ik slaap nog geloof ik... Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef Grim. het volgende:
[..]
De vraag bestaat toch uit 2 onderdelen? Eerst is de vraag wie de beste hand had bij de turn en daarna wie uiteindelijk de pot wint. Dus bij de turn heeft speler 3 de beste kaarten en uiteindelijk wint speler 2.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die Britten denken wel meer gekke dingen
Nou, ik ben ervandoor. Genoeg internet voor vandaag
Verrassendquote:
Thomas Neuman?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:24 schreef Supersheep het volgende:
Thomas N..man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |