quote:ALGEMEEN
carrosserie 5-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie september 2001
einde november 2003
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1360 cm3
boring x slag 75,0 x 77,0 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 55 kW (75 pk)
5500tpm
max. koppel 120 Nm
2800tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter onafh., dwarsarmen
vering voor schroefveren
vering achter torsiestaaf
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor gev. schijven, 283 mm
remmen achter schijven, 247 mm
bandenmaat 195/65TR15
draaicirkel 10,7 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,20 m
breedte 1,73 m
hoogte 1,51 m
wielbasis 2,61 m
spoorbreedte voor 1,50 m
spoorbreedte achter 1,51 m
massa leeg 1134 kg
max. toelaatbare massa 1659 kg
laadvermogen 525 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 605 kg
kogeldruk 60 kg
dakbelasting - kg
inh. bagageruimte 341-1328 l
inh. brandstoftank 60 l
PRESTATIES
topsnelheid 167 km/h
acceleratie 0-100 km/h 14,0 s
verbruik binnen beb. kom 8,7 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,5 l/100km
verbruik gecombineerd 6,7 l/100km
CO2 uitstoot 159 g/km
Op de terugweg van de volgende Nurnmeetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, thats it... Ik bel NU iedereen die ik ken op om te vragen wanneer we naar Gennep gaan....
310 postsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:15 schreef Nolius het volgende:
Ah, kijk. Ik was door die slotjes doorposten al zat
waarom niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:16 schreef Hugster het volgende:
Leuk, dat laptop ongelukje van mij is niet verzekerd![]()
quote:
Uh ohquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:16 schreef Hugster het volgende:
Leuk, dat laptop ongelukje van mij is niet verzekerd![]()
Ik ben schoonmaken
Nietusquote:
Tot mijn 21e WA meeverzekerd geweest bij mijn ouders, maar waren vergeten de melden aan mij dat ik vanaf mijn 21e niet meer verzekerd ben daar en een eigen moet regelen.quote:
En voor 230 kun je hem niet laten repareren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tot mijn 21e WA meeverzekerd geweest bij mijn ouders, maar waren vergeten de melden aan mij dat ik vanaf mijn 21e niet meer verzekerd ben daar en een eigen moet regelen.
Dus ik ben niet WA verzekerd.
De reisverzekering van die vriend vergoed ¤230 voor daar gekochte spullen, en dat ding heeft ie dus daar gehaald. Als gestolen opgeven heeft dus ook geen zijn daarvoor, ja, alleen voor ¤230. Maar dat dingetje kost iets meer
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
sjaggo jaff een dikke rug ophoesten
![]()
Een LCD scherm voor een laptop is al ¤650quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En voor 230 kun je hem niet laten repareren?
Weet ik 't, je had het steeds over een vlek alleen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een LCD scherm voor een laptop is al ¤650Dan nog dvd drive, andere plakzooi die binnenin zit en het slaaplampje is ook stuk.
dat is kutquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tot mijn 21e WA meeverzekerd geweest bij mijn ouders, maar waren vergeten de melden aan mij dat ik vanaf mijn 21e niet meer verzekerd ben daar en een eigen moet regelen.
De reisverzekering van die vriend vergoed ¤230 voor daar gekochte spullen, en dat ding heeft ie dus daar gehaald. Als gestolen opgeven heeft dus ook geen zijn daarvoor, ja, alleen voor ¤230. Maar dat dingetje kost iets meer
Ook nog een tuinstoelquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is kut
gelukkig heb je niet meer gesloopt
hoe ga je dat nu oplossen, denk je?
Dat is wel kut ja..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook nog een tuinstoel
En oplossen? Tja ding naar Apple sturen, in nieuwstaat laten maken en de rekening naar mij opsturen![]()
sjiek hendig slippertjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ijsmeis er niet is valt het best mee.
ahquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Hugster er is, glijdt ze van har steol en kakelt ze als een kip zonder kop.
Echt nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Hugster er is, glijdt ze van har steol en kakelt ze als een kip zonder kop.
quote:
Als je nu gewoon even op MSn zou gaan met Hugster zou dat best OK zijn ja.quote:
Ik heb geen MSN en ik wil niet op MSNquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nu gewoon even op MSn zou gaan met Hugster zou dat best OK zijn ja.
Ik vind je nog wel lief hoor
Google talk zit standaard in Gmail in zo'n schermpje ergens daarzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN en ik wil niet op MSN.
Nee, ik be een hippie, ik vind iedereen lief.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Worden dingen tegenwoordig zo opgelost in de crew?
Ik heb geen zin om te chatten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Google talk zit standaard in Gmail in zo'n schermpje ergens daarzo.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik be een hippie, ik vind iedereen lief.
OK, dan haal ik vanaf nu de rest van de avond al je post hier weg, want dit is immers ook een (slow)chat.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, dan haal ik vanaf nu de rest van de avond al je post hier weg, want dit is immers ook een (slow)chat.
uit bescherming
Ga je me nu ook stalken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[jaguarized]Mn postcount, vuile slet![/jaguarized]
Okay, dat mag. Ik ben niet zo'n lulhannes die ze naar een of andere weblog stuurtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ga mn schaamhaar voor je scheren, en VOOR en NA foto's maken.
Ik ben de grondlegger van de caviafotoreeks btwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik je caviatopic maar verwijderen dan?
En nu moet ik je op mijn knieën bedanken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de grondlegger van de caviafotoreeks btw
Nee, met die lulhannes neuk je niet, denk je.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, dat mag. Ik ben niet zo'n lulhannes die ze naar een of andere weblog stuurt.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nu moet ik je op mijn knieën bedanken?
Ja, ga je frustraties nu niet op mij botvieren, jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt niet zonder je holmaatje?
Nee, kijken naar het kwalitietsverschil met ook_gek, die samen met zure_yoghurt de breezerslettenreeks heeft gestrat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En nu moet ik je op mijn knieën bedanken?
Molukkers in PTA kan niet goed gaan, dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ga je frustraties nu niet op mij botvieren, ja
Dat is zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, met die lulhannes neuk je niet, denk je.
Hem wil ik niet bedanken. Mede omdat ik daardoor nu meer leesvoer heb. Wat een kuttopic btw.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, kijken naar het kwalitietsverschil met ook_gek, die samen met zure_yoghurt de breezerslettenreeks heeft gestrat.
Hij leeft nog wel iig, ik heb hem een klant bezorgd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef lipje het volgende:
Waar is onze PTA-negert eigenlijk?
PTA-negertquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef lipje het volgende:
Waar is onze PTA-negert eigenlijk?
googlnog watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
PTA-negert
heb ik weer wat gemist
Hippie-auto-meet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op de 404 meet zal ik wel aanwezig zijn![]()
De dealer waar ik m'n auto heb gekocht had er eentje staan, maar die stond dus stil.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:50 schreef Fugie het volgende:
alleen al voor het geluid van de f430 moet je naar miami vice
de tering dat klinkt wel lekker in zon bioscoopzaaltje
in miaimi vice istie ook grijsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
[..]
De dealer waar ik m'n auto heb gekocht had er eentje staan, maar die stond dus stil.
En hij was grijs.
Ja hup! Gooi die scans ff online!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
OMFG. Eerste sms al binnen: "Hey An? Je staat in de Viva?!"
Ja hoor eens! Je denkt toch niet dat ik de Viva in huis heb, danwel ga kopen of wel?!quote:
Nee hoor. Dat ben ik ook niet van planquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hoor eens! Je denkt toch niet dat ik de Viva in huis heb, danwel ga kopen of wel?!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
Viva![]()
Daar heeft ruud de wild toch iets mee te maken niet?
quote:Met name de laatste Viva met Ruud de Wild als hoofdredacteur was ontzettend leuk! Maar ook met de eigenlijke redacteuren is Viva een topblad!
kir op 30-10-2004
yep...quote:
Dank je. En jij hoort alle concurrenten van je huidige auto te kennenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
yep...
Eigenlijk hoor ik dat niet te weten
Dat is geen concurrent, de boxster blaast mijn auto wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Dank je. En jij hoort alle concurrenten van je huidige auto te kennen
Neeeeeeeeeeee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is geen concurrent, de boxster blaast mijn auto weg
En als ik dan toch voor een overtreffende trap moest gaan wordt het een S2000![]()
Ik kan me goed voorstellen dat iemand die een nieuwe Mazda MX5 wil, ook kijkt naar een 2ehands Boxsterquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is geen concurrent, de boxster blaast mijn auto weg
En als ik dan toch voor een overtreffende trap moest gaan wordt het een S2000![]()
Een 4.040k sovereign, heb je geen moeilijkere?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
En is dit nu een Jaguar of een Daimler?
Als ik de foto nader bekijk lijkt het plaatje iets meer weg te hebben van een kattenkop dan van een hoodletter Dquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:22 schreef Hugster het volgende:
Jaguar moet zo'n panthertje als badge op de kap volgens mij en Daimler sowieso een plaatje. Of is dat een optie bij de Jaguar?
ik vrioeg niet naar het type, maar naar het merkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een 4.0 sovereign, heb je geen moeilijkere?
Ik heb ook geen burgerbak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Fugie het volgende:
grijs op een burgerbak is lelijk, op een italiaans racepaard staat alles
Omdat die vast geen 1134 kg weegt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef no_comment het volgende:
waarom staat het oude model 307 in de OP?
Vind het nieuwe smoeltje veel leuker
oh, Jaguar vergeten ervoor te gooienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vrioeg niet naar het type, maar naar het merk
Dat kan goedkoper hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
(nu is het wachten op de eerste die aan komt kakken met een autotrader advertentie met een tweedehands Boxster van 40k)
tsja, dat soort spul is ook gemaakt voor de ring hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
M5Veel naamgenoten van jou nu op BB
Klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef M5 het volgende:
[..]
tsja, dat soort spul is ook gemaakt voor de ring he
Iets met de waarde van je op de ring onverzekerde auto aangeven en een paar mensen die dat te patserig vindenquote:
Dan vergeet je nog de kliekjes..quote:
Niet uitleggen, inlezen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef Paladijn het volgende:
zit iedereen nou te wachten tot iemand de rest van de avond alle running gags uit gaat leggen?
lekker kunnen oefenen met je fotocamera op de ringmeet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef Paladijn het volgende:
zit iedereen nou te wachten tot iemand de rest van de avond alle running gags uit gaat leggen?
ja en neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lekker kunnen oefenen met je fotocamera op de ringmeet?
er zijn trouwens ook DSLR's van 40k![]()
omg, iemand heeft het gevraagd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en waarom sta jij in de viva?
Ik heb inderdaad een deel bekekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja en nee
Ik heb een lading foto's weggegooid, maar daar heb je digitaal voorDe rest heb je al kunnen bekijken als het goed is...
wtfquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zei hier op FOk dat ze alleen haar teten showde als Tim er bij was, en toen kwam ze in de Viva, na een mailinterview.
Gewoon mislukt, hoewel er bij degenen die ik omgezet heb ook een aantal zitten waar ik niet echt tevreden over ben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een deel bekeken
waarom heb je die foto's verwijdert, niet helemaal naar wens?
doe die andere avatar eens terug, dit is niksquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
ja die zag er inderdaad erg mooi uit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon mislukt, hoewel er bij degenen die ik omgezet heb ook een aantal zitten waar ik niet echt tevreden over ben.
En vica versa.. bv. de foto van de Dom bij nacht is tegen mijn verwachting in heel mooi geworden.
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef M5 het volgende:
[..]
doe die andere avatar eens terug, dit is niks
lege accu en geen reserve bij me.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gewoon mislukt, hoewel er bij degenen die ik omgezet heb ook een aantal zitten waar ik niet echt tevreden over ben.
En vica versa.. bv. de foto van de Dom bij nacht is tegen mijn verwachting in heel mooi geworden.
Mooi zijn we van Nijntje afquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja die zag er inderdaad erg mooi uit.
je bent dus nog aan het leren![]()
foto's maken is ook best moeilijk, zeker manual, toch Alex?
Ik heb me bij de auto's eigenlijk vooral gericht op het voorkomen van storende achtergrond-elementen en zo min mogelijk zonlicht weerkaatsing. Dat was op zich al bijzonder moeilijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja die zag er inderdaad erg mooi uit.
je bent dus nog aan het leren![]()
foto's maken is ook best moeilijk, zeker manual, toch Alex?
Die stond niet bij de ring.quote:
Sjek de nummerplaat y0. Daar keek ik naar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een Citroen SM, geen CX.
Met Maserati motor d'r in, het enige plus punt.
ja, dat snap ik ook wel, maar daarom is het nog geen CX.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sjek de nummerplaat y0. Daar keek ik naar.
nee het enige nadeel, blok had enorm veel problemen destijds.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een Citroen SM, geen CX.
Met Maserati motor d'r in, het enige plus punt.
Ik bedoelde eigenlijk, dat de motor het enige is wat niet-citroën is, dat is het plus punt. Dat het blok met italiaanse flair in elkaar gezet is en de rest met de franse slag is wat andersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee het enige nadeel, blok had enorm veel problemen destijds.
verder een geweldige auto
4deursquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een vierduers SM en een paar SM cabrio's op de foto
En een hele zwik 'normale' uiteraard
in die tijd was Citroën technisch geweldig mooi en vooruitstrevend..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk, dat de motor het enige is wat niet-citroën is, dat is het plus punt. Dat het blok met italiaanse flair in elkaar gezet is en de rest met de franse slag is wat anders
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef lipje het volgende:
waarom heb je dan een 404 gekocht en geen citroen?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in die tijd was Citroën technisch geweldig mooi en vooruitstrevend..
wel jammer dat alles alleen maar kapot ging gaat maar niets dan lof voor Citroëns uit die tijd![]()
Franse slag blijft franse slag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en ik ben gewoon altijd al verliefd geweest op een Peugeot 404
ja, een speciale versie voor een of andere Franse president gebouwdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
4deurs
die auto had ook een briljante besturing (bekrachtiging).
echt een geweldige auto voor z'n tijd
de Opera..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, een speciale versie voor een of andere Franse president gebouwd![]()
Yeah, de muziek bbij Paal in de auto was ZEER goed te pruimen. Gelukkig maar, want we hebben het hele weekend naar dezelfde twee CDs geluisterdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef lipje het volgende:
Lex, Paladijn,
Grandioze filmmuziek. Metallica - Enter Sandmanlekker bij het begin van de tourtocht
welke site?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef k_man het volgende:
Wat een bizarre site joh.
Driequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yeah, de muziek bbij Paal in de auto was ZEER goed te pruimen. Gelukkig maar, want we hebben het hele weekend naar dezelfde twee CDs geluisterd![]()
Led Zeppelinquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Drie
Best of the Doors, Best of Dire Straits en Metallica - Black album (met Die, Die, Die my Darling & the Wait erbij). Normaal heb ik daar twee random Led Zeppelin cd's en een random andere cd bij, maar die lagen dus nog thuis
Lekker hoor, ik had Limb Bizkit - the chocolat starfish, en nog een samengestelde RnB cd. En de Radio uiteraard: EinsLivequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Drie
Best of the Doors, Best of Dire Straits en Metallica - Black album (met Die, Die, Die my Darling & the Wait erbij). Normaal heb ik daar twee random Led Zeppelin cd's en een random andere cd bij, maar die lagen dus nog thuis
* Paladijn zoekt dekking.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
Wie gaat er nou pagina's vol met Smarts volposten, om maar iets te noemen.
Mja, ik vind dat ik maar vrij weinig smarts er op heb hoor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
Wie gaat er nou pagina's vol met Smarts volposten, om maar iets te noemen.
inderdaad, plaats eens wat meer!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat ik maar vrij weinig smarts er op heb hoor?
Ik niet, die dingen zijn zo standaard als wat... Er rijden hier in de buurt ook twee rond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef lipje het volgende:
heb je nog wat van die roadsters op de plaat gezet?
Nou ja, het lijkt er inderdaad een beetje op dattie elke auto die ooit geproduceerd is wil fotograferen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:57 schreef BaraCuda het volgende:
Don't unleash the beast![]()
Alexxx heeft gewoon de hobby om alles met 4 wielen op foto te zetten.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef lipje het volgende:
heb je nog wat van die berg roadsters op de plaat gezet?
Omdat het schijtbakken zijn hoop ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
Waarom maken ze die Coupé en Roadster eigenlijk niet meer?
Klopt. En alles met 3 of meer wielen. En veel dingen met rupsbanden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt er inderdaad een beetje op dattie elke auto die ooit geproduceerd is wil fotograferen.
Verkochten te slecht waarschijnlijk, net als de fourfour. Ik vind de roadster wel een schattig speelgoedautootje eigenlijk, net als de daihatsjoe COpen. Ik zou er alleen nooit zelf in gaan rijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
Waarom maken ze die Coupé en Roadster eigenlijk niet meer?
De 'normale' Smart wel dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat het schijtbakken zijn hoop ik
Mijn god die dingen rijden echt voor geen meter
jaquote:
in mn analoge tijd heb ik nog een werkstuk gemaakt over de SLK, toen de eerset generatie net uit wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Eentje maar?En wel al die Smarts? Onbegrijpelijk.
blijft mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Zeg Lexxx, kijk eens wat ik net terug vind
geweldigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Paladijn het volgende:
ik vond die EUR 2,05 bij het avondmaal al duur genoeg voor 0,25 literquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Paladijn het volgende:
We zijn net op tijd terughttp://www.nu.nl/news/803067/30/Bier_Duitsland_duurder.html
Nog maar ff met met060608d1_02_Fuel.mp3 de buren wakker houden en dan slapen, dusalvast.
En nog steeds gewoon ook te bewonderen op mjn forum natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef Paladijn het volgende:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Mukie het volgende:
* Mukie] is ingeschreven voor een [url=http://opleidingen.syntra-limburg.be/DOC/57_Garagehouderhersteller.pdf]cursus autotechniek[/url
12 september ga ik beginnen
Geil babequote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef Mukie het volgende:
* Mukie] is ingeschreven voor een [url=http://opleidingen.syntra-limburg.be/DOC/57_Garagehouderhersteller.pdf]cursus autotechniek[/url
12 september ga ik beginnen
duc-tape en pur will do the jobquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Geil babe
Je mag aan mijn supra komen sleutelen dit winter.
Ik wil een hardpipeset voor naar de turbo en intercooler, en de piggyback brandstof computer moet er nog op
Hoe kom je erop om dat te gaan doenSuperstoer
Ik wil niet meer horen; "mevrouwtje, dat doe ik wel even voor u. Dit is niets voor vrouwen"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:47 schreef vlad het volgende:
[..]
gefeliciteerdmooiste opleiding die mogelijk is
![]()
maar je verwacht zoveel reperaties aan de nissan?![]()
of wil je een garage beginnen?
![]()
Durf je dat al aan dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Geil babe
Je mag aan mijn supra komen sleutelen dit winter.
Ik wil een hardpipeset voor naar de turbo en intercooler, en de piggyback brandstof computer moet er nog op
Hoe kom je erop om dat te gaan doenSuperstoer
Ductape, wd40 en tie-raps: de heilige 3-eenheid.quote:
rookiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ductape, wd40 en tie-raps: de heilige 3-eenheid.
Daar heb je ook, fok hoe heet dat spul, mulk, mul of zoiets voor?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:02 schreef vlad het volgende:
[..]
rookiepur is ideaal om onder het dashboard te spuiten tegen rammeltjes
![]()
![]()
heel tof.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer horen; "mevrouwtje, dat doe ik wel even voor u. Dit is niets voor vrouwen"
Dus wil AL mijn reparaties zelf kunnen doen.
Als deze bevalt ga ik erna nog een doen
http://opleidingen.syntra-limburg.be/DOC/60_Carrosserie.pdf
oja, wij gebruikten altijd pur.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb je ook, fok hoe heet dat spul, mulk, mul of zoiets voor?
Om in plekken te spuiten waar je van buitenaf niet aankomt
vind je het gekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:10 schreef vlad het volgende:
[..]
oja, wij gebruikten altijd pur.
bij de garage waar ik werkte kwam eens een klant: "er komt een rammeltje uit het dashboard"
monteur: dan moet u de radio wat harder zetten![]()
klant: "maar daar neem ik geen genoegen mee"
monteur pakt de bus pur en spuit voor de ogen van de klant het hele dashborad vol![]()
heb die klant nooit weer gezien![]()
idd, daarom waren we blij dat we hem nooit weer gezien hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vind je het gek
wat een hufter.
dan zie je nog nietsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan me niets schelen zolang je maar niets aanhebt onder je overall
mijn overall heeft gaten aan de zijkant, dus daar ga ik niet aan beginnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan me niets schelen zolang je maar niets aanhebt onder je overall
roflquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:10 schreef vlad het volgende:
[..]
oja, wij gebruikten altijd pur.
bij de garage waar ik werkte kwam eens een klant: "er komt een rammeltje uit het dashboard"
monteur: dan moet u de radio wat harder zetten![]()
klant: "maar daar neem ik geen genoegen mee"
monteur pakt de bus pur en spuit voor de ogen van de klant het hele dashborad vol![]()
heb die klant nooit weer gezien![]()
wrom niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn overall heeft gaten aan de zijkant, dus daar ga ik niet aan beginnen
Dan word ik viesquote:
spint die weer als een echte leeuw op gas?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oke.
je mag ook wel aan de 404 sleutelen trouwens.
werk genoeg aan zo'n auto![]()
ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:32 schreef vlad het volgende:
[..]
spint die weer als een echte leeuw op gas?![]()
Wil vnl dingen als grote beurt en kleine zelf kunnen doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef vlad het volgende:
oh, en mukie, als je iets wilt weten over LPG/CNG systemen weet ik misschien wel iemand die je kan helpen![]()
Ik weet nog een lasser voor jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja.
probleem had niets met gas te maken![]()
maar met de carb.
technisch moet het volgende nog gebeuren;
bak checken
aandrijfas tussen de bak en het diff vernieuwen
diff koppel vernieuwen
wiellager achter piept
wormwiel aanpassen
linkerveerpoot aanpassen/vernieuwen
stukje lassen bij de veerpoot
dus genoeg te doen voor Mukie![]()
niet nodig, met zo'n auto kan je volgend jaar weer dezelfde klussen doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oe laat die klusjes dan ff liggen, kan ik er volgend jaar mee beginnen
WTF ROFL JDM TYTE FTW DIBSquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef Xtreem het volgende:
Tfysu, hullie goat hard.
klopt inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:44 schreef vlad het volgende:
[..]
niet nodig, met zo'n auto kan je volgend jaar weer dezelfde klussen doen![]()
Nerdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
WTF ROFL JDM TYTE FTW DIBS [afbeelding]
keigezelligquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er ben.
Leuk ook, dat ik er ben.
Gezellig heur![]()
Ik kijk niet zo veel in de supratopicsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:06 schreef Tjabbo het volgende:
Dank
Maar dan ben je wéér een poos niet op shoarmateam forum geweest, want daar stonden ze al sinds zondagnacht.
Waarom sta je erin dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
OMFG. Eerste sms al binnen: "Hey An? Je staat in de Viva?!"
Enormquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij geilt een beetje op ijsmeis hè?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
EnormJij hebt me he-le-maal door
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zei hier op FOk dat ze alleen haar teten showde als Tim er bij was, en toen kwam ze in de Viva, na een mailinterview.
ik moet wel zeggen dat ik dat stukje tekst van Alex behoorlijk onduidelijk en verwarrend vindquote:
Waarom had ik dit antwoord al verwacht?quote:
Ze hadden een post van me gezien over Topless zonnen en daar ging hun stelling ook over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat ik dat stukje tekst van Alex behoorlijk onduidelijk en verwarrend vind
Ze stelde me wat vraagjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:31 schreef Nolius het volgende:
Wat moet je nou weer over die scheiding zeggen?
krijg je nu een eigen rubriek: "wat ijsmeis vindt:"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze hadden een post van me gezien over Topless zonnen en daar ging hun stelling ook over.
Dus ik kreeg ineens een mailtje of ik niet mijn mening wilde geven, blabla.
Uiteindelijk vond een pief boven haar de stelling niet meer goed, vanwege het weer dus kreeg ik een andere stelling voor mijn kiezen. De scheiding van Paul McCartney.
Et voila, nu sta ik erin. Niks bijzonders dus. Vast een klein hoekkie op een grote pagina.
Ik mag toch hopen dat ze mijn nickname niet hebben gebruikt ehquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg je nu een eigen rubriek: "wat ijsmeis vindt:"![]()
Behangenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef vlad het volgende:
btw nog mensen die schilderen wel leuk vinden en mijn huiskamer nogmaals willen doen?![]()
je wilt liever anoniem blijven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze mijn nickname niet hebben gebruikt eh.
wat begrijp je niet aan schilderen?quote:
tis niet te gleuv'nquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er staat een foto bij geloof ik. Een normale wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |