quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:[..]
2 vragen:
Wat is de relevantie van deze opmerking Kaap? Hebben die mensen ook gesolliciteerd als moderator?
Dat heel wat mensen een stempel op mijn voorhoofd drukken, terwijl zovelen zelf ook aardig wat op hun kerfstok hebben staan. Dat zou betekenen dat als je ook maar ooit iets gedaan hebt, je nooit mod zou mogen worden. En hoevelen hebben er van hun mischien wel gereageerd? Dat weet jij niet en ik ook niet maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was.
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:Je vond het blijkbaar heel normaal om die rotziekte bij voortduring te gebruiken? Denk je daar nu anders over, heb je er spijt van? Of doe je het niet meer omdat je dit baantje wilt? Ik zou graag willen dat je wat openlijker afstand neemt van dat postgedrag en aangeeft dat je het verkeerd vindt. Dan ben je voor mij als moderator een stuk geloofwaardiger!
Kanker is inderdaad een rotziekte, maar ook een stopwoord in de volksmond. Het is ook een stopwoord dat ik zelf (onbewust)gebruik, maar ik denk dat er veel meer onder ons zijn die dat doen. In al die keren dat ik over de scheef ging gebruikte ik kanker als kwetsend woord. Toen ik met de admins babbelde van de week werd jouw vraag ook gesteld hoor.
Over het algemeen geldt dat ik na het posten van die uitspattingen zelf al spijt had. Kijk, mijn probleem is dat ik vaak te impulsief met emoties reageer. Dat weet ik van mezelf en ik moet er moeite voor doen om dat te onderdrukken. Als ik losbarst neem ik geen blad voor de mond, en dat is in het echte leven ook zo. Da_Sandman kan dat wel bevestigen
![]()
Maar om jouw 2de vraag even concreet te antwoorden: Die keren dat ik over de fout ging waren gewoon verkeerd en dat heb ik ook echt zelf elke keer doorgehad, alleen altijd na mijn posts ipv voordat ik iets post en dus te laat. Ik ben al langer bezig om daar wat aan te doen.
Maar ik zie ook dat dat niet het enigste punt is wat hier besproken werd. Ik kom hier al sinds eind 2004 maar las enkel mee, pas in April 2005 ben ik hier geregistreerd. Er zitten hier enkelen die inmiddels bij het meubilair horen en daarom toch enigzins moeite hebben met iemand als mod die toch nog niet zo heel erg lang aanwezig is. Dat verdubbelt het effect denk ik.