Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik leef nog en mijn Delletje leeft weer, dus het gaat goed.
Dat je er weer bent vind ik al positief hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog niet helemaal de oude, maar er zit vooruitgang in.
Er is een edit knop hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het genezingsproces kost gewoon tijd. Dat is niet zo gek na een operatie. Er is niets mis met me.![]()
Over de aard van de operatie had ik niets verteld. Alles wat je op een forum schrijft is zo... permanent.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
En er is MSN.
ik heb je toegevoegd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, handig is die functie, heb ik ook.
quote:
We moeten wel Erik, anders worden we nooit zo breed ontwikkeld als k_manquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, lijkt wel of je nog niewsgieriger bent dan ik.
Oei, misschien wil ik dat wel helemaal nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We moeten wel Erik, anders worden we nooit zo breed ontwikkeld als k_man
Je hoeft niet helemaal k_man te worden hoor. je goede smaak mag je wel houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oei, misschien wil ik dat wel helemaal niet.
Oh, gelukkigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hoeft niet helemaal k_man te worden hoor. je goede smaak mag je wel houden
Okee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog niet helemaal de oude, maar er zit vooruitgang in.
Ik moest m'n Messenger nog opnieuw installeren. Is MSN Messenger nu Windows Live Messenger?quote:
Ik had nog gezegd dat ik dat niks voor jou vindquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had trouwens een audioboek van Vonne v/d Meer meegenomen, maar dat was behoorlijk waardeloos.
Morgen weer een kans.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Nou ja, dit is eigenlijk al niet echt bijtijds meer.
Ligt eraan hoe vroeg je op moet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dit behoorlijk bijtijds!
Ook als je niks omzwikt is er niks aan. Ik denk dat het DaMart was geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Ik weet niet wie hier onlangs zei dat squash een leuke sport is, maar als je je enkel erbij omzwikt is er opeens geen reet meer aan, kan ik je vertellen.
Wat denk je dat ik nog meer aan het doen ben dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Uit zich die hyperactiviteit alleen in het posten op Fok?
Ja 1 keer. 't Is niet erg groot, hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:06 schreef broer het volgende:
Waarom geen theater? Ben je wel eens in het Steigertheater geweest? Is erg leuk en het kan nog net voor ze gaan sluiten.
Oeps....quote:Taal en kunst zijn geen leuke gespreksonderwerpen, tenzij je er per ongeluk op terecht komt.
Je zou er een draai aan kunnen geven zodat het 'per ongeluk' lijkt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:07 schreef wyccie het volgende:
Oeps....
quote:Nadat de bouwvakkers meermalen op overigens ongevaarlijke projectielen waren gestoten, hebben zij vorige week het werk neergelegd.
Gestuit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:24 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of men hier ook wakkerder is dan op nu.nl. Wat klopt er niet in deze zin:
[..]
Inderdaad. Je stoot niet op iets, maar stuit op iets, toch?quote:
quote:
Klopt helemaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Je stoot niet op iets, maar stuit op iets, toch?
stui·ten, ww., stuit·te, ge·stuit
Hoewel opstoten ook een woord isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Klopt helemaal
En al was "gestoten" goed, dan klopte het nog niet. Dan waren ze namelijk niet gestoten, maar hadden ze iets gestoten tegen...
Van wie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik moest lachen toen ze gisteren in het ochtendjournaal zeiden dat Fidel Castro op zijn verjaardag een zelfportret kreeg...
Zou 'ie de maker uitvoerig geprezen hebben?quote:
quote:
Die post valt me nu pas op. En hij klinkt wel erg fout hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook als je niks omzwikt is er niks aan. Ik denk dat het DaMart was geweest.
Welk boek?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 06:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ging gisteren toch op tijd naar bed toe, maar m'n boek boeide zo erg dat ik een uur gelezen heb ipv een half uurtje
En nu ben ik nog moe, en ga terug naar bed toe om verder te lezen![]()
Anders komen we nooit aan de 107 beledigingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die post valt me nu pas op. En hij klinkt wel erg fout hoor
Alsof er een verband bestaat tussen dingen waar niks aan zou zijn en mij
Slome.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat bedoel ik nou. Stommerds
Welterusten
Welja, ga een beetje duf doen hier, sufkut!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat bedoel ik nou. Stommerds
Welterusten
Je ziet 't in ieder geval van de positieve kant.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef Augustina het volgende:
Je kunt met gemak stellen dat onze vakantie ietwat in het water gevallen is. Dus vanavond slaap ik weer fijn in mijn eigen bedje..
de middelste..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Griekenland of Italie.
Welk heeft jullie voorkeur?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, daar zijn we ook weer uit.
2-0quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ok. 1 - 0 voor Italie.
Je bedoelt waarschijnlijk tegendraads.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Om tegenstrijdig te zijn, 2-1.
Ja,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk tegendraads.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Augustina het volgende:
Do, wat is er met jou gebeurt?!
Augustina, gebeurt met een Tquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:26 schreef Augustina het volgende:
Do, wat is er met jou gebeurt?!
Ik geef het 'n week.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef Augustina het volgende:
Dat het alleen al kleurtjes heeft, verbaast me.
De oranje boven avatar was ook gekleurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:30 schreef Augustina het volgende:
Dat het alleen al kleurtjes heeft, verbaast me.
Zo lang branden kaarsen nooit.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef Lienekien het volgende:
De eeuwigheid.
Maar sommigen vlammen wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:34 schreef Augustina het volgende:
[..]
Zo lang branden kaarsen nooit.
Je bent de optie bier vergeten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vier rijen is te veel, he?
Naar mijn mening wel, alleen vind ik de inhoud wel leukquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vier rijen is te veel, he?
Dat is geen optie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:38 schreef Augustina het volgende:
[..]
Je bent de optie bier vergeten.
Hij's te dynamisch, iets statisch gaat langer mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben 'm eigenlijk al beu...
Ik ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben 'm eigenlijk al beu...
Oh, die vind ik wel statisch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mijn plaatje is niet bepaald statisch en gaat ook wel al vrij lang mee.
Statisch is toch juist met rechte lijnen (veelal horizontaal en verticaal)?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, die vind ik wel statisch.
Dat mag je helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:11 schreef Augustina het volgende:
Wat zal ik daar eens op zeggen...
Statisch is niet beweeglijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Statisch is toch juist met rechte lijnen (veelal horizontaal en verticaal)?
Ja, maar een schilderij kan statisch zijn, maar ook dynamisch. Het dynamische effect wordt meestal verkregen door diagonale lijnen, het statische door horizontale of verticale lijnen.quote:
Wel wat obligaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ga je komend weekend doen, Erik?
Kijk, dat vind ik nog eens een goede vraag.
Vrij weinig, voornamelijk genieten van de laatste twee dagen vakantie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ga je komend weekend doen, Erik?
Kijk, dat vind ik nog eens een goede vraag.
Geen Gay-Bar, of zo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrij weinig, voornamelijk genieten van de laatste twee dagen vakantie.
Moet je ook weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrij weinig, voornamelijk genieten van de laatste twee dagen vakantie.
Vooralsnog niet, nee.quote:
Maandag, dan begint mijn examenjaarquote:
Hè, dan al? Ik dacht dat je naar de 5e ging!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maandag, dan begint mijn examenjaar.
Gelukkigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Grap - je, Erik. Grap - je,.
Dat klinkt alsof je moet niezen. Je bent toch niet allergisch voor DO2 he!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Hahahallo.
Moet je lachen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Hahahallo.
Omdat jij van de mensen die online zijn bovenaan staat in het alfabet:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom kies je - of all people - nu mij uit, DM? He? Nou? He? Nou? He?
Omdat je lief bent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat mis ik?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat jij van de mensen die online zijn bovenaan staat in het alfabet:
Do2
Ik
Lienekien
Tha_Erik
Ik gebruikte het Engelse woord!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Clou.
Er valt niets te begrijpen, lieverd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
Wil iemand het uitleggen, ik snap er niks van.![]()
Waar sloeg dit nou op dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik maakte een opmerking waar je willekeurig een naam kon invullen, en gebruikte Do2. Hij vroeg waarom, en ik legde uit dat dat kwam doordat zijn naam als eerste in een alfabetische rangschikking kwam van de online mensen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:08 schreef Lienekien het volgende:
Wil iemand het uitleggen, ik snap er niks van.![]()
Op:quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je moet niezen. Je bent toch niet allergisch voor DO2 he!![]()
Een beetje on-Do2.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vind jij van m'n nieuwe jasje?
Ben jij gek.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Ok, veeg me maar op, pak me in en werp in het vullisvat.![]()
Je bedoelt dat toch niet sarcastisch he? Anders heb ik zo'n Weird Al moment als ik je verzoek inwilligquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:11 schreef Lienekien het volgende:
Ok, veeg me maar op, pak me in en werp in het vullisvat.![]()
quote:OK, like one time, I was out in the parking lot
Tryin' to remove my excess earwax with a golf pencil
When I see this guy Marty tryin' to carry a big ol' sofa up the stairs all by himself
So I, I say to him, I say "Hey, you want me to help you with that?"
And Marty, he just rolls his eyes and goes
"No, I want you to cut off my arms and legs with a chainsaw"
So I did
And then he gets all indignant on me
He's like "Hey man, I was just being sarcastic"
Well, that's just great
How was I supposed to know that?
I'm not a mind reader for cryin' out loud
Besides, now he's got a really cute nickname - Torso-Boy
So what's he complaining about?
Het is even wennen, natuurlijk.quote:
Of juist veel beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iemand met een compleet nieuw kapsel ziet er ook niet uit.
Ik vind Weird Al grappig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
Je bedoelt dat toch niet sarcastisch he? Anders heb ik zo'n Weird Al moment als ik je verzoek inwillig
Weird Al is tof!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik vind Weird Al grappig.
Grappiger dan de meeste Amerikanen in ieder geval.
Het was wel sarcastisch, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je zulks letterlijk moet nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat toch niet sarcastisch he? Anders heb ik zo'n Weird Al moment als ik je verzoek inwillig
[..]
He?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Neehee.....5-3
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
He?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Dan ga ik voor Griekenland.
Dank je.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb jij, DO2.
Ach, zo-veel mensen zijn dood, Claudia.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een lelijk plaatje heb jij, DO2. Is er iemand dood?
Griekenland valt alleen al af vanwege de tzatziki.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van knoflook, daarom had ik voor Griekenland gestemd.
Dat is waar, maar het leven is belangrijker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, zo-veel mensen zijn dood, Claudia.
Dan zijn ze nog leuk en onschuldigquote:
Ja, ik moest naar een afspraak op een uur rijden. Met een dienstautootje zonder airco.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Het was zelfs warm vandaag!
Danke schön.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Nog gefeliciteerd met je nieuwe auto!
Uitstekende spatietoevoeging.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door De-oneven-2 op 18-08-2006 08:11 ]
Ze heeft humor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus heeft een topic gemaakt toen ik nog ingelogd was.
Gelukkig ging het niet over uitslag van 't een of 't ander.
En ik heb het gevoel alsof die zin niet kloptquote:
Die zin is prima. We wachten op DaMart voor de woordgrap.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik heb het gevoel alsof die zin niet klopt.
Met, natuurlijk, de onvergeetlijkequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zin is prima. We wachten op DaMart voor de woordgrap.
Dat is een zekerheid in dit leven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met, natuurlijk, de onvergeetlijke [afbeelding] bij de desbetreffende grap..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self:
Uitloggen als zus in de buurt is.
Wat zegt ze?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:06 schreef wyccie het volgende:
Welk topic?
Van Eriks zus, denk ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:37 schreef Lienekien het volgende:
Welk topic wat?
Het topic dat de zus van Erik heeft geopend onder zijn naam.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:37 schreef Lienekien het volgende:
Welk topic wat?
Vreemde combi.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:49 schreef k_man het volgende:
Je moet even op het station wachten en je komt thuis met:
Sepultura - Roots
Type O Negative - Bloody Kisses
Nirvana - Nevermind
Audio Bullys - Ego War
Morrissey - The Best Of
Coldplay - A Rush of Blood to the Head
Het intrigeert je, geef maar toe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Het is de totale combi denk ik. K_man, cabrio, Sepultura, Coldplay.
In de SLK kan dat natuurlijk ook. Goed idee wyccie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:57 schreef k_man het volgende:
Het eerste nummer 'Roots Bloody Roots' héél hard opzetten.
Er is vast wel iets. Noem jij maar wat. Want ik weet het niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:04 schreef broer het volgende:
Volgens mij is er niets waardoor wyccie geïntrigeerd zou raken.
Boudewijn Buchquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is vast wel iets. Noem jij maar wat. Want ik weet het niet.
Hij was juist weer zo vrolijk in die periode. Zo erg jammer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mis jij hem ook nog steeds??
Ja, ben ik helemaal met je eens. Ik had hem eigenlijk wel eens willen ontmoetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij was juist weer zo vrolijk in die periode. Zo erg jammer.
Hij had zoveel passie voor die rariteiten. Het was leuk om naar hem te luisteren.
Dat denk ik ook wel eens. Maar dan valt misschien die magie weg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ben ik helemaal met je eens. Ik had hem eigenlijk wel eens willen ontmoeten
Mmmm, nog niet helemaal.quote:Kunnen we nu trouwens stellen dat we iets/iemand gevonden hebben wat je intrigeerd ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |