Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik leef nog en mijn Delletje leeft weer, dus het gaat goed.
Dat je er weer bent vind ik al positief hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog niet helemaal de oude, maar er zit vooruitgang in.
Er is een edit knop hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het genezingsproces kost gewoon tijd. Dat is niet zo gek na een operatie. Er is niets mis met me.![]()
Over de aard van de operatie had ik niets verteld. Alles wat je op een forum schrijft is zo... permanent.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
En er is MSN.
ik heb je toegevoegd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, handig is die functie, heb ik ook.
quote:
We moeten wel Erik, anders worden we nooit zo breed ontwikkeld als k_manquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, lijkt wel of je nog niewsgieriger bent dan ik.
Oei, misschien wil ik dat wel helemaal nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We moeten wel Erik, anders worden we nooit zo breed ontwikkeld als k_man
Je hoeft niet helemaal k_man te worden hoor. je goede smaak mag je wel houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oei, misschien wil ik dat wel helemaal niet.
Oh, gelukkigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hoeft niet helemaal k_man te worden hoor. je goede smaak mag je wel houden
Okee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog niet helemaal de oude, maar er zit vooruitgang in.
Ik moest m'n Messenger nog opnieuw installeren. Is MSN Messenger nu Windows Live Messenger?quote:
Ik had nog gezegd dat ik dat niks voor jou vindquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had trouwens een audioboek van Vonne v/d Meer meegenomen, maar dat was behoorlijk waardeloos.
Morgen weer een kans.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Nou ja, dit is eigenlijk al niet echt bijtijds meer.
Ligt eraan hoe vroeg je op moet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dit behoorlijk bijtijds!
Ook als je niks omzwikt is er niks aan. Ik denk dat het DaMart was geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Ik weet niet wie hier onlangs zei dat squash een leuke sport is, maar als je je enkel erbij omzwikt is er opeens geen reet meer aan, kan ik je vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |