Schijnbaar meerdere modjes aangezien die alleen in crewfora kunnen reageren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was mij om het even eerlijk getyped, wie het zou oppakken. Maar ik lees dat ik niet de enige was.
dat dan wel weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Die van mij bleef braaf een enkele kleur, daar zit het verschil.
Nou, door een topic te openen over de avatar van een user kun je dergelijke vragen wel verwachten, me dunkt. Dan blijf je dus samen met de mods de enige die openlijk de Ava van SOL irritant vindt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat gaat jou aan want? Als jij denkt dat ik de inhoud van m'n mail ga openbaren ben je aan het verkeerde adres.
Dit is een soort van recht van de sterksten, aangezien dagonet hier een veredelde moderator is, is het natuurlijk logisch dat wij users aan het kortste eind trekken, toch dagonet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:29 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Nou, door een topic te openen over de avatar van een user kun je dergelijke vragen wel verwachten, me dunkt. Dan blijf je dus samen met de mods de enige die openlijk de Ava van SOL irritant vindt.
Dit topic wordt zo toch verwijdert en ik krijg een ban toch dagonet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:29 schreef jogy het volgende:
Ik ga even eten, dat men niet denkt dat ik uitgeluld ben ofzo hoor.
lijkt dr opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een soort van recht van de sterksten, aangezien dagonet hier een veredelde moderator is, is het natuurlijk logisch dat wij users aan het kortste eind trekken, toch dagonet?
Omdat je de discussie aangaat? Zou wel heel triest zijn....net zo triest als dat een FA een topic over die muis heeft geopend omdat hij blijkbaar vergeten is hoe e-mailen werkt (en dat voor een FAquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit topic wordt zo toch verwijdert en ik krijg een ban toch dagonet?
We zullen zien, ik heb trouwens nog steeds geen klachten uit dit topic aangaande de avater van SoL gezien dagonet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omdat je de discussie aangaat? Zou wel heel triest zijn....net zo triest als dat een FA een topic over die muis heeft geopend omdat hij blijkbaar vergeten is hoe e-mailen werkt (en dat voor een FA)
Ik heb de policy nog eens doorgelezen, ijsmuis, maar volgens mij overtreedt betrokkene deze op geen enkele wijze.quote:
Alleen van een FA en wat mee hobbelende modjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
We zullen zien, ik heb trouwens nog steeds geen klachten uit dit topic aangaande de avater van SoL gezien dagonet?
Ik kon het idd ook al niet vinden...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:38 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Ik heb de policy nog eens doorgelezen, ijsmuis, maar volgens mij overtreedt betrokkene deze op geen enkele wijze.
quote:
Ach beetje humor moet kunnen... Ik vind het juist weer jammer dat dit via een topic moet gaan als hij echt serieus is.quote:
Doe niet zo sneuquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
vraag m af of je dit ook had gezegd als je zwart ipv. blauw was. . .
Mops, hij hóeft het geeneens te vragen aan je, hij mag je icoontje gewoon vervangen door een "icon was removed by .." icoon als er iets mis mee isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ach beetje humor moet kunnen... Ik vind het juist weer jammer dat dit via een topic moet gaan als hij echt serieus is.
Maar ik wacht nog op een normale opgezette mail van Dagonet met een verzoek of ik een andere avatar wil nemen. Want daar was/ben ik nl. best toe bereid.
Je bent wel ineens een dierenvriend geworden he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu. Die opmerking kan je overal wel tevoorschijn gaan toveren.
Waarom mag hij dat dan? mag ik het ook?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mops, hij hóeft het geeneens te vragen aan je, hij mag je icoontje gewoon vervangen door een "icon was removed by .." icoon als er iets mis mee is. Dacht ik zo.
Als jij FA bent mag je dat vast ook. Ga maar vast solliciteren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat dan? mag ik het ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |