Zo dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil in het dankwoord voor het leveren van de inspiratie voor de TT![]()
![]()
Kloptquote:
U roept??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je verwart
simplicitiet
met
simplisme
![]()
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het rioolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
Plastuiten![]()
Ik heb er ooit een gekocht maar nooit gebruikt. Ik was bang voor scherpe randjes![]()
Hmm, misschien toch maar een keertje proberen dan...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze zijn van milieufriendly papier.. lossen zeer snel op in het riool. En het werkt echt handig
, ik was zelf wel een beetje sceptisch, maar viel echt heel erg mee.
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat isquote:
klopt, maar ik kan wel zitten plassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat is![]()
Maar dat doe je zeker alleen als je zelf de plee schoon moet makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
klopt, maar ik kan wel zitten plassen![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar dat doe je zeker alleen als je zelf de plee schoon moet maken![]()
Mag ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je verwart
simplicitiet
met
simplisme
![]()
quote:sim·pli·ci·teit (de ~ (v.))
1 eenvoud, ongekunsteldheid
Denk toch echt dat het simpliciteit isquote:sim·plis·me (het ~)
1 te sterk vereenvoudigde voorstellingswijze
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Je bent jaloers gewoon, jij kan em er niet ff afhalen om te kijken hoe dat is![]()
3 milimeter koud bedoel je??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |